Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4 x Super Skunk onder 4 x CBX3590 LED's

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Ik duim voor je! Wij hadden onze eerste kweek spint, vreselijk
    Stemma doet het forum, stout 2017

    Stemma doet stout (2016)
    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

    Comment


      #32
      Dat is ook geen lolletje, heb ik jaren geleden eens gehad. Die is toen, in tegenstelling tot de trips, niet terug gekomen na een grondige schoonmaakbeurt. Lijkt wel of de trips zich schuilhoudt tot hij de kans ziet en dan aanvalt. Nasty little suckers !

      Zag vandaag 2 wantsen langs de wand lopen, hoop dat ze op zoek zijn naar tripsen en niet verdwaald rondlopen



      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

      Comment


        #33
        IMG_3337.jpg


        Linkerzijde ;

        IMG_3338.jpg


        Rechterzijde ;

        IMG_3340.jpg


        Rechts van boven ;

        IMG_3341.jpg



        Links van boven ;

        IMG_3342.jpg
        Een dag zonder wiet kent Flip niet.

        Comment


          #34
          Ik vind ze wat raar van kleur, da's geen toprot toch, ik denk dat het door het licht komt ?
          Ze staan wel mooi op een rijtje, het lijken wel foto's voor een reclameblaadje.

          Volgens mij wel duidelijk aan hun 2e internodebloei begonnen, ze zijn een stuk verder dan je denkt !
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #35
            Deze lijken me ook al verder. Nog 3 weken lijkt me veel. Maar ik kan mis zijn...
            En ofwel flip ik, maar bij die laatste foto(hier omcirkelt) die top lijkt me verdacht...zeker dat je geen rot hebt daar? Of zijn het gewoon verdorde bladeren?
            pic02.jpg

            Comment


              #36
              Ok dan begin ik met spoelen en gaan ze van het weekend om. Heb toch al nauwelijks voeding gegeven afgelopen week.

              Die verdachte top knip ik er vanavond al af, dan breek ik die van het weekend open.

              Bedankt voor de tips !
              Een dag zonder wiet kent Flip niet.

              Comment


                #37
                Heb de verdachte top nog eens goed bekeken, ook tussen de bloemen op de stam. Ik zie nergens bruine of slijmerige vlekken of iets dergelijks. Zie ook de foto onderdaan.

                Ik ga er dan ook vanuit / hoop dat ik niet met toprot te maken heb. De top bevat wel aardig wat verdorde bladeren, zoals de overige planten ook steeds meer beginnen te vertonen.

                Voor de zekerheid heb ik een vochtvretertje in het hok gezet en de afzuiging draait inmiddels op volle toeren.

                Deze week ga ik spoelen, er zijn nog nauwelijks amber trichomen te zien maar als jullie denken dat ze er bijna klaar voor zijn dan heb ik sterk de neiging om ze komend weekend om te hakken.
                IMG_3345.PNG
                Last edited by Flip Hasjkip; 10 July 2017, 19:03.
                Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                Comment


                • Jack Spliff
                  Jack Spliff commented
                  Editing a comment
                  Zo van dichter bij lijkt het me dan weer gewoon verkleuring van de bladeren. Ik zou toch ook op de trichomen letten. Als je zegt dat er nauwelijks amberkleurige trichomen te bespeuren vallen, wie zijn wij dan om te zeggen dat je nu al moet oogsten?

                #38
                Ik zit ook met het idee om een 4 COB balk te maken van zon 200W, weet je eventueel nog waar je die heatsink vandaan hebt? vind et een mooi ding

                Comment


                • Flip Hasjkip
                  Flip Hasjkip commented
                  Editing a comment
                  Heb de complete lamp, geassembleerd, gekocht. Was een beetje huiverig om zelf te knutselen. Achteraf gezien zou ik voor losse lampen gaan, die kun je makkelijker spreiden in je hok. Nu ga ik dus sparen voor nog zo'n balk, dan kan ik mijn 40 liter potten weer gaan gebruiken, elke hoek 1. Nu heb ik 11 liter potten op een rijtje gezet. Werkt ook maar de helft van het hok wordt niet benut en dat vind ik zonde.
                  Last edited by Flip Hasjkip; 10 July 2017, 20:36.

                • Bringdown
                  Bringdown commented
                  Editing a comment
                  Ik ga aan een 60x120 tent, dus 100% perfect voor mij, haha. Waar komt die lamp vandaan?

                #39
                Jack Spliff Je maakt het er niet gemakkelijker op . Speel zelf al met het idee om deze week te spoelen en dan 1 top te knippen & drogen, kijken hoe die bevalt. Kan ik altijd de rest ook nog doen..
                Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                Comment


                  #40
                  Ik had toppen met dezelfde kleur onder de cree's. Je kan er altijd is lichtjes op duwen, als ze hard aanvoelen is er sowieso geen probleem. Naar trichomen kijken doe ik eigenlijk niet echt. Enfin, ik wacht niet op amber. Je ziet makkelijk met het blote oog of er nog heldere tussen zitten. Daarna gaan ze 1 per 1 om en dan heb je uiteindelijk van alles iets.

                  Comment


                    #41
                    Hard zijn ze wel, keihard. Heb boven het net niks van fluf, onder het net heb ik alles weggehaald maar zitten een paar fluffie topjes, die ga ik gebruiken om olie te maken.

                    Is wel een geruststellng dat jouw toppen dezelfde kleur hadden onder de CREE's.


                    Bringdown ; Heb de lamp bij todogrowled.com in Spanje besteld maar die hebben tegenwoordig ook een partner in NL, die zit/zat hier ook op het forum maar ben even de naam van de site en forumlid kwijt...

                    http://www.todogrowled.com/gb/led-gr...n_with_cbx3590

                    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                    Comment


                      #42
                      Oorspronkelijk geplaatst door Flip Hasjkip
                      Bringdown ; Heb de lamp bij todogrowled.com in Spanje besteld maar die hebben tegenwoordig ook een partner in NL, die zit/zat hier ook op het forum maar ben even de naam van de site en forumlid kwijt...

                      http://www.todogrowled.com/gb/led-gr...n_with_cbx3590
                      Oh wow, bijna 500 euro wat ik met dure heatsinks voor 200 in elkaar kan zetten, nevermind

                      Comment


                        #43
                        Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                        Comment


                          #44
                          Kom nog wel met een bouwthreadje tegen die tijd, maar wat ik nu op het oog heb:

                          1x https://www.elpro.org/gb/200-w-ip65-...5h-c1400a.html
                          4x https://www.elpro.org/gb/led-heat-si...a-13450-b.html

                          Heb je samen in huis al voor 120 euro

                          4x https://kingbriteled.en.alibaba.com/...53M2M2_F1.html
                          4x Ideal houders voor die cobs @ 2,50 oid p stuk
                          50 Euro, klein genoeg dat verzendkosten laag blijven.

                          Haal je wat L profiel aluminium bij de bouwmarkt voor paar tientjes, beetje zagen en schroeven om ze mooi naast elkaar te krijgen.

                          Comment


                            #45
                            Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                            Comment

                            Bezig...
                            X