Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Super Skunk Auto in de huiskamer onder 150W CFL

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Super Skunk Auto in de huiskamer onder 150W CFL

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal,

    M'n vorige en eerste plantje is met wat vallen en opstaan grootgebracht in een tentje onder HPS.
    Omdat ik in een appartement met maar 1 kamer woon zat ik met de afzuiging en vooral het lawaai/gezoem daarvan.....

    Dat wilde ik niet weer, maar ik wilde wel graag nog een plantje.....

    Nu weet ik wel dat als je e.e.a. niet beheerst dat je niet veel mag verwachten dus tegen beter weten in heb ik een 39 liter 'rootpouch' gekocht en daar van Sensi Seeds een super skunk zaadje in gedaan.
    De aarde is biobizz light.
    Om het plantje toch wat te helpen had ik een 11W(!) CFL Lampje gekocht.....later is daar een 150W CFL boven komen te hangen omdat 11W toch wel heel erg sneu is....

    Het eerste zaadje groeide niet goed.......en heeft zichzelf geknikt....

    Het tweede zaadje ging wel goed....
    De plant strekt wel behoorlijk maar staat nu in de voorbloei!! het is al een enorm ding van bijna 70 cm!!!

    Eerste paar weken op 24/0 gedraaid, sinds de voorbloei 20/4 en vanaf vanavond als de 3200K lamp (warm wit) er in gaat gaat ze op 18/6 tot het eind!
    De plant is nu exact 4 weken boven de grond en het is vooral de laatste 1,5 week dat ze zo enorm de hoogte in schiet.... zou ze de zon gezien hebben, ondanks het lampie dat er boven hangt???

    Ik snap nu ook waarom het super skunk heet lekker geurtje komt er vanaf

    Vanaf nu zal ik wekelijks een update doen!

    groeten,

    Jojoja
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 10 photos.

    #2
    Update, we zijn weer een weekje verder, de plant is nu (nou ja, oke, morgen....) 5 weken oud.

    Zover als ik het kan beoordelen is nu de eerste week bloei geweest, de plant heeft nu echt 'pruikjes' met witte haartjes.
    De plant is weer een enorm stuk de hoogte in gegaan (vergelijk maar met vorige post!!) en is nu ca. 86 centimeter hoog.....

    Aangezien het een autoflower is schijn je ze met rust te moeten laten......ik zit er aan te denken om toch de onderste zijtakjes (niet de fan bladeren) te verwijderen omdat daar toch nooit
    topjes aan zullen komen (dieven, is dat, toch?).....
    Ik heb een foto bijgevoegd en ben van plan onder de rode streep alles te verwijderen behalve dus de fan bladeren....

    Wat zeggen jullie, doen of afblijven???

    groeten,

    Jojoja

    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 4 photos.

    Comment


      #3
      Wat wil je bereiken met dieven ?
      Ik denk dat het geen nut heeft hier.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Ok, dan laat ik ze zitten, ga alleen lopen knippen/verwijderen als het echt nut heeft.

        Comment


          #5
          En, we zijn weer een weekje verder! 2e week bloei zit er op.

          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 6 photos.

          Comment


            #6
            5e week bloei zit er op!
            Nog een paar weekjes!

            Plantje maakt er toch best lekkere topjes van nog!! Al is het dan niet in een tentje met een geregeld klimaat enzo...
            't huis ruikt er wel lekker van!

            Natuurlijk had ik met een tent meer opbrengst gehad maar dat komt wel weer eens....
            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 6 photos.

            Comment


              #7
              nice man succes is je toegewenst ik volg


              GRTZ chronic

              Comment


                #8

                Many thanks chronic yields!

                Weer 2 weken verder, ruim 7 weken gebloeid en inmiddels 11 weken boven de grond.

                De toren van Pisa is volgens mij nog steeds niet uitgebloeid......Langzamerhand is 1 blad geel aan het worden en de 2e volgt...
                De plant is mooi topzwaar en begint al aardig te buigen, vandaar, Pisa.....ook hangen een aantal toppen naar beneden omdat de takjes ze niet kunnen dragen
                Zelf ook nog 2 takjes geknakt en die nu ondersteund met tie-raps.

                Qua Trichomen zie ik wel een aantal troebel maar de meesten zijn nog helder.....nog.......even.........geduld......dus. ....


                De trichomen zijn lastig te zien, het zijn er wel veel maar ze zijn erg klein....

                Foto's er van maken is al helemaal lastig maar hier een aantal waar je het wel enigszins kan zien.


                You do not have permission to view this gallery.
                This gallery has 7 photos.

                Comment


                  #9
                  Da's nog aardig goed gekomen zo, mooi dat je niet gediefd hebt.
                  Slappe stengeltjes komt door het beperkte licht, da's logisch.
                  Fijne topjes, lekker makkelijk te knippen.

                  Yeah, het hele huis zal er wel naar ruiken. Kijk maar uit.
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment

                  Bezig...
                  X