Eerste kweek (kempzaad)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • matthieu
    Senior Stoner
    • Jul 2010
    • 25

    #1

    Eerste kweek (kempzaad)

    Korting op 420shop
    Hee allemaal

    Ik ben bezig met een test kweekje en daarom gebruik ik Kempzaad

    Het plantje staat nu op zolder onder het raam

    (tips altijd welkom)
    Attached Files
  • Grivnoznicov
    Senior Stoner
    Member
    • May 2010
    • 35

    #2
    Re: Eerste kweek (kempzaad)

    begin eerst en vooral al met je plantjes uit die metalen kuip te halen, goed om je plantjes te vergiftigen
    .sigpic.
    Freedom Through Ganja (Legalize Now)
    Sow it - Grow it - Smoke it - Enjoy it

    Comment

    • matthieu
      Senior Stoner
      • Jul 2010
      • 25

      #3
      Re: Eerste kweek (kempzaad)

      oke ik ga het meteen doen

      Bedankt

      Comment

      • matthieu
        Senior Stoner
        • Jul 2010
        • 25

        #4
        Re: Eerste kweek (kempzaad)

        Plantje overgepot (zie foto)
        Attached Files

        Comment

        • Grivnoznicov
          Senior Stoner
          Member
          • May 2010
          • 35

          #5
          Re: Eerste kweek (kempzaad)

          hangt je lamp niet iets te hoog? je plantje schiet wel zeer hard de hoogte in, ook zou ik zeker enkele dagen geen water meer geven
          .sigpic.
          Freedom Through Ganja (Legalize Now)
          Sow it - Grow it - Smoke it - Enjoy it

          Comment

          • matthieu
            Senior Stoner
            • Jul 2010
            • 25

            #6
            Re: Eerste kweek (kempzaad)

            Ik heb er geen lamp boven hangen ik bezit wel een cool white tl zal ik het plantje eronder zetten of onder het raam laten staan

            Comment

            • Xtreme
              Banned
              • Jul 2009
              • 4271

              #7
              Re: Eerste kweek (kempzaad)

              Wat bedoel je met kempzaad? Kempzaad in vogelzaad of kempzaad dat als aas in de sportvisserij wordt gebruikt bevat nagenoeg geen thc. Het enige wat je bereikt is dat je koppijn krijgt of misselijk wordt. Trouwens, als uit je zaadje een mannetje groeit is het ook einde verhaal.

              Comment

              • matthieu
                Senior Stoner
                • Jul 2010
                • 25

                #8
                Re: Eerste kweek (kempzaad)

                Hee Xtreme bedankt voor de reactie maar het is ook niet de bedoeling om het te roken,
                Dit wordt mijn eerste kweek en daarna ga ik over op de goede zaden

                Comment

                • matthieu
                  Senior Stoner
                  • Jul 2010
                  • 25

                  #9
                  Re: Eerste kweek (kempzaad)

                  Als iemand nog tips heefd voor het verzorgen van mijn plantje, graag

                  Comment

                  • matthieu
                    Senior Stoner
                    • Jul 2010
                    • 25

                    #10
                    Re: Eerste kweek (kempzaad)

                    Hee,
                    Nu mijn plantje heb overgepot hang ie een beetje scheef,
                    Wat kan ik daaraan doen of kan het geen kwaad

                    Comment

                    • CannaVis
                      Banned
                      • Jul 2009
                      • 845

                      #11
                      Re: Eerste kweek (kempzaad)

                      zand bijdoen tot net onder de lobblaadjes(die kleine ronde blaadjes)

                      Comment

                      • matthieu
                        Senior Stoner
                        • Jul 2010
                        • 25

                        #12
                        Re: Eerste kweek (kempzaad)

                        oke bedankt,
                        moet ik het zand daar houden of later weer weghalen

                        Comment

                        • CannaVis
                          Banned
                          • Jul 2009
                          • 845

                          #13
                          Re: Eerste kweek (kempzaad)

                          geen "zand" hé
                          gewoon grond bijdoen tot aan die blaadjes en zo laten idd.

                          Comment

                          • matthieu
                            Senior Stoner
                            • Jul 2010
                            • 25

                            #14
                            Re: Eerste kweek (kempzaad)

                            oke Bedankt,

                            Comment

                            • matthieu
                              Senior Stoner
                              • Jul 2010
                              • 25

                              #15
                              Re: Eerste kweek (kempzaad)

                              Ik heb een tip gehad van Grivnoznicov dat ik mjn plantje een paar dagen geen water moest geven,
                              Dat heb ik gedaan maar mijn plantje groeit nog steeds heel snel de lucht en en de bladeren blijven klein,
                              Wat kan ik daar aan doen


                              Comment

                              Bezig...