Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Generator Idea

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Generator Idea

    Korting op 420shop
    Aankomende zomer werken op een gasgenerator. Het opwekken met een 15kva gasgenerator 4 cilinder die 16 uur draait op een dag krijg je een behoorlijke rekening. Zal de energiemaatschappij hier vreemd van opkijken/ hier iets mee doen. Wat een normaal huishouden verbruikt in een jaar verbruik je in een maand of korter. Mijn twijfels hierover en misschien dat iemand anders hier ervaring mee heeft of idee bij hebt!

    greatz GuerillaMen

    #2
    Lijkt me een beetje overbodig met een lampje en een paar plantjes er onder.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      die denken gelijk dat je een lek heb als je opeens zo,n hoog verbruik heb ha ha.je kan je ook laten schatten en pas de meterstanden indienen als je klaar ben met hobbyen.
      verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

      Comment


        #4
        Als je je zorgen maakt dat je energiemaatschappij zal merken dat er iets niet pluis, dan ben je volgens mij al niet meer kleinschalig(hobbykweek) bezig. Of ze het merken en/of er iets mee doen, dat is een andere vraag.
        Zolang je niet in extremen gaat, valt dat wel mee. 1000watt extra/maand kan alles zijn. Een pomp, airco, vaatwasmachine, elektrische verwarming...Dus daar gaat men zich niet mee bezighouden. Zolang je betaald toch niet.
        Maar ik vermoed dat je verbruik wel hoger zal liggen, dus stel ik me vragen bij de hoeveelheid planten...

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Jack Spliff View Post
          Als je je zorgen maakt dat je energiemaatschappij zal merken dat er iets niet pluis, dan ben je volgens mij al niet meer kleinschalig(hobbykweek) bezig. Of ze het merken en/of er iets mee doen, dat is een andere vraag.
          Zolang je niet in extremen gaat, valt dat wel mee. 1000watt extra/maand kan alles zijn. Een pomp, airco, vaatwasmachine, elektrische verwarming...Dus daar gaat men zich niet mee bezighouden. Zolang je betaald toch niet.
          Maar ik vermoed dat je verbruik wel hoger zal liggen, dus stel ik me vragen bij de hoeveelheid planten...
          hahah jack ,, in de nacht van dinsdag op woensdag heeft de politie van ........

          Comment

          Bezig...
          X