Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Critical in de keukenkast (foto's inc. tijdspanne)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Critical in de keukenkast (foto's inc. tijdspanne)

    Korting op 420shop
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 10 photos.

    #2
    nice lekkere topjes al spijtig dat je er laat achterkwam dat het geen autos zijn anders kon je nog ietss improviseren op tijd misschien any ways veel succes gewenst je laatste weken



    GRTZ chronic

    Comment


      #3
      5 of 6 weken op 18/6 zorgt wel voor grotere planten. Vanaf morgen zit ik ook op 12/12 en mijn planten zijn dan bijna 7 weken oud(48dagen). Ik hou wel van een langere voorgroei.
      Zou je je plantjes korter willen, dan kan je vroeger naar 12/12 omschakelen, wat dan wel de oogst benadeeld. Ook kan je kiezen voor een scrog setup. Laat je je plantjes horizontaal groeien. Is niet zo moeilijk hoor. Zo een net is vlug in elkaar gezet en het scroggen zelf is wat logisch nadenken en puzzelen.
      Verder mooie toppen hoor bij jou! Kan je waarschijnlijk wel voor een deel te danken hebben aan de langere voorgroei.

      Succes nog met het verdere verloop!

      Jack

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Jack Spliff View Post
        5 of 6 weken op 18/6 zorgt wel voor grotere planten. Vanaf morgen zit ik ook op 12/12 en mijn planten zijn dan bijna 7 weken oud(48dagen). Ik hou wel van een langere voorgroei.
        Zou je je plantjes korter willen, dan kan je vroeger naar 12/12 omschakelen, wat dan wel de oogst benadeeld. Ook kan je kiezen voor een scrog setup. Laat je je plantjes horizontaal groeien. Is niet zo moeilijk hoor. Zo een net is vlug in elkaar gezet en het scroggen zelf is wat logisch nadenken en puzzelen.
        Verder mooie toppen hoor bij jou! Kan je waarschijnlijk wel voor een deel te danken hebben aan de langere voorgroei.

        Succes nog met het verdere verloop!

        Jack
        ja is wel heel mooi meegenomen zo langere voorgroei had ik niet echt aan gedacht maar gewoon het feit dat je je dochters moet begraven ... geeneen vader wil dat meemaken jack

        Comment


          #5
          Gelukkig heb je ze lang voorgegroeid, anders was 't beduidend minder geweest.
          Nog een week of 5 volhouden met je afzuigkap.
          Als ik de foto's zie, rond dag 63 eerste bloei, dus ze bloeien 3 weken nu.
          Ze staan er wel erg goed bij, mooi groen.
          Lekker zo doorgaan!
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Zie hier de opbrengst van mijn keukenkast-experience. Achteraf gezien had ik nog een dag of 10 moeten wachten. De opbrengst was rond de 50 gram droog. De eerste blow na zo een lange tijd aankloten is mooi man! De smaak was prima met een lekker inkoppende hoofdrush (Zo eentje waarbij je telkens in jezelf wtf?? zegt.) en licht\matig stoned gevoel. Volgende keer minder snoeien en langer laten afbloeien.



            - De 2de Keukenkast-experience is inmiddels een feit. Deze keer zijn het drie RQS Critical planten. Ze zijn zeven weken oud nu en staan ruim twee weken op 12\12. Ik ben er dit keer, op het toppen na, met mijn fikken afgebleven en dat is te merken. De afzuigkap is niet meer nodig en de hps lamp is vervangen voor led.-

            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 3 photos.

            Comment


              #7
              Toch niet mis, 50gr. Succes met het vervolg!

              Comment

              Bezig...
              X