Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2x nirvana papaya en 4x cherry bomb

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    hallo

    hier zijn we terug met een update
    zie hier boven dat ik ff gemist heb met het rekenen maar zitten vandaag aan voor bloei dag 14

    zo vanaf vanavond beginnen we met de bloei te tellen en moet zeggen de plantjes doen het heel goed hoop dat ze niet te veel meer groeien of zal in problemen komen met de hoogte van mijn lamp
    heb ook even onder het net alle blaadjes en zo verijdert die toch niets ging opleveren
    was wel nodig want de planten kreeg daar ook blijkbaar te weinig zuurstof was te zien aan sommige blaadjes onder het net

    nu is alles mooi weg en kan de zuurstof terug mooi bij de planten ( amai mijn arme rug ) maar tes voor de hobby haha

    heb ze nu terug voor de eerste keer terug voeding geven 0.5ml/l van de gehele biobizz lijn groei haven alg a mic bloei en top max

    ze hebben allemaal terug een halve liter water gehad het lijkt wel of ze minder water nodig hebben want was eerste keer dat ze water aan de onder kant van hun pot uit kwam
    wat ik wel heel raar vind normaal zouden ze meer moeten beginnen drinken
    lamp blijft op een hoogte van 35 cm van de planten hangen

    maar ik denk dat jullie op de foto's zitten te wachten zo laat jullie niet langer wachten hier zijn ze dan geniet er van

    feedback altijd welkom
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 9 photos.
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
    KEEP ON GROWING AND SMOKING

    Comment


      #32
      Hallo hobbykwekers

      hier terug een update en staan nu 18 dagen op 12/12
      14 dagen voor bloei en 4 dagen bloei al

      planten hebben geheel het weekend geen water gehad omdat ik zaterdag niet thuis was en gisteren vroeg in slaap ben gevallen omdat ik de nacht ervoor niet geslapen had
      was mijn vrouw haar verjaardagsfeest
      op de foto's lijken ze er geen last van te hebben kan maar vanavond erbij als de lampen terug aangaan

      zo ben in de donkere kamer binnen geweest en zo op gevoel wat foto's genomen en lijken wel goed gelukt wilde het niets van licht maken in de kamer
      als ze slapen

      deze avond krijgen ze dus terug water + voeding de volledige lijn van bio bizz

      verder niet zo veel te melden ze groeien mooi verder de kleur blijft ook mooi groen enkel komen de 2 planten van nirvana pappaya hebben deftig door gedaan in de voor bloei nu zijn die een stukje groter geworden dan de cherry bombs

      hoop dat die groei spurt beetje voorbij is want heb niet veel hoogte meer over kastje is maar 180 hoog

      hier de gevoels foto's lol


      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 7 photos.
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
      KEEP ON GROWING AND SMOKING

      Comment


        #33
        Een dag zonder wiet kent Flip niet.

        Comment


        • smoker2002
          smoker2002 commented
          Editing a comment
          oeps had gehoord dat een flits geen kwaad kon en na het weekend kon ik moeilijk wachten tot deze avond van ze te zien op de foto's

          mijn vrouw zegt dank u

        #34
        Ik heb bijna alles gelezen over die 'geiel wijven' xD.
        ik heb ook gemerkt dat je kalk gebruikt in je potten en veel soorten voeding hebt en een vochtmeter, is al die voeding echt nodig? op die 3 maand dat uw plant groeit en bloeit, gebruiken ze daar voor alle voeding van potgrond en meststoffen op eer ze geoogst kunnen worden en zorgt dat er voor dat voeding echt nodig is?

        Ook regenwater verzamelen vind ik een goed idee om op te volgen.

        Comment


        • smoker2002
          smoker2002 commented
          Editing a comment
          regenwater is het beste dan moet je je water niet afzuren
          ja die voeding heb je allemaal nodig na enkele weken is de voeding volledig op in je potten en hebben de dames geen voeding meer pas op met voeding als je ze te veel geeft verbranden ze
          licht mix is na 1 goeie week uitgeput en batmix na een week of 6

          kalk gebruik ik niet wel lava meel en worm humus en nog paar dingen zoals bacterien en schimmels hebben je plantjes ook nodig in de natuur komt dat van zelf voor
          die flessen voeding heb ik wel al een aantal kweekjes mee gedaan denk zo een 5 a 6 tal kweekjes en ze zijn nog niet uit heb je weinig van nodig minder dan dat er op de voedingskaarten staat die je erbij kan krijgen en zit ook met bio tabs die voeding geeft in mijn potten

        #35
        Oorspronkelijk geplaatst door Jonas Hoogslaper View Post
        Ik heb bijna alles gelezen over die 'geiel wijven' xD.
        ik heb ook gemerkt dat je kalk gebruikt in je potten en veel soorten voeding hebt en een vochtmeter, is al die voeding echt nodig? op die 3 maand dat uw plant groeit en bloeit, gebruiken ze daar voor alle voeding van potgrond en meststoffen op eer ze geoogst kunnen worden en zorgt dat er voor dat voeding echt nodig is?

        Ook regenwater verzamelen vind ik een goed idee om op te volgen.

        regenwater is het beste dan moet je je water niet afzuren
        ja die voeding heb je allemaal nodig na enkele weken is de voeding volledig op in je potten en hebben de dames geen voeding meer pas op met voeding als je ze te veel geeft verbranden ze
        licht mix is na 1 goeie week uitgeput en batmix na een week of 6

        kalk gebruik ik niet wel lava meel en worm humus en nog paar dingen zoals bacterien en schimmels hebben je plantjes ook nodig in de natuur komt dat van zelf voor
        die flessen voeding heb ik wel al een aantal kweekjes mee gedaan denk zo een 5 a 6 tal kweekjes en ze zijn nog niet uit heb je weinig van nodig minder dan dat er op de voedingskaarten staat die je erbij kan krijgen en zit ook met bio tabs die voeding geeft in mijn potten
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
        KEEP ON GROWING AND SMOKING

        Comment


          #36
          Hallo nu ff geen updatje maar eens iets anders staat ook al bij verkoop /gezocht hoekje
          maar niet iedereen leest dat ik zie dat mijn kweekverslag weinig mensen er op posten
          maar wel dat het nog veel mensen lezen.

          [...]

          - check het kopen/verkopen forum om alle aanbiedingen /vragen te zien collegakwekers!
          - misschien kun je iemand helpen of heb je zelf iets te koop. Checkit
          Last edited by QnQ; 16 March 2018, 14:55.
          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
          KEEP ON GROWING AND SMOKING

          Comment


            #37
            hallo hier terug update

            Dag: 56
            12/12: 24
            Bloei 10
            de plantje drinken raar maar waar minder en minder ze groeien goed hun groei spurt is bijna gedaan best want de kast max hoogte bijna bereikt
            krijgen nu om de 2 dagen 300ml met de voeding hier onder

            Bio Grow: 1ml/l
            Bio Heaver: 1ml/l
            Bio Bloom: 1ml/l
            Algamic: 1ml/l
            Top Max: 1ml/l
            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 9 photos.
            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
            KEEP ON GROWING AND SMOKING

            Comment


              #38
              hallo hier terug een update
              we zijn nu bijna 1 week verder

              voor bloei 2 weken
              we zitten nu in bloei week 2 dag 2


              de plantjes groeien goed en de topjes weed groeien razend snel
              zelden nog maar zo snel de toppen zien groeien zitten in week 2 echte bloei en al zulke toppen mmmmmm
              grootste top die aan het dicht groeien is is al 16 cm kan jammer genoeg niet geheel op de foto ( zal dan na knippen de grote mooi kunnen tonen )

              ze krijgen om de 2 dagen nu 400 ml regenwater +alle voeding van bio bizz nog steeds 1ml/l vanaf volgende week gaan we naar 2ml/l

              eerst wil ik nog een fout recht zetten vandaag ontdekt met te zoeken achter nieuw soortje om straks nieuwe kweek te starten en ook om buiten dan te starten eind mei begin juni
              heb ik gemerkt dat ik geen cherry bomb aan het kweken ben maar Berry bomb maakt niet uit rook graag Blueberry meestal te stoned als ik mijn verslagjes maak lol

              ben er nog niet geheel uit wat mijn volgende kweek ga zijn ben zot van haze rook dat al jaren maar de meeste haze soorten kan mijn tent niet aan met dat het maar 180 cm hoog is
              en moet dan ook nog te scroggen vallen want de meeste haze zit met stugge takken en moeilijk om LST toe te passen
              buiten zal er waarschijnlijk purple haze komen voor binnen zijn sugesties van haze die niet te groot worden en mogelijk om te scroggen welkom

              geniet van de foto's ik ga 1 tje rollen bye


              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 9 photos.
              Last edited by smoker2002; 24 March 2018, 03:27.
              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
              KEEP ON GROWING AND SMOKING

              Comment


              • DannyDeVito
                DannyDeVito commented
                Editing a comment
                hey smoker mijn laatste kweekje waren 3 haze soorten nl purple-silver en lemon
                heb 1 maal getopt en was goed haalbaar
                ik heb wel tent van 120X120X215 van phantom
                oogst was 488gr plus 20gr fluff dus niet zo slecht en alledrie heerlijke rokertjes

              #39
              Ja maar, ik kom hier niet voor de Berry, ik volg niet meer hoor !

              Geintje natuurlijk Ziet er prima uit, die Berry Bomb heb ik ook nog aan gedacht, lijkt mii ook erg lekker.

              Weet je zeker dat je een Haze gaat zetten buiten ? Dan hoop ik voor je dat we een goede lange zomer krijgen, meestal vallen ze tegen hier in de Benelux..
              Een dag zonder wiet kent Flip niet.

              Comment


              • smoker2002
                smoker2002 commented
                Editing a comment
                nee nog nooit de kans gehad om haze te zetten met de hoogte van mijn tent .....omdat ik vroeger maar 4a 5 haze soorten kende dat ik altijd rook maar nu na meer onderzoek dat ik haze terug wil roken bestaan er kleinere soorten en met dat ik nu buiten er ook paar ga zetten mogen deze groter worden alle buiten serre is ook maar 2meter hoog en groene folie zo niemand kan zien wat er in staan enkel beetje bang voor de geur ..

              #40
              De Blueberry die ze daarvoor gebruikt hebben is waarschijnlijk de F2. (DJS)
              No problem, dat is de meest onstabiele pheno in het veredelingsproces, dus er kan altijd een mooie verrassing uit komen.

              Zat net de beginpost te lezen, en ik vroeg me af of je een speciale reden had om Nirvana zaden in Engeland te bestellen, en niet rechtstreeks ?
              Mooie freebees ?

              Hazussss...heb je al 'haze' ingevuld bij de zoekdinges op sf ? (of bij de uitgebreide)
              Paar100 resultaten dus keus zat om een snelle op te zoeken.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


              • smoker2002
                smoker2002 commented
                Editing a comment
                ja door een eerdere post paar dagen geleden van jouw hier op het forum ben ik op die site beland en al veel info kunnen opdoen heb nu al een uurtje of 4 op die site gezeten
                maar zal er de komende week nog vele uurtjes opzitten om mijn volgende kweekje te zoeken en mijn juist buiten soortje te zoeken want wil 1 juni starten met mijn buiten kweet dan hebben ze 4 maand om klaar te geraken juni- sept dan ben ik iets zekerder van het weer ...

              • smoker2002
                smoker2002 commented
                Editing a comment
                nee geen speciale reden om ze uit Engeland te bestellen was op die site beland en vind hem mooi uitgebreid en ik probeer graag alles 1x zo van daar eens besteld

              #41
              Just passing by. . Gaat goed hier.
              Ad usum proprium!

              Comment


              • ganjagast
                ganjagast commented
                Editing a comment

              • smoker2002
                smoker2002 commented
                Editing a comment
                beginnen hier en daar bruine puntjes te vertonen denk dat ze iets te nat staan gisteren was kijken was dag geleden dak water had gegeven en stonden nog licht vochtig hoewel ze om de 2 dagen maar tussen de 300a 500 ml water krijgen ze drinken echt weinig

              • ganjagast
                ganjagast commented
                Editing a comment
                Bruine bladpunten is vaak wel een teken van over voeding /zout ophoping dus dan zou je die iets minder voeding moeten meegeven.

              #42
              update

              bloeiweek 3 dag 2


              de dames groeien goed verder de bud bedoel ik dan de groei van de planten is inmiddels als 2 week gestopt best ook heb nog weinig plaats over lamp kan nog zo een 5 cm omhoog en zit dan aan max

              ze krijgen iedere dagen ongeveer een 400 ml per dag met alle voeding van bio bizz en en 1x per week bacterien

              enige dat ik merk is dat ze op de puntjes klein beetje bruin beginnen te worden mss omdat ik de voeding heb verhoogt van alles 2ml/l grow heaven alg bloei en ( top max 1ml/l )
              top max word maar vanaf week 5 meer gegeven

              de Berry bomb zullen vroeger klaar zijn dan de papay's
              Berry bombs hebben zo een 6 / 8 weken bloei nodig
              Papaya's zo een 9 / 11 weken geef de zaadboer het aan en ook SF

              papay's zijn ook iets gevoeliger om bruine puntjes te krijgen dan de berry bombs maar maak me er niet veel zorgen om blijft voorlopig klein beetje te zien
              volgde week zouw ik dus met de Berry bombs al aan de helft van de bloei moeten zitten
              je ziet ook mooi dat de toppen van de berry bombs al meer zwellen dan die van de papaya's die gaan op hun gemak verder lol

              vandaag nog aan wat strawberry geraakt van een vriend straks lekker eentje consumeren

              hier zijn de pics
              Attached Files
              Last edited by smoker2002; 30 March 2018, 03:03.
              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
              KEEP ON GROWING AND SMOKING

              Comment


              • ganjagast
                ganjagast commented
                Editing a comment

              • smoker2002
                smoker2002 commented
                Editing a comment
                thx we doen ons best e dat de dames geil blijven hihihi

              • ganjagast
                ganjagast commented
                Editing a comment
                Keep m horny Anders is het einde oefening

              #43
              Dames zien er tevreden uit
              Gorilla Zkittlez ( Barneys Farm )

              Comment


                #44
                we doen ons best Gozah nu ze zo lang mooi blijven wil ik er ook max uithalen srog werkt stuk beter dan dat ik ze normaal laat groeien
                ook zie ik nu al dat de opbrengst meer zal zijn gedaan met overal rond te bellen en weed te bestellen zal er nu voor mijn zelf genoeg hebben
                als ik ze goed kan houden tot einde

                berry bombs zijn al bijna in de helft van hun bloei en papa's moeten een 2 tot 3 weken langer staan

                hoe ik het zal regelen weet ik nog niet zit in huurhuis en op 1 mei heb ik jaarlijkse controle zo berry bombs nog 4 weken dan dan al 1mei en de papaya's moeten dan nog 3 weken staan hmmmm

                wat zal ik nu moeten uitvinden om hem 1 maand hier nog buiten te houden makelijke is wel dat ik op zolder kweek heb er apparte grow room gemaakt zal deur sluiten en zeggen dat er matriaal van mijn vrouw haar nicht dingen in opgeslagen liggen en door dat er kostbaar heden tussen zitten heeft ze de deur gesloten en sleutel mee hihihi

                time to smoke
                https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
                KEEP ON GROWING AND SMOKING

                Comment


                  #45
                  Update

                  bloeiweek 4 dag 1


                  de dames blijven het goed doen en blijven mooi groen enkel de onderste bladen ( de enkel nog onder het net ) zijn geel geworden en afgevallen

                  de dames krijgen nu om de 2 dagen 400 ml water + voeding 2ml/l groei 2ml/lbio heaven 2ml/l all-g-mix 2ml/l bloei
                  de berry bombs kregen nog 2 ml/l top max mee omdat die korter moeten staan en niet zo snel bruine puntjes krijgen als de papa's
                  de papaya's kregen 1ml/l top max mee
                  en 1x per week bacterien bij hun water

                  Berry bomb moeten tussen de 6 a 8 weken staan zo als ik max neem staan ze nu al in de helft als de toppen zo blijven groeien zal ik heel veel weedjes hebben

                  de toppen blijven mooi aandikken ( dat zien we graag )

                  lv blijft mooi op peil licht uit rond de 65 en lamp aan rond de 45
                  en de lamp hangt 28 cm boven de hoogste top lager durf ik niet met de 400 watt hps

                  hier terug wat foto's tot volgende week
                  Attached Files
                  Last edited by smoker2002; 5 April 2018, 05:48.
                  https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
                  KEEP ON GROWING AND SMOKING

                  Comment

                  Bezig...
                  X