wimpie gaat voor het eerst binnen kweken.en dat is heel bijzonder

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • tumble trimmert
    Banned
    • Mar 2010
    • 3610

    #16
    Re: wimpie gaat voor het eerst binnen kweken.en dat is heel bijzonder

    greenspace 22 038.jpggreenspace 22 007.jpggreenspace 22 022.jpggreenspace 22 027.jpggaat wel goed bij wimpie geloof ikhij heeft er nu ook een actieve inblaas van 500 cub bij hangen foto,s volgen vanavond

    Comment

    • tumble trimmert
      Banned
      • Mar 2010
      • 3610

      #17
      Re: wimpie gaat voor het eerst binnen kweken.en dat is heel bijzonder

      greenspace 22 004.jpggreenspace 22 050.jpggreenspace 22 006.jpggreenspace 22 042.jpg greenspace 22 029.jpggreenspace 22 016.jpggreenspace 22 039.jpggreenspace 22 049.jpggreenspace 22 051.jpggreenspace 22 005.jpggreenspace 22 017.jpggreenspace 22 028.jpggreenspace 22 043.jpggreenspace 22 038.jpggreenspace 22 030.jpggreenspace 22 013.jpggreenspace 22 034.jpginblaas is geplaats en het lichtgewicht neushoornfilter hangt zo hoog mogenlijk.ik zij nog tegen wimpie moeten ze niet op 12 want ze worden al hoog.wimpie zij;dan graven we de kuipen toch in

      Comment

      • tumble trimmert
        Banned
        • Mar 2010
        • 3610

        #18
        Re: wimpie gaat voor het eerst binnen kweken.en dat is heel bijzonder

        vanavond hebben de hazjes een nieuw onderkomen gekregen,ze zullen het daar naar hun zin hebben.er hangt nu nog maar een 600 wattert boven maar als ze het goed doen komt er een 2de.ze staan in een bak met water op legepotten.ze moesten verhuizen omdat de grootste van de pp in 65 literkuipen al 85cm zijn en nu echt op 12 uur moesten.foto,s volgen morgen.

        Comment

        • tumble trimmert
          Banned
          • Mar 2010
          • 3610

          #19
          Re: wimpie gaat voor het eerst binnen kweken.en dat is heel bijzonder

          greenspace 25 008.jpggreenspace 25 009.jpgde hazjes schieten al lekker de lucht in.en de eerste die de 20 liter emmer volworteld krijgt als beloning een 65 liter kuip

          Comment

          • tumble trimmert
            Banned
            • Mar 2010
            • 3610

            #20
            Re: wimpie gaat voor het eerst binnen kweken.en dat is heel bijzonder

            maand 1 014.jpgmaand 1 011.jpgmaand 1 013.jpgmaand 1 012.jpgde hazjes hebben het naar hun zin alleen staan ze te nat volgens mij.geef ze effe 5 dagen niks meer.heb ze alle 5 getopt.de kleur is nog goed en de spurt zit er in.als ze echt hun best doen gaan ze toch maar allemaal in 65 literkuipen.

            Comment

            • tumble trimmert
              Banned
              • Mar 2010
              • 3610

              #21
              Re: wimpie gaat voor het eerst binnen kweken.en dat is heel bijzonder

              maand 1 025.jpgmaand 1 018.jpgmaand 1 015.jpgmaand 1 017.jpgmaand 1 032.jpgmaand 1 022.jpgen de rest gaat geloof ik ook wel goedde grootste is nu 105cm!binnenkort wordt er flink gedieft om flus tegen te gaan,sommige hebben iets last van overvoeding dus we gaan ietsje zakken met de voeding,

              Comment

              • tumble trimmert
                Banned
                • Mar 2010
                • 3610

                #22
                Re: wimpie gaat voor het eerst binnen kweken.en dat is heel bijzonder

                maand 1 062.jpgmaand 1 064.jpgde hazjes blijven hard gaan de eerste wortels komen al door de onderkant van de potmaand 1 063.jpg

                Comment

                • tumble trimmert
                  Banned
                  • Mar 2010
                  • 3610

                  #23
                  Re: wimpie gaat voor het eerst binnen kweken.en dat is heel bijzonder

                  haze 009.jpghaze 002.jpghaze 001.jpghaze 007.jpghaze 003.jpghaze 006.jpgop de foto,s zien ze er slechter uit dan in het echt

                  Comment

                  • GrassOfGod
                    Retired
                    • Sep 2009
                    • 79

                    #24
                    Re: wimpie gaat voor het eerst binnen kweken.en dat is heel bijzonder

                    Mooie planten, ga je veel wiet van krijgen

                    Wat is het voordeel van je standen niet opgeven dan?

                    Comment

                    • tumble trimmert
                      Banned
                      • Mar 2010
                      • 3610

                      #25
                      Re: wimpie gaat voor het eerst binnen kweken.en dat is heel bijzonder

                      problemen kan je beter voor je uitschuiven zegt wimpie

                      Comment

                      • tumble trimmert
                        Banned
                        • Mar 2010
                        • 3610

                        #26
                        Re: wimpie gaat voor het eerst binnen kweken.en dat is heel bijzonder

                        haze 010.jpghaze 014.jpghaze 019.jpghaze 018.jpghaze 021.jpgvolgens mij doet wimpie het wel goed voor de eerste keer.de 65 literkuipen krijgen nu om de dag 2liter met 2ml biogroei en 5 ml biobloei verder niksde temperatuur komt de laatste tyd niet hoger dan 27 graden.

                        Comment

                        • nothorius
                          Expert Stoner
                          • May 2010
                          • 76

                          #27
                          Re: wimpie gaat voor het eerst binnen kweken.en dat is heel bijzonder

                          gaat goed wimpie,dat word effe knippen als die klaar zijn

                          Comment

                          • belladonna
                            Guru of all Growers
                            Lucky Member
                            • Aug 2008
                            • 10674

                            #28
                            Re: wimpie gaat voor het eerst binnen kweken.en dat is heel bijzonder

                            Ik snap er geen fuck meer van dit is toch niet je eerste kweek??
                            Ik zie 5 kweek verslagen van jou van dit jaar? dan is dit toch niet je eerste binnen kweek?
                            Van die 5 staat er geen buiten toch...

                            groetjes Bella
                            God was never on your side..

                            Comment

                            • tumble trimmert
                              Banned
                              • Mar 2010
                              • 3610

                              #29
                              Re: wimpie gaat voor het eerst binnen kweken.en dat is heel bijzonder

                              ik help gewoon graagen dat is heel bijzonder

                              Comment

                              • belladonna
                                Guru of all Growers
                                Lucky Member
                                • Aug 2008
                                • 10674

                                #30
                                Re: wimpie gaat voor het eerst binnen kweken.en dat is heel bijzonder

                                Dat is inderdaat heel bijzonder ik hoop dat je ook mensen helpt die medicinaal afhankelijk zijn van cannabis en zelf niet kunnen kweken bv.
                                Ik vind die kas van jou wel zo mega mooi potverdikke ben jaloers
                                Ik zag ook dat jij kweek op zand? is daar reden voor ? want je heb mega mooie planten

                                groetjes bella
                                God was never on your side..

                                Comment

                                Bezig...