5 x ice cream onder 400W hps

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • NickisNamed
    Ultra Stoner
    MemberLucky Member
    • Aug 2017
    • 120

    #1

    5 x ice cream onder 400W hps

    Korting op 420shop
    hee allemaal

    Bij deze start ik een kweek verslag op.

    Het is men eerste kweek,De tent is 1x1x2m met afzuigening en 400W hps.

    Het zijn 5 zaadjes ice cream. met de volledige voedingslijn canna

    De temperatuur in licht schommelt tussen de 25° en 30° (boven licht armatuur gemeten) en in donker +/- 23° .de lv tussen 40% a 60%.

    En tenslotte de ph meet 5.8 onder de plant bovenaan aarde.

    als volgt de foto met uitleg (moet foto 1 per 1 posten blijkbaar)

    Alle tips zijn welkom jonges
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
  • NickisNamed
    Ultra Stoner
    MemberLucky Member
    • Aug 2017
    • 120

    #2
    Update:

    05/08: verpot met wortelvoeding
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment

    • NickisNamed
      Ultra Stoner
      MemberLucky Member
      • Aug 2017
      • 120

      #3
      update:

      15/08:wortelvoeding + terra vega voeding
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.

      Comment

      • NickisNamed
        Ultra Stoner
        MemberLucky Member
        • Aug 2017
        • 120

        #4
        update;

        18/08:wortelvoeding +terra vega+ cannazym
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 1 photos.

        Comment

        • NickisNamed
          Ultra Stoner
          MemberLucky Member
          • Aug 2017
          • 120

          #5
          update:

          20/08:na bladbesproeiing met wortelvoeding
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 1 photos.

          Comment

          • QnQ
            Godlike Grower
            Lucky Member
            • Sep 2010
            • 26093

            #6
            En met wortelvoeding bedoel je Rhizotonic ?

            Mooi identieke bouw.
            Ik kende het soortje wel, maar nooit gekweekt vanwege de zogenaamde onbekende genetica.
            Bedrijven die dat doen steun ik niet. Dingen geheim houden in de zadenbussiness doe je alleen als je iets te verbergen hebt, vind ik.

            Neemt niet weg dat ze er erg goed bij staan bij je.
            Kun je al iets van geur ontdekken als je over een stammetje wrijft ?
            Succes!

            * ohja, als je rechtsboven je bericht, de linkse van die drie icoontjes klikt, "Upload attachments" kun je meer foto's in 1x posten.
            Na uploaden staan de foto's onder je bericht en dan kun je ze in het bericht zetten door het formaat te kiezen dat je wil. (of je laat ze als attachment staan, dat kan ook)
            Eventueel kun je dat naderhand nog aanpassen als je dubbelklikt op de toegevoegde foto.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment

            • NickisNamed
              Ultra Stoner
              MemberLucky Member
              • Aug 2017
              • 120

              #7
              Jep met dat bedoel ik rhizotonic.

              Dank je doen ons best
              Oww onbekende genetica heb ik helemaal gedaan gedacht van ,zo ervaren ben ik niet .

              En van de geur heb over stam gewreven maar die heeft niet echt een wietgeur.
              Als ik men tent open doe ruik ik veel meer .

              thx !

              Comment

              • NickisNamed
                Ultra Stoner
                MemberLucky Member
                • Aug 2017
                • 120

                #8
                Hier effe een update van men 5 zoete dames
                Ze zijn al wat gegroeid tegen de laatste keer
                Maar zijn wel nog effe van 12/12 denk ik ?iemand mening?

                Gtz
                Attached Files

                Comment

                • Verse vis
                  Senior Stoner
                  Member
                  • Aug 2017
                  • 39

                  #9
                  Dat is het leuke aan binnenkweken denk ik je kunt helemaal zelf bepalen hoe lang je ze laat groeien. Ik zelf heb mijn plantjes na 3,5 week op 12/12 gezet en deze waren op dat moment een centimeter of 20.

                  Ik dacht ergens gelezen te hebben dat de plant boven grond ongeveer net zo groot wordt als dat ie onder de grond kan zijn, Dus als de plant even groot als de pot is kan de klok om? (iemand anders die dit kan bevestigen?)

                  Mooie plantjes iig, veel succes !

                  Comment

                  • NickisNamed
                    Ultra Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Aug 2017
                    • 120

                    #10
                    dank je !

                    Denk dat ik volgende woensdag ga overschakelen naar 12/12.
                    Heb de dames net water water gegeven redelijk veel zelf (+-2l per plant) want ze stonden redelijk droog..

                    byee

                    Comment


                    • BigShmoke
                      BigShmoke commented
                      Editing a comment
                      Is 2l water niet teveel voor je plaantjes?
                  • NickisNamed
                    Ultra Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Aug 2017
                    • 120

                    #11
                    Ja denk het eigenlijk ook bigshmoke normaal geef ik zoveel niet. Maar het zijn nu wel grote potten .

                    Heb jij mening of ik al zou overschakelen naar 12/12?

                    Grtzz

                    Comment


                    • BigShmoke
                      BigShmoke commented
                      Editing a comment
                      Ik heb ook potten van 20l en ik geef nog minder of een halve liter per plant, tot de grond nat aanvoelt. En hef je pot eens op om te zien als hij zwaar is of niet indien niet wat water bijgeven. Van de lichtschema's zou ik het aan een ervaren medekweker vragen :p

                      Veel geluk
                  • Conficker
                    Chronic Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Apr 2017
                    • 175

                    #12
                    Mij lijkt het beter om nog een weekje te wachten.

                    Comment

                    • NickisNamed
                      Ultra Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Aug 2017
                      • 120

                      #13
                      Ja mijn beginners gevoel dacht dat ook

                      Comment

                      • BackYardPlant
                        Expert Grower
                        MemberLucky Member
                        • Oct 2016
                        • 1260

                        #14
                        je hebt 2.00 M, 400w hps dus 40 cm afstand = 1.60 m, pot 30cm hoog (? correct me if I'm wrong) = 1m30, altijd 10 cm speling houden 1m20. Plantje van 60cm op 12/12 kan makkelijk 1.20 worden aan t einde, maar ik zie ook een scrognet, (edit: die zie ik helemaal niet ik ben ff in de war) dus dat zou moeten kunnen. Zou ze zelf bij 40 á 50 cm al in de bloei zetten maar ik ben er nog niet supergoed in.
                        Probeer een beetje mee te rekenen zodat je een richtlijn voor de maximale hoogte hebt, andere kunnen t misschien nog beter vertellen


                        als je grotere potten hebt (max hoogte 30 cm of planter minder hoog laten worden dan mijn voorbeeld) nog, zou ik ze daar in zetten en dan nog even late staan tot de planten zelf (plant tot aarde, mits je de pot volledig tot de rand vult) tussen de 40 en 50 cm zijn.
                        Last edited by BackYardPlant; 27 August 2017, 13:26.

                        Comment


                        • BackYardPlant
                          BackYardPlant commented
                          Editing a comment
                          althans ervan uitgaande dat je alles netjes recht omhoog laat groeien en de plant voor de rest met rust laat
                      • beowulf
                        Exquisite Grower
                        MemberLucky Member
                        • Nov 2008
                        • 6495

                        #15
                        Het heeft weinig zin om ze zo groot (lees hoog) te laten worden. Uiteindelijk is het toch maar de bovenste 30-40 cm die deftig licht opvangt. Vandaar dat een scrog ook zo efficient is binnen. Dus in principe mag je ze na een week of 4 op 12/12 zetten, als zo zo'n 25 a 30 cm hoog zijn. Doe je daar nog twee weken bij maar laat je ze in de hoogte gaan dan heb je twee weken voorgroei extra voor wat fluff dat je heel wsl onderaan zal wegknippen. Daarom zou ik binnen ook altijd aanraden van te toppen. Die kerstboomstructuur is voor binnen net inefficient. En we willen er toch allemaal het maximum uit halen, elektriciteit is rete duur...

                        Comment

                        Bezig...