Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1x RQS Candy Kush onder Mars Hydro II "400W"

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    1x RQS Candy Kush onder Mars Hydro II "400W"

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal,

    Na aanleiding van een tip wilde ik hier een kweekverslag beginnen.
    Ik ben nu een tijdje bezig met kweken maar maak soms toch nog foutjes en zou het leuk vinden als jullie meekijken om waar nodig te helpen.
    Wat ik nu in mijn tentje heb staan is een Candy Kush plantje van Royal Queen seeds. Ze staat in Plagron Lightmix en krijgt ook voeding van het merk Plagron.
    Ze is nu ongeveer 2 weekjes oud en de klok staat op 18/6, ik heb nog geen idee over hoe lang ik haar wil laten bloeien.

    Om gelijk maar even een vraag te stellen: Ik zuur mijn voedingswater af naar een PH van ongeveer 6,3. Is dit oke of moet ik lager gaan?
    Daarnaast vraag ik me af waar iedereen zijn/haar ijkvloeistof besteld? Ik heb nu zakjes van 20ML maar die kosten 1,50 per stuk en aangezien je ongeveer elke maand je meter moet ijken...

    groetjes
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
    Last edited by Jurze; 9 June 2017, 13:44. Reden: spelfout

    #2
    ik haal het gewoon in de groeiwinkel.zou het plantje inminimaal 65 liter lightmix zetten en pas op 12 zetten als de tent al voor 70% vol is.veel toppen en een netje of rek gebruiken,succes
    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door joremkrank View Post
      ik haal het gewoon in de groeiwinkel.zou het plantje inminimaal 65 liter lightmix zetten en pas op 12 zetten als de tent al voor 70% vol is.veel toppen en een netje of rek gebruiken,succes
      Bedankt voor de tips! Hij staat in 11L en wilde het voor nu daarop houden om gewoon eens een plant helemaal succesvol groot te brengen zonder stress of beestjes.
      Toppen wilde ik wel gaan doen, en ik heb een netje voor een scrog gekocht dus dat ga ik ook maar eens uitproberen!

      Comment


        #4
        mooi plantje ik volg !

        Comment


          #5
          iedere maand de meter ijken? Mijne ligt soms maanden zonder dat er uberhaupt naar omgekeken wordt, als ik hem dan test met een andere meter klopt dat nog steeds perfect.
          Je kan net zo goed iedere kweek dan een nieuw ph pennetje gebruiken van een 10tje

          Succes met de kweek
          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-van-de-straat

          Comment


            #6
            Kijk het begint al gezellig te worden

            Oorspronkelijk geplaatst door Ganjalf_The_Green View Post
            iedere maand de meter ijken? Mijne ligt soms maanden zonder dat er uberhaupt naar omgekeken wordt, als ik hem dan test met een andere meter klopt dat nog steeds perfect.
            Je kan net zo goed iedere kweek dan een nieuw ph pennetje gebruiken van een 10tje

            Succes met de kweek
            Yes dat is aanbevolen door de fabrikant. Ik gebruik de ADWA AD11. Misschien moet ik het maar wat minder serieus nemen
            Wel gebruik ik van zo'n 20ml zakje ongeveer 15ml, en ik zag dat je voor 5,- al flesjes van 150ml kan kopen dus dan valt het allemaal ook wel weer mee.

            Funfact :
            Het plantje is een zogenaamde "tri-leaf seedling" wat haar extra geschikt maakt voor SCROG ( ze maakt namelijk 1/3 keer zoveel zijtakjes aan)
            EDIT: zojuist heb ik haar getopt en nu is het extra goed te zien:
            Attached Files
            Last edited by Jurze; 9 June 2017, 13:43.

            Comment


              #7
              nice is trouwens eerste keer dat ik de term tri leaf seedling hoor weer iets bijgeleerd

              Comment


                #8
                Heb me lig stoeltje uitgeklapt.. Ga lekker meegenieten van de foto's.
                Succes met de Dame man!
                Ad usum proprium!

                Comment


                  #9
                  Wat een gezelligheid!!
                  is het de bedoeling dat ik alleen de hoofdtak top of moet ik ook de zijtakjes doen? Ik wilde haar vanavond eigenlijk LST'en zodat alles mooi naar boven door het netje kan groeien

                  vanochtend heb ik een klein beetje groeivoeding, root stimulator en enzym van Plagron gegeven. Zometeen post ik nog even een foto van hoe ze er bij staat!

                  Comment


                    #10
                    ik denk alleen de hoofdtop die gaat zich vermenigvuldigen meestal doen ze het alleen voor de hoofdtop als ik het goed herriner

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door chronic yields View Post
                      ik denk alleen de hoofdtop die gaat zich vermenigvuldigen meestal doen ze het alleen voor de hoofdtop als ik het goed herriner
                      Mooi dit heb ik ook gedaan, heb haar gelijk ook even vastgebonden en we krijgen nu al een "plattere" plant.
                      Foto's volgen!

                      EDIT:
                      19073410_1722990564382476_932794429_o.jpg19104860_1722990741049125_62436351_o.jpg
                      toch lastig foto's maken onder dit vervelende licht..
                      Last edited by Jurze; 11 June 2017, 14:35. Reden: Nieuwe foto's

                      Comment


                        #12
                        cool! niet dat ik er heel veel van snap maar ze lijken het echt naar hun zin te hebben zo te zien keep up the good work !




                        GRTZ chronic

                        Comment


                          #13
                          Bij deze weer een update:
                          De plant lijkt er nogsteeds blij bij te staan. Ik heb het netje even een stuk omlaag gedaan om de toppen vast wat te spreiden.
                          Ik weet niet of dit de bedoeling is, maar het lijkt te werken.
                          19104906_1724273467587519_1439512509_o.jpg
                          Wel heb ik 2 blaadjes gevonden met deze stipjes er op:
                          19182158_1724273314254201_240450866_o.jpg
                          Is dit een tekort aan iets? Ik geef al een tijdje water met een PH van 6.3 , misschien toch maar iets omlaag gaan met de PH?
                          Of is het misschien een of ander diertje?
                          Attached Files

                          Comment


                            #14
                            Het is een beetje lastig te zien maar kan het ook geknoeid water zijn ? Dat geeft ook van die vlekken.
                            Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                            Comment


                            • Jurze
                              Jurze commented
                              Editing a comment
                              Ja dat is een beetje een probleem met deze soort ledverlichting :/ Maar bedankt voor je reactie! het zou dit heel goed kunnen zijn, want ik ben gisteren een beetje uitgeschoten met watergeven, en herriner me nu inderdaad dat de plant op die plek een beetje nat was geworden!
                              Dat is weer een geruststelling

                            #15
                            Nogmaals bedankt voor je reactie Flip.
                            Nog even een funfact: Als je een "tri-leaf seedling" topt, krijg je niet 2, maar 3 hoofdtoppen!

                            Comment

                            Bezig...
                            X