Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

6 keer pp 1200 watt

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: 6 keer pp 1200 watt

    greenspace 18 002.jpggreenspace 18 001.jpggreenspace 18 003.jpggreenspace 18 004.jpgna nog geen 12 dagen op 12uur zijn de eerste topjes al zichtbaar.foto is genomen toen de lampen al effe uit waren .

    Comment


      #17
      Re: 6 keer pp 1200 watt

      hey,

      ziet er goed uit joh. heb zelf ook 2x 600 watt op shiva staan.
      ik ga je verder volgen. Succes!
      Ook een konijn kan weleens het haasje zijn.

      Comment


        #18
        Re: 6 keer pp 1200 watt

        greenspace 18 005.jpgde bloei komt er lekker inkijk en voel nu elke dag goed welke er water moeten en welke niet want ze blijven een beetje iel.een plant heeft al zo droog gestaan dat er ruimte kwam tussen de kuip en de aarde.deze geef ik nu gewoon om de dag 2 liter.

        Comment


          #19
          Re: 6 keer pp 1200 watt

          greenspace 20 034.jpggreenspace 20 038.jpggreenspace 20 039.jpggreenspace 20 037.jpggreenspace 20 040.jpggreenspace 20 036.jpggreenspace 20 035.jpgde bloei zit er lekker innu gaan we de bio groei afbouwen en de bio bloei opvoeren.

          Comment


            #20
            Re: 6 keer pp 1200 watt

            had voor de lv 50 liter in me bak gegooid,en om de dag gooide ik er 10 liter bij was iets te veel van het goede .greenspace 21 001.jpgkan dit kwaad?moet ik de wortels afdekken als me bak helemaal droog is.

            Comment


              #21
              Re: 6 keer pp 1200 watt

              Hey Tumble,

              Begint er errug jammie uit te zien man! verry nice, ik weet alleen dat je wortels niet aan licht blootgesteld mogen worden.
              Of het gaat helpen om af te dekken kan ik je helaas niet zeggen maar wel een compliment plaatsen voor je mooie kweek!

              Suc6 Verder.

              grtz.. Paffy...
              Eens een paffer, altijd een paffer........

              Comment


                #22
                Re: 6 keer pp 1200 watt

                wow wat een planten! staan echt super inde bloei!
                vanaf volgende week heb ik ook 5 pptjes staan onder 1x 600 watt!
                maar die wortels van je gaan evht tever
                weet niet of afdekken helpt....
                wortels kunnen niet over licht! maar ja ze staan al in 65 liter en in een andere pot is denk ik geen optie meer

                grtzz flitspaal
                I ain't going nowhere, untill I done it all!

                Comment


                  #23
                  Re: 6 keer pp 1200 watt

                  vind ze zelf ook heel erg snel gaaneen maatje van me heeft de zelfde stekken en bij hem blijven ze ook zo ielig.dus of het echt pp is weet ik niet meer.word echt gek van die vent die me die dingen verkoopt.de topopbouw verloopt nu zo snel heb ik nog nooit gezien ook niet bij een ander.

                  Comment


                    #24
                    Re: 6 keer pp 1200 watt

                    greenspace 21 026.jpggreenspace 21 028.jpggreenspace 21 027.jpggreenspace 21 030.jpggreenspace 21 029.jpgis echt niet normaal hoe snel de topopbouw is.normaal laat ik pp wel 9 a 10 weeken staan zit nu op dag 20.dus die hebben tyd zat om te spekken
                    Last edited by Jointjedraaien; 5 October 2010, 23:31.

                    Comment


                      #25
                      Re: 6 keer pp 1200 watt

                      greenspace 23 052.jpggreenspace 23 061.jpggreenspace 23 054.jpggreenspace 23 056.jpggreenspace 23 057.jpggreenspace 23 058.jpggreenspace 23 060.jpggreenspace 23 059.jpggreenspace 23 053.jpggreenspace 23 055.jpgze gaan best wel lekker voor begin week 3
                      Last edited by Jointjedraaien; 21 September 2010, 19:35.

                      Comment


                        #26
                        Re: 6 keer pp 1200 watt

                        Ziet er goed uit! dikke dames met groeistuipen hahahaha.
                        Hoop dat de mijne ook zo worden...
                        blijf je volgen
                        Ook een konijn kan weleens het haasje zijn.

                        Comment


                          #27
                          Re: 6 keer pp 1200 watt

                          Lekker bezig man

                          Grtz.

                          Comment


                            #28
                            Re: 6 keer pp 1200 watt

                            thankshoop ook dat ze door blijven spekken.ben gek op warme choco en een goede blowword het toch nog gezzelig deze winter als ze zo door gaan.

                            Comment


                              #29
                              Re: 6 keer pp 1200 watt

                              als ze zo doorgaan en snel klaar zijn denk ik dat je het voor de winter al op hebt

                              Comment


                                #30
                                Re: 6 keer pp 1200 watt

                                greenspace 24 002.jpggreenspace 24 004.jpggreenspace 24 006.jpggreenspace 24 005.jpggreenspace 24 003.jpgze bouwen lekker doorhet viel me alleen de laatstetyd op dat er af en toe wat muggen in me kast zitten.gaa voor de zekerheid maar aaltjes uitzetten in de grond.
                                Last edited by Jointjedraaien; 21 September 2010, 19:36.

                                Comment

                                Bezig...
                                X