Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kweekverslag ak-47 auto (cityseedbank)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    NickisNamed lekker man jou setup ziet er goed uit maar hoe doe jij dat met stroomkosten want een 400w hps vreet wel aardig toch?

    Comment


    • NickisNamed
      NickisNamed commented
      Editing a comment
      Goh dat zal al bij al wel mee vallen denk ik denk zo alles tesamen licht + ventilatie mss zo een 100€.
      Toch nog altijd vele malen goedkoper dan zelf weedjes te kopen

    #17
    NickisNamed ik bedoel ook niet qua geld maar valt het niet op bij de energie maatschapij ik wil ook graag met 400w kweken of meer maar ik heb geen zin dat meneer agent komt aanbellen waarom mijn stroomverbruik zo hoog is

    Comment


    • NickisNamed
      NickisNamed commented
      Editing a comment
      En hoe zou oom agent daar op uitkomen? Die heeft toch geen zicht elektriciteit? + die verhoging kan toch van.alles zijn.

    #18
    NickisNamed oh oke dat wist ik niet ik dacht zodra de energie maatschappij een vermoede had spelen ze info door naar de politie maar dan had ik het dus fout op naar de 400w

    bedankt voor de info!

    Comment


    • Flip Hasjkip
      Flip Hasjkip commented
      Editing a comment
      Ik heb de energiemaatschappij op bezoek gehad, het verbruik was erg gestegen en men vertrouwde de meter niet meer. Deze werd gecontroleerd, er werd geconstateerd dat deze normaal werkte en ik heb er nooit meer iets van gehoord. Zo lang je geen stroom steelt zal het wel meevallen, de energiemaatschappij ziet jou liever veel dan weinig verbruiken. Ze gaan echt niet de kip met de gouden eieren slachten. Krijg je toch te maken met een inval en wordt daarbij geconstateerd dat er sprake is van diefstal van stroom dan wordt er wel een fikse boete uitgeschreven.

    #19
    Update: 13-9 ze staat nu volop in de bloei ze ruikt erg sterk en ze is nog mooi groen nergens een dood of misvormd blaadje te zien! voor mijn volgende kweek wil ik van mephisto genetics gaan kweken iemand ervaring met deze zaadbank?



    Attached Files
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


      #20
      Nu wordt het elke dag leuker, nu zie je de wiet aan je plant groeien en kun je langzaam beginnen met dromen over de 1ste joint van zelfgekweekte wiet. Houd ze groen, succes !
      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

      Comment


      • M1tta
        M1tta commented
        Editing a comment
        gelukkig betaal ik mijn stroom gewoon, dromen van mijn eerste joint van deze plant deed ik al vanaf het begin! hopelijk lukt de oogst

      #21
      kleine update: 18-9 de plant doet het goed onder maar een paar gele blaadjes voor de rest is alles nog mooi groen!

      Attached Files
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.

      Comment


        #22
        Goedenmiddag kwekers, ik heb weer een update(na twee weken) de haartjes van de toppen worden al bruin was van plan om te klieven maar ik weet niet eens wann ik kan gaan oogsten dus ben ik bang dat ik het verkloot voor de rest zit er aardig wat thc op zo ver ik kan zien dus hopelijk word het een schoon en lekker wietje

        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 5 photos.

        Comment


          #23
          wanneer kan ik ongeveer oogsten?

          Comment


            #24
            iemand een idee?

            Comment


              #25
              Weekje of drie wellicht. Hou de trichomen in de gaten, dan weet je of je kan oogsten. Zoek het forum af er zijn talloze topics over trichomen. Een veel gelezen topic hierover; https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...sten-trichomes

              Succes men
              Last edited by ganjagast; 4 October 2017, 15:19. Reden: Spelfouten en toevoegen link
              Ad usum proprium!

              Comment


                #26
                ganjagast ik heb een microscoop gekocht heb een paar keer geprobeerd op foto's er door heen te maken maar hij stelt niet scherp ik zie weinig amber gekleurde trichomen en grootste deel is cloudy kan ik al oogsten of zijn er nog andere factoren waar ik rekening mee moet houden?

                Comment


                  #27
                  Ad usum proprium!

                  Comment


                    #28
                    ik ben nog lekker aan het wachten heb wel al een jointje eraf gehaald over een weekje oogsten laten drogen en daarna lekker lang laten rijpen tot de volgende oogst ;P

                    Comment


                      #29
                      Maak anders eens een goeie foto van zo dichtbij mogelijk? Dan hebben we een beter beeld hoe het er nu bij staat

                      Comment


                        #30
                        Hallo medekwekers,

                        ik ben erg blij het is nu aan het drogen het ziet er uit dat het volgepompt zit met thc daarna tot de volgende oogst laten zitten in wekpotten en ben van plan om een 400w hps te kopen maar ik weet niet hoeveel planten ik zal neer zetten de tent is 0,8x0,8m de foto's zet ik er wat later op ben op mijn werk.

                        Comment

                        Bezig...
                        X