Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Led 540w1x amnesia haze 2x supersilver haze 2x bubblegum

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Led 540w1x amnesia haze 2x supersilver haze 2x bubblegum

    Korting op 420shop
    goededag,

    ik ben begonnen met mijn eerste kweek.
    mijn setup is als volgt;

    g tools 540w led
    g tools carbon filter met fan control
    budbox tent 1x1x1,80
    2 zwenkventilatoren
    5x 11lt potten met bio super soil
    gyro/temp meter
    advanced nutrients line: tarantula root strength, connoisseur ab grow & ab bloom. big bud.

    Vandaag is het 11 dagen geleden sinds ik ze verpot heb. (En die kleintje in het kopje is de amnesia haze die ik er 3 dagen geleden in heb gedaan)

    heb tot nu toe alleen maar water gegeven met een beetje wortelversterker.

    zal wanneer de 4e nodes volgroeid zijn beginnen met voeden.


    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Oorspronkelijk geplaatst door Sativa henk
    Mooie korte bossige groei. Zie ook mooi veel blauw in je lichtspectrum. Ga zo zelf ook iets proberen met leds en ga dit van jouw wel in de gaten houden. Het lijkt me dat je er wel een grotere oppervlakte mee kan belichten gezien je wattage van de led. Veel succes gewenst met je kweek.
    Thanks Henk. Heb idd een sterk zonnetje in huis.
    ik wil het eerst even met 5 plantjes doen en kijken hoe het uit zal pakken

    Heb je ook een full spectrum led in gedachte?

    Comment


      #3
      SSh ik wens jouw veel succes toe deze ronde


      exmember44134 ik heb momenteel alleen de groeiswitch aan met mijn mars hydro lamp ik merk dat ik ook een korte groei heb en helemaal geen strek heeft dit te maken omdat ik alleen de groei gebruik momenteel ? had zoiets gehoord over groeiswitch only korte nodes etc weet iemand meer hierover?

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door chronic yields View Post
        SSh ik wens jouw veel succes toe deze ronde


        exmember44134 ik heb momenteel alleen de groeiswitch aan met mijn mars hydro lamp ik merk dat ik ook een korte groei heb en helemaal geen strek heeft dit te maken omdat ik alleen de groei gebruik momenteel ? had zoiets gehoord over groeiswitch only korte nodes etc weet iemand meer hierover?
        thx chronic. Ik zou hem in de groei voornamelijk op blauw houden en de bloei juist meer rood. En ik houd de lamp tussen de 30/40cm afstand.

        succes met de verlichting hebk!

        Comment


          #5
          thx mannen dan kan ik mijne best verlagen ze hangt nu 60cm van de lamp ik ga voor 45 cm morgen kijken wat ze doen ..

          GRTZ chronic

          Comment


            #6
            Goedemorgen

            zojuist even een kiekje genomen en ze staan er zo bij;

            wat mij opviel is dat 1 vd haze veel achterloopt wn ik vroeg me hoe dat komt?
            de zaadjes zijn van green house seeds.

            de 2 rechts zijn de bubble gums en die doen het mooi voor de 12e dag.

            (ff nekken breken voor de fotos want deze noob weet niet hoe die ze normaal erop krijgt) ;p
            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 1 photos.

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Sativa henk
              Wel zou ik dat plantje in kopje snel verpotten ,hij is klein en er ontbreekt waarschijnlijk ook een drainage gat. Dit levert het plantje stress op waardoor de kans groter wordt dat het een herma wordt.
              thanks voor de info henk!
              was van plan morgen deze te verpotten.

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door SSH View Post
                Goedemorgen

                zojuist even een kiekje genomen en ze staan er zo bij;

                wat mij opviel is dat 1 vd haze veel achterloopt wn ik vroeg me hoe dat komt?
                de zaadjes zijn van green house seeds.

                de 2 rechts zijn de bubble gums en die doen het mooi voor de 12e dag.

                (ff nekken breken voor de fotos want deze noob weet niet hoe die ze normaal erop krijgt) ;p
                SSh dat is normaal ik heb ook een achterblijver je zou verschieten wat er nog van kan komen btw de ene pheno start nu eenmaal sneller op dan de ander de growshop zei tegen mij het kan soms dat het lijkt dat ze stillstaan niet panikeren ze krijgen hun spurt nog wel Jack spliff zei het me ook want ik maakte me paar dagen geleden zorgen , komt goed gewoon geduld i guess


                GRTZ chronic

                Comment


                  #9
                  Vandaag is de kleinste verpot in haar definiwtieve pot.
                  de andere dames doen het goed en gaan morgen de officiele groeiperiode tegemoet.

                  tevens doen de grootste het zo goed dat ik ze een der dagen zal gaan toppen

                  enkele dagen geleden heb ik ivm het warme weer bedacht het zonnetje van 20:00 tot 14;00 te laten schijnen want op zolder wordt het nou veelste heet.

                  lv let ik niet meer op maar zit tussen de 35 en 50%
                  en voor de verkoeling heb ik een coolbox aangesloten met wat ice packs
                  Voorheen schoot t kwik tot 31c maar nu blijft het tussen de 23 en 28c graden.
                  zo n coolbox is echt aan te raden met dit weer als je op zolder kweekt.

                  ik wens u allen een groene dag tegemoet!
                  You do not have permission to view this gallery.
                  This gallery has 1 photos.

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door Sativa henk
                    Dat is ook de grootste reden dat ik zelf voor waterkoeling heb gekozen op mijn led ,namelijk ben van plan te emigreren naar de canarische eilanden en denk dat de warmte daar een structureel probleem zal zijn.
                    knal ze dan lekker id achtertuin
                    heerlijk tropisch man wanneer ben je van plan te emigreren?

                    Comment


                      #11
                      Aha zo. Houdt je ons op de hoogte??

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door Sativa henk
                        Dat is ook de grootste reden dat ik zelf voor waterkoeling heb gekozen op mijn led ,namelijk ben van plan te emigreren naar de canarische eilanden en denk dat de warmte daar een structureel probleem zal zijn.
                        pfffft henk alleen het idee al om weg te zijn van hier , laat staan de kanarische eilanden OMFG

                        Comment


                          #13
                          awel ik weet niet of ik nu overdrijf maar tmag wel mini heaven on earth genoemd worden als ik zo de fotos bekijk als je elke dag daar wakker word kun je je toch geeneen dag slecht depri of humeurig voelen

                          Comment


                            #14
                            Leuk man. Gaan kweken op de Canarische eilanden Hoe zit het daar trouwens met de wetgeving?
                            Ik vermoed dat ze in Spanje redelijk soepel zijn. In Portugal is elke drugs gedecriminaliseerd(voor gebruikershoeveelheden) dus ik denk wel dat de zuiderse landen er meer voor open staan.

                            Comment


                              #15
                              Denk dat t in spanje nou redelijk versoepeld is.
                              ik wens je er t beste henk. Heerlijk zo die fotos

                              Comment

                              Bezig...
                              X