Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ik ben nieuw

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Ik ben nieuw

    Korting op 420shop
    Heej hallo medekwekers

    Ik ben eddie en beginnend grower.

    Ik ben ook nog niet bekend met dit soort dingen dus als je op of aanmerkingen heb zal ik daar zeker wat mee doen.

    Grreet

    ​​​​​​​

    #2
    Ow jah en ik ben 29 en ook fanatiek sportvisser maar das voor een ander forum

    Comment


      #3
      Welkom op het forum, ik zie nog weinig waar ik opmerkingen over kan maken

      ​​​​​Heb je al een kweekverslag?

      Veel lees en kweekplezier hier op succes!
      Stemma doet het forum, stout 2017

      Stemma doet stout (2016)
      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

      Comment


        #4
        Stemma ben vooral nog aan het uitzoeken hoe ik fotos kan uploaden k heb zelf n soort kweekschema gemaakt maar kan die ook niet uploaden... snap t nog niet zo best allemaal haha

        Comment


          #5
          Als je hier boven op bijlages klikt, krijg je hieronder een balkje ' upload attachements'

          Als je dat doet download hij de foto's onderaan, en kun je vandaar de volgorde kiezen en het formaat waar je de foto's in je topic wil plaatsen.

          Even snel iets voor je in elkaar geflanst....

          20170703_224219.png20170703_224743.png

          Succes!
          Stemma doet het forum, stout 2017

          Stemma doet stout (2016)
          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

          Comment


            #6
            Stemma oke wat je heb uitgelegd klopt maar ik heb een restrictie ivm de grootte van de afbeelding ik kan maximaal 1200x900 uploaden en die afbeeldingen zijn veel groter zoiets als 2400x4300 nu schijn je ze te kunnen aanpassen maar moet nog even uitvogelen hoe dat moet maar evengoed bedankt voor de goede uitleg

            Comment


              #7
              Resize pictures.
              Of met je favoriete fotobewerkingsprogramma die al op je rekenmachien staat, of zelfs bij een online service.
              Nadat je de foto in je bericht geplaatst hebt kun je er nog eens op dubbelklikken om eventueel wat dingen te veranderen.

              Welkom op JD, Ed en Greet
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #8
                QnQ
                ​​​​​​​
                Ik heb geen laptop dus doe alles vanaf me telefoon misschien dat dat anders werkt allemaal?

                Comment


                  #9
                  Misschien bij fotoinstellingen het formaat van je foto kleiner maken? Lijkt mij voor nu de simpelste oplossing. Lukt dat?
                  Stemma doet het forum, stout 2017

                  Stemma doet stout (2016)
                  Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                  Comment


                  • QnQ
                    QnQ commented
                    Editing a comment
                    Yep, kleinere resolutie dan.

                  #10
                  Yeah beetje rommelen en je komt al een heel eind haha

                  Maar degene die nu hopelijk te zien is heb ik uit n gekregen zaadje laten opkomen en sinds vandaag in bloei gezet.
                  Attached Files

                  Comment


                    #11
                    Volgens mij is het redelijk gelukt om me zelfgemaakte kweekschema erop te zetten
                    Attached Files

                    Comment


                      #12
                      Je moet nog op het formaat klikken small, medium, large of fullsize, dan komen ze mooi in je topic terecht ipv onderaan. Maar je maakt vorderingen

                      Je kweekschema is voor binnen, maar je plantje staat buiten?
                      Stemma doet het forum, stout 2017

                      Stemma doet stout (2016)
                      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                      Comment


                        #13
                        Stemma

                        K heb der buiten laten groeien en ga der nu binnen laten bloeien k heb geen mogelijkheid om een lamp te gebruiken dus dan maar even zo
                        Het is niet ideaal maar ik kan weinig anders op het moment

                        De andere 2 staan ook binnen om te bloeien

                        Comment


                          #14
                          Dat is niet zo verstandig want er zitten nu waarschijnlijk beestjes op je plant die buiten niet erg zijn, maar binnen tot een plaag kunnen leiden omdat er binnen geen natuurlijke vijanden zijn zoals buiten.

                          Of bedoel je dat je ze gaat verduisteren?
                          Stemma doet het forum, stout 2017

                          Stemma doet stout (2016)
                          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                          Comment


                            #15
                            Oei daar zeg je me wat! Had er ff geen rekening mee gehouden dat er beessies in kunnen zitten.
                            Ik zal vanmiddag die hele plant goed onderzoeken en alle eitjes en beessies die ik zie weghalen en doodmaken en dit nog zeker 4 dagen doen.
                            Maar ik verduister ze inderdaad binnen op zolder,
                            Gewoon rolgordijn naar beneden en beetje afdichten met punaises.

                            K heb geen tent, kelder, kast of iets dergelijks waar ik ze in kweek

                            Comment

                            Bezig...
                            X