1e kweek & 1e verslag!

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • ganjagast
    Elite Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • May 2016
    • 2881

    #31


    Leuk verslag -kort maar krachtig.
    Mooie topjes, geniet ervan straks!
    Ad usum proprium!

    Comment

    • Stonerr
      Wicked Stoner
      MemberLucky Member
      • Nov 2017
      • 208

      #32
      Geniet van je oogst!

      Comment

      • ganjawierie
        Senior Stoner
        Member
        • Dec 2017
        • 26

        #33
        goeie middag growers,

        dit zal mijn laatste bericht wezen in dit verslag.
        de toppen zijn gedroogd en netjes geknipt.

        de opbrengst viel helaas in mijn ogen een beetje tegen.
        in totaal heb ik 61 gram mogen oogsten van beide plantjes.
        zelf had ik iets meer gehoopt maar ja voor de 1e keer niet heel slecht toch?

        de smaak is heerlijk geur is goed en qua sterkte geef ik het een 8.

        groetjes,
        EINDE VERSLAG.

        Comment

        Bezig...