Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kleine foto update kweekkas buiten.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Goedemorgen medekwekers,
    Hierbij weer een kleine foto update de twee grootste staan inmiddels drie weken in de bloei en bloeien vrolijk verder, ben ook tot de conclusie gekomen dat het geen spint is op mijn plantjes maar gewoon een mini spinnenwebje. Oftewel best gelopen haha.
    Hierbij een paar foto's voor een impressie.
    Laatste foto is diegene die nu nog niet bloeit en sinds 1 mei in de grond staat, ik begin inmiddels te denken dat het geen autoflower is, wat denken jullie?

    Have a good one.

    Comment


      #17
      gaat lekker zo te zien

      Comment


        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door chronic yields
        gaat lekker zo te zien
        Gaat lekker inderdaad nu zie ik alleen aan de bladpuntjes beginnende ontwikkeling van overvoeding gisteren dus geen voeding gegeven alleen een schone liter water wat ongeveer 2 dagen heb gestaan.
        Ik denk zelf dat ik maandag weer begin met voeding geven omdat ik ze dus zeker niet wil overvoeden.
        Eerste foto is van gisteravond voor water geven en de andere van vanmorgen 7 uur.
        Keep it green :eek:

        Comment


          #19
          is nog lekker vroeg gespot die overvoeding zal ook niet te wzaar zijn denk ik dus gewoon 1 dagje vertraging denk ik en niet 4-5 ofzo alleee dat is wa ik ervan denk en hoop en voor de rest kan het niet lekkerder gaan denk ik doe zo door ^^

          btw als je mijne nog niet heb gezien check ze eens de grootste gaat binne 2 weken bloeien denk ik

          GRTZ chronic

          Comment


            #20
            hahah 4x denk in 1 zin gebruikt hahaha ben highhhhhhhh

            Comment


              #21
              Oorspronkelijk geplaatst door chronic yields
              is nog lekker vroeg gespot die overvoeding zal ook niet te wzaar zijn denk ik dus gewoon 1 dagje vertraging denk ik en niet 4-5 ofzo alleee dat is wa ik ervan denk en hoop en voor de rest kan het niet lekkerder gaan denk ik doe zo door ^^

              btw als je mijne nog niet heb gezien check ze eens de grootste gaat binne 2 weken bloeien denk ik

              GRTZ chronic
              Thanks voor je reactie, was er zelf ook blij mee dat ik het snel opmerkte.
              Gisteren stonden ze er al beter bij en trokken de puntjes eigenlijk alweer een beetje weg maar ga inderdaad vanaf vandaag weer voeden geef ze even een ml alga bloom minder om te kijken hoe ze er op reageren.
              Maar ja ik volg jou topic gaat zeker lekker alleen is over twee weken bloei niet al snel? Lijkt me dat ze nog wel even moeten groeien.
              Succes ook met jou kweek man. Hierbij nog een foto van me plant in prive tent. :rolleyes:

              Comment

              Bezig...
              X