Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1ste x binnen kweken White berry

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Bloeivoeding geef je pas als je al echt witte pruikjes ziet, nog eventjes geduld. Geef ze nog een weekje en kijk dan nog eens.

    Ziet er verder goed uit, ga zo door !
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


      #17
      Update:

      We zijn 7 dagen verder in de bloeiperiode , ze doet het goed !
      Deze dame is bezig met mooie haartjes te verzamelen !
      de temperatuur en LV verschillen per dag omdat het tentje in het tuinhuis sta
      Ik ben al paar dagen begonnen met een klein beetje bloeivoeding toe te dienen Plagron Bloom
      Op de fles stond 2.5ml/0.5L maar om haar eraan te doen wennen heb ik ze elke keer 1.5ML gegeven op en halve L
      Het enigste dat wat minder is dat onderaan het scroggnet de bladeren toch geel beginnen worden
      Dat is het enigste waar ik niet goed weet wat aan te doen

      voor de rest gaat alles goed en hoor ik jullie tips & reactie's graag

      Grtz Aiightt
      Attached Files

      Comment


        #18
        Update

        Ik zit met en probleem !
        het ging allemaal goed met mijn plantje maar toen ik vandaag ging kijken zag ik dat de stam waar ik mijn plant getopt hebt is beginnen met scheuren :/
        Nu heb ik deze met een colson bandje proberen te redden maar valt dit nog allemaal te redden ?
        ik zit nu in mijn 3de week bloei en zou het echt zonde vinden om het te moeten omhakken !!
        Zou ik gewoon hopen dat ze de volledige bloei overleefd ? ze heeft een bloei van 8 a 9 weken

        hopelijk en snelle reactie !
        Grtz
        Attached Files

        Comment


          #19
          Je heb er een ti rip omheen gedaan zie ik, probeer deze niet te hard aan te trekken anders kunnen de sapstromen er niet meer doorheen.

          Ik zou de 2 takken proberen te ondersteunen met iets zodat ze niet verder gaat scheuren.

          ​​​​​​​Mooie plant heb je

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door Franco1983 View Post
            Je heb er een ti rip omheen gedaan zie ik, probeer deze niet te hard aan te trekken anders kunnen de sapstromen er niet meer doorheen.

            Ik zou de 2 takken proberen te ondersteunen met iets zodat ze niet verder gaat scheuren.

            ​​​​​​​Mooie plant heb je
            ik heb deze wel redelijk strak aangetrokken om te voorkomen dat hij verder scheurt , ik denk als ik hem los knip en er een nieuwe aanhang hij ineens helemaal ga scheuren :/

            Comment


              #21
              Lekker laten zitten die ti rip dan.

              Kzou een kleren hanger in 2e knippen om vervolgens deze in een Y te vormen en deze onder de tak plaatsen zodat ze niet verder gaat scheuren.

              Misschien dat iemand anders nog iets weet..?

              Comment


                #22
                ik zou de bovenkant met een touwtje wat je aan zichzelf vastbind (dus niet aan de stengels vastknopen maar zichzelf) er aan de bovenkant omheen maken
                (een touw cirkeltje wat de bovenkant dichter bij elkaar trekt zodat de bovenkant ook goed tegen elkaar aan zit)
                Voorderest is het hopen dat het goedkomt

                Comment


                  #23
                  Dan ga ik dat straks eens allemaal proberen !
                  Ja het zou spijtig zijn na al die moeite dat je uiteindelijk geen resultaat hebt !
                  maar dat noemen we dan ook weer wat bijgeleerd
                  alvast bedankt jongens !

                  Comment


                    #24
                    Attached Files

                    Comment


                      #26
                      Neen genezen zal dat niet meer. De bladpuntjes zijn wat verbrand, dat geeft aan dat ze teveel voeding krijgt.
                      Ik heb hier pk 30/40 gegeven en dat is toch ook ten koste van wat blaadjes gegaan

                      Ziet er eigenlijk toch nog deftig uit? Als ze opgedroogd is van dat water en regenwater zou ik maar 1/3 van de bloeivoeding geven en zo stillekes weer opdrijven.
                      Nu ff laten opdrogen.

                      Comment


                        #27
                        Ik geef haar al een tijdje geen voeding meer enkel regen met kraanwater

                        Comment

                        Bezig...
                        X