3x WW binnen met led

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Patat
    Stoner
    Member
    • Feb 2017
    • 21

    #1

    3x WW binnen met led

    Korting op 420shop
    Eerste kweek ooit. Omdat ik maar 3 plantjes wil en durf kweken heb ik gekozen om binnen te kweken met led-verlichting.

    Drie feminised White Widow huismerk van wietzaadjes in 3 20L potten op roostertjes (om 'natte voeten' te vermijden)
    Een 80x80x160 Secret Jardin Hydro kweektent.
    GalaxyHydro 300W LED-lamp.
    Plagron Power Roots, PK 13-14 en Green Sensation.
    Buisventilator met carbon filter en 10cm afvoer naar buiten. Mooi afgesloten met tape en snelbinders

    donderdag zaden ontvangen en in nat keukenpapier gelegd. Maandag waren alle drie de zaden ontkiemd en zaten ze al mooi in de potten.

    Volgende foto's volgen om de week
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
  • Rapalje
    Expert Stoner
    MemberLucky Member
    • Aug 2016
    • 95

    #2
    Ik scbuif aan .. ben benieuwd ik ga zelf binnenkort ook 3 plantjes onder led zetten

    Comment

    • GrowPowerLed
      Advanced Stoner
      Member
      • Mar 2017
      • 72

      #3
      Heb je nog leuke pixies van de kleintjes?
      http://akk.li/

      Comment

      • DutchGrower
        Senior Stoner
        Member
        • Jan 2013
        • 47

        #4
        Ook ik heb op dit moment WWtjes staan onder LED dus ik kijk ook met je mee.

        Comment

        • Ronny Rammer
          Advanced Stoner
          Nieuw Lid
          • Mar 2017
          • 54

          #5
          Leuk, ik ga ook WW'tjes doen.. Ik schuif aan

          Comment

          • Morgen Zonder Zorgen
            Advanced Grower
            MemberLucky Member
            • May 2013
            • 1133

            #6
            Waarom nu al op 12/12 dat gaat maar 5 gram per plant opleveren
            Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

            Comment

            • QnQ
              Godlike Grower
              Lucky Member
              • Sep 2010
              • 26093

              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Patat
              ...Ik wil zoveel mogelijk werken zoals in een natuurlijke omgeving...
              In de natuur hebben ze een groeitijd van een maand of 6.

              Je hebt ze te vroeg op 12/12 gezet, (mede) daardoor gaan ze strekken.
              In grote potten als deze zou ik ze laten groeien tot ze 10+ nodes hebben.

              Knoflook door je gietwater voegt niets toe.
              Tegen spint helpt knoflook al helemaal niet.
              Normaal krijg je binnen geen spint, alleen als je ze zelf introduceert.

              Je geeft ze geen groei- en bloeivoeding ?
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment

              Bezig...