Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Frosty's Super Silver

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Frosty's Super Silver

    Korting op 420shop
    Hierbij ga ik dan beginnen met mijn kweekverslag je.

    om maar zoveel mogelijk info te geven eerst maar eens mijn set up.

    ik heb gekozen voor een plug en play kast. Het is een 600 wing kast met daarin .....

    6oo watt /400 volt greenpower
    Lucilux dimbare ballast
    adjust a wing medium kap
    ec-tc afzuiger 680 m3
    filter industrie max 700 m3

    Ik heb er 5 x 18 liter potjes in gedaan met Super Silver Haze stekken.


    2 dagen geleden de hele boel aan het draaien gezet. De afzuiger loop op 40% en heb de temperatuur tot nu continu op 25 graden met licht aan en op 21 graden met licht uit. Omdat stekken toch altijd een beetje spannend zijn heb ik ze tot vandaag op 250 watt gezet en ga nu over op 400.
    Over 2 dagen blijvend naar 600 .

    De bedoeling is om ze een dag of 10 te laten groeien en dan om te zetten.
    Rond dag acht ga ik toppen.

    zal zsm een foto plaatsen maar tijdens dit schrijven is het licht uit en ik ga ze dus niet storen.

    feet back , tips zijn altijd welkom.

    oja....ik sproei tijdens de licht fase 2 keer ivm lage lv....

    toedels

    #2
    Klinkt goed allemaal. Veel succes met je kweek!
    Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
    Vapers Hydro avontuur (voltooid)

    Comment


      #3
      Hier de dametjes nu 5 dagen in groei. Temperatuur blijft mooi en draaien nu op 600 w.
      Zoals jullie zien zit er een achterblijver bij, maar ik ga haar lief toespreken....Wie weet.
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.

      Comment


        #4
        Dag 8,

        De dames gaan een beetje hard de lucht in. Voor mij is super silver nieuw, altijd gewoon pp gehad en was verrast. De 2 achterblijver jes zijn nu rond de 30 cm en de andere 3 rond de 40.
        Er van uitgaande dat ze nog x 3 de lucht ingaan zullen ze als alles normaal verloopt zo tussen de 90 en 120 worden. Tel daar de pot hoogte nog bij op en dan nog de afstand van de lamp.
        Conclusie. ... Vanaf vandaag overgestapt op 12/12.

        Vandaag voor het eerst een beetje extra voeding bij het water gedaan, you never know....


        update volgt samen met fotos

        Iemand een tip of feetback, altijd welkom.

        Comment


          #5
          Silver haze word wel redelijk groot. Ik herinner me dat ik vijf jaar geleden ook silver had staan en die groeide ook boven men blueberry's en white widows. Zal eens zoeken naar foto's. ik had er toen een paar getopt en die waren zelfs tot +- 170cm. Misschien lukt het jouw om er een lus in te maken door het bovenste van een stengel naar beneden te trekken en zo terug omhoog te laten krullen... een late scrog kan je ook proberen en de stengels nu onder het net duwen en telkens als ze lang genoeg geworden zijn ze een volgend gaatje verder sturen... khad toen 2.4 x2.4 x2 secret gardin - 3x600w

          Comment


            #6
            Als je tips wou, scrognetje boven hangen best. Grote planten, daar kan je de helft van gaan dieven. Met een netje er boven zet je al dat fluff om in toppen.

            Comment


            • Grills
              Grills commented
              Editing a comment
              inderedaad.

            #7
            Daar zat ik ook aan te denken maar dat heb ik nog nooit gedaan. Ga me er maar snel over inlezen . Thanks !!

            Comment


              #8
              Nog ff een vraagje....maakt het veel uit dat ze al op 12/12 staan ? Nu de 5e dag.

              Comment


              • Grills
                Grills commented
                Editing a comment
                hoelang groei hebben ze gehad? al genoeg zijtakken ontwikkeld enzo? hoeveel internodes hebbes ze... ge kunt bv kippengaas erover spannen en dan ze zo begeleiden via de leidingen , snappie?

              #9
              Om de risico's dat ik het nu verkloot te beperken hou ik het maar op alleen toppen. Ze gaan lekker nu, staan vandaag 1 week 12/12 en als dit zo doorgaat moet ik het redden wat hoogte betreft.

              in het ergste geval zal ik een extra ring in de kast moeten plaatsen wat voor meer hoogte van de kast zorgt. We gaan het zien.

              Comment


                #10
                Juist nu gaan ze nog hun bloeigroeispurt krijgen dus ik zou ze zeker nog Scroggen na het toppen

                Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y560-L01 met Tapatalk

                Comment

                Bezig...
                X