Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Belgian Bud's Critical & Bubble Kush

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Dag 3 12/12
    net voor de zon op kwam..
    20170508_190012.jpg

    De Critical's
    20170508_190029.jpg

    De Bubble kush
    20170508_190059.jpg dat kleine nakomelingetje is nu ook verpot naar een 11l pot dus kan nu gewoon lekker mee gaan groeien en bloeien

    Groeten BB

    Comment


      #17
      Staat er mooi bij.
      Mooie uniforme plantjes ook.

      Keep it going

      Thugz


      Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
      Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
      Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

      Comment


        #18
        ZIet er top uit!
        Benieuwd naar het vervolg.

        Comment


          #19
          thugz Jack Spliff Bedankt voor jullie reacties!

          Dag 12 op 12/12

          Gisteren alles dames eens uit de tent gehaald en alle topjes in wording onder de helft van de planten weg gehaald.
          ​​​​​​​ 20170518_000608.jpg

          Daarna ze allemaal weer terug netjes de tent ingezet en een netje erboven gespannen.
          De 16 Criticals
          20170518_000316.jpg

          En de 15 Bubble Kush's
          20170518_000327.jpg

          Ook is bij zo goed als alle dames de zichtbare bloei begonnen. Bij de criticals was dat 1 a 2 dagen eerder dan de kush.
          20170518_000422.jpg

          Heb bij het dieven alle planten gecontroleerd op geslacht, en tot hiertoe zijn het allemaal mooie volwaardige dames zonder herma trekjes
          Gisteren heb ik de lampen wat lager gehangen en gedimd naar 250W om de temperaturen een beetje onder controle te houden op zulke warme dagen. Heb voor in de toekomst nog een aircootje staan maar deze staat nog niet geinstalleerd. Vanochtend extra vroeg de wekker gezet om voordat de lampen uitgingen ze terug hoger te hangen en weer op 660W gezet
          Voor de rest gaat alles goed zn gangetje lijkt mij..
          Ik zit nu wel voor mijn eerste x op batmix. Deze zou 6 weken voorbemest zijn.
          Is de voeding die daar in zit dan goed voor zowel te groeien als te bloeien?
          Ik geef ze nu water met enzymen en een heel klein beetje wortelstimulator afgezuurd op pH6 (volgens canna schema)
          En om de 2x geef ik ze alleen afgezuurd water.

          Zo dit was het weer even.

          Greetzzzzz BB ​​​​​​​

          Comment


            #20
            Dit vond ik ivm de batmix.
            "Door de rijkelijke toevoeging van wormenmest en vleermuizenmest bevat deze aarde voldoende voeding voor de plant tijdens de gehele cyclus

            Comment


              #21
              Jack Spliff Dankjewel! Had blijkbaar ff iets verder moeten kijken als dat mn neus lang is ivm die batmix maar gelukkig zijn er nog alerte forumleden zoals jij
              Waar meet jij trouwens je temperatuur in jouw kweekruimte?

              Comment


                #22
                (tussen de 4 plantjes centraal en op planthoogteff een snelle shot met webcam.
                0001.jpg

                Comment


                  #23
                  Jack Spliff Bedankt voor je snelle reactie! Ik heb zo een zelfde soort meter en meet ook ongeveer op dezelfde plekken. Bij mij bengelt de max temperatuur zo tussen de 30 en de 31 graden. Maar ik heb een actieve inblaas die net boven de plantjes uitblaast en zo de warmte van de lamp wegneemt dus iets hogere temperaturen zijn dan nie zo een probleem..
                  Leuke baby's heb je daar trouwens! Welke zijn het?

                  Comment


                    #24
                    Ik kweek met led, dus dat scheelt ook 'n pak in warmte. Mijn plantjes zijn White Widow xx Big Bud van Female Seeds.
                    Hier mijn kweekverslag https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/forum/binnen-wiet-kweken/binnen-wiet-kweken-aa/kweekverslagen/1281673-4-x-wwxxbb-1200w-led-50x100x200

                    Last edited by Jack Spliff; 19 May 2017, 15:14.

                    Comment


                      #25
                      Kleine update dag 16 12/12

                      Niet veel te melden, ze gaan we lekker volgens mij..
                      20170521_235857.jpg20170521_235836.jpg

                      Nu even het zonnetje opzoeken in de tuin onder het genot van een heerlijke Sweet Cheese
                      20170522_153250.jpg

                      Greetz BB

                      Comment


                        #26
                        20170528_234846.jpg

                        Planten zien er naar mijn mening allemaal wel vrij gezond uit, alleen zijn er toch een heel deel met paarse steeltjes..
                        Wat mij opvalt is dat het allemaal de Bubble Kushs zijn. Zou dit dan alleen met genetica te maken hebben?
                        Bij de Criticals heb ik er 1 a 2 die lichte vertoning hebben van een paar paarse steeltjes..
                        20170528_234208.jpg20170528_234203.jpg20170528_234217.jpg

                        Ze staan nu een kleine 4 weken in de batmix dus voeding geef ik ze nog niet. Ik geef ze de ene keer water afgezuurd naar pH6 en de andere keer een kleine dosis rhizotonic en cannazym ook op pH6.
                        Dus over ongeveer 2 weken zal er bij gevoed moeten worden. Nu heb ik canna terra flores staan en heb ik deze ronde eens green sensation gehaald omdat mijn cannaboost toch op was en hier hele goede dingen over gelezen heb. Moet ik deze samen geven of hoe kan ik dit beste doen? iemand ervaring hiermee?

                        Heb nu onder het bladerdek ook nog een ventilatortje bijgeplaatst zodanig dat hier ook voldoende luchtcirculatie is.
                        20170529_004514.jpg20170529_004504.jpg

                        Zo dit was em voorlopig weer..
                        Opmerkingen of vragen zijn altijd welkom!

                        Greetz BB

                        Comment


                          #27
                          Ghehe..lange geschoren benen.
                          Toppenveld ziet er goed uit, blad met een groot aantal vingers ook.
                          Die paarse steeltjes schenk ik meestal niet zoveel aandacht aan.
                          Die worden ook al paars als je ze wat beweegt, of als je er langs loopt ofzo.
                          Als het echt doorzet en je meer dingen ziet waardoor je denkt dat ze niet goed gaan moet je daar misschien eens in duiken.
                          Of ze voeding nodig hebben zie je het snelst aan de kleur van het blad, zo gauw dat wat lichter wordt moeten ze aan de fles.
                          Ik zie nog wel eens dat het met batmix fout gaat doordat men te lang wacht met voeding.
                          Meestal is dat door het niet goed spoelen van de batmix of onvoldoende 'wachttijd' tussen spoelen en plantjes planten.
                          Voor zover ik 't zie op je foto's staan ze er bij jou prima bij.
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                          Comment


                            #28
                            QnQ dankje voor je reactie!
                            maar moet ik die bloeivoeding dan geven ook als ik green sensation geef? Of bloeivoeding samen met de green sensation?

                            Comment


                            #29
                            Heb het gevonden, eerst de booster en dan aanvullen met bloeivoeding tot de gewenste EC

                            Even een paar fotootjes tussendoor
                            Net voor de zon op kwam bij 2 weken zichtbare bloei:
                            20170530_190122.jpg

                            Critical's:
                            20170530_190151.jpg20170530_190044.jpg

                            en de Bubble Kush
                            20170530_190137.jpg20170530_185909.jpg20170530_190007.jpg
                            (Sorry foto's draaien wil niet altijd lukken)

                            Beginnen leuke budds te worden

                            Greetz BB

                            Comment


                              #30
                              3 weken zichtbare bloei.
                              Ben sinds gisteren wat voeding aan mijn water gaan toevoegen omdat sommige planten gele bladeren begonnen krijgen. Net voor de zon op kwam vandaag nog even een kijkje gaan nemen en zag dat het bij de meeste zo goed als helemaal was weg getrokken. Enkel nog een paar Critical's met wel een paar hele gele bladeren. Deze heb ik net nog een beetje extra stikstof mee gegeven dus ben benieuwd of het hiermee opgelost gaat raken..

                              Foto's zeggen meer dan woorden:
                              De Critical's
                              20170607_185759.jpg20170607_185807.jpg20170607_185817.jpg

                              en de Bubble kush

                              20170607_185839.jpg20170607_185849.jpg20170607_185927.jpg

                              Reacties en op- of aanmerkingen altijd welkom.

                              Greetz BB

                              Comment

                              Bezig...
                              X