Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

White Ice +- 8 weken bloei

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Dat is wat anders dan mijn klein led loepje hehe, doet zen werk uiteindelijk ook wel Ben benieuwd wat je hier af gaat halen. Zoals jij het daar hebt staan is ook mijn plan voor later, nu heb ik daar momenteel geen plaats voor.

    Comment


    • Grills
      Grills commented
      Editing a comment
      ik schat dat ik toch zeker aan 100 gr per plant ga hebben. heb al 1 klein deeltje amper 1/3de ong van 1plant afgedaan en is nu goei 8 dagen later droog en is al 36 gr. en dat zijn belange de dikke toppen nog niet

    #17
    close up's :p
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 10 photos.

    Comment


      #18
      Denk dat je toch wat aan de vroege kant bent met oogsten eh..
      Ik vind op internet wel andere kweekjes en die hebben gemiddeld 65 dagen bloei, da's ruim 9 weken.
      Ik zie ook nog best een aantal witte pistils dat betekend dat die toppen sowieso nog niet klaar zijn.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


      • Grills
        Grills commented
        Editing a comment
        Is zo... Ik heb er nog 2 en van den andere heb ik nog een helft staan. De getopte mag nog zeker een goei week. Ben ze nu vollebak water aant laten pompen dat ze goed vast worden... Ondertussen heb ik ook al wat gedroogd en euh jha als uwe jwei 2u later pas op is en nog altijd op uw plek zit dan denk ik toch dat het gelukt is

      #19
      tering goedbezig daar reveggen zou ik niet doen duurt veel te lang beter gewoon voorgroei hokje bouwen
      verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

      Comment


      • Grills
        Grills commented
        Editing a comment
        Thanx, de volgende ronde is met OG Kush. Staan er 4 klaar om in de bloeikamer te komen. En merci om te zeggen dat dat veels te lang duurt
    Bezig...
    X