Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

14x ww autoflower op aarde in 120x120

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    14x ww autoflower op aarde in 120x120

    Korting op 420shop
    Hallo mensen,

    Na veel rondkijken hier, ben ik eindelijk mijn eigen kweek begonnen. Ik zit nu ongeveer op 10 dagen, mijn set up is als volgt

    Een 120x120 mammoth classic tentje, de inlaat laat ik passief. De afzuiging heb ik nog niet, die komt over 2 weken binnen en word een 1150m3 s-vent

    Voor lampen heb ik nu 4 gewone lampjes hangen weet niet hoeveel watt deze worden volgende week vervangen met 2x1000 watt led lampen uit china

    Ik heb ook nog geen meters of iets dergelijks en ze zitten in bio potgrond van het tuincentrum(ik had niet verwacht dat ze echt zouden groeien) en ik gebruik ook geen voeding

    Nou laat ik t maar eens over de plantjes hebben.

    Ik heb de lampen op 20/4 staan en wil dit de hele groei door gaan doen.

    Ik heb de grond jammer genoeg te nat gemaakt waar de plantjes redelijk last van hebben gehad, ik heb nog geen water gegeven sindsdien om dit goed proberen te krijgen.

    Mijn kat heeft ook zijn klauwen aan een paar planten gekregen en ervan gegeten, dat is bij een plantje heel goed te zien.

    Er zitten en paar echt slecht uitziende plantjes tussen ik weet niet of dit komt door teveel water of hoe en wat misschien kunnen jullie me daar nog tips overgeven

    Nou dat was het wel een beetje, ik hoop dat jullie mijn verhaal een beetje kunnen volgen en me kunnen helpen naar een mooie oogst.

    Groet Lightitup420

    Attached Files

    #2
    Dacht je kataan catnip ofso, zoekende
    Hey Succes met de kweek man!

    Ad usum proprium!

    Comment


    • lightitup420
      lightitup420 commented
      Editing a comment
      Bedankt en ja volgensmij wel haha maarja ze zijn herstellende gelukkig

    • ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment
      Dat ze goed mogen herstellen!
      En zoals Beo aangeeft, het is beter om de lampen secuur vastschroeven dan wat tape. Na enige tijd zal het wellicht loslaten namelijk ivm luchtvochtigheid en warmte..

    • lightitup420
      lightitup420 commented
      Editing a comment
      Bedankt en ja klopt maar is maar voor n paar daagjes dan zijn men led lampjes binnen

    #3
    Die lampen moeten echt heel veel lager eh...
    Je ziet ook dat de plantjes flink strekken, op zoek naar licht.
    Die hele stengel onder de eerste blaadjes is igienlijk overbodig, en het gevolg van te weinig licht.

    Spaarlampjes mogen op 5-10cm, andere lampjes (halogeen ofzo) zijn niet geschikt.

    Je had die bakken ook best tot het randje mogen vullen eh...
    Ze hebben niet zoveel wortelruimte als dat straks planten van een meter worden.

    Denk dat je ze het best nog voorzichtig (!) kunt bijvullen, dan kan dat wurgstokje ook weg.
    Dan zorg je dat het grootste deel van die stengels onder de grond zitten.
    Als dan de lampjes er dicht op komen stoppen ze misschien met strekken.

    Hopelijk schiet het een beetje op met je nieuwe lamp.
    Succes!
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #4
      Autoflowers hebben een goede start nodig, dat is het belangrijkste. Ze hangen nu mss onder 30 watt in totaal en zijn idd al aan het strekken wat normaal is. Verschillende plantjes in dezelfde bak is niet aan te raden. En lampen ophangen met duct tape is niet echt de meest veilige manier, draai daar maar snel wat vijzen in...

      Comment


        #5
        op jullie aanraden lamp dichter in erop gezet en ik zal wanneer ik weer geld heb gelijk nieuw grond halen om de poten bij te vullen.

        had de plantjes voor de tent in n kast staan waar die 30-40cm erboven hing ik denk dat die daarom zo erg is gaan strekken
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 2 photos.

        Comment


          #6
          Die hangen er nog steeds te ver vanaf, zo'n kleine cfl zou geschikt zijn voor 1 plantje, op een cm of 2 er vanaf. Als je nog lang moet wachten op je leds kan je beter opnieuw beginnen.

          Comment


          • lightitup420
            lightitup420 commented
            Editing a comment
            Dinsdag of woensdag zijn ze binnen hangt beetje af van dpd dus dat moet nog wel overbrugbaar zijn met deze lampjes denk ik?

          #7
          Die extra grond is ook wel dringend nodig want eenmaal de stengeltjes gaan knakken dan is het gedaan met de plantjes
          Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

          A. The cop!

          Comment


            #8
            Katten ook altijd, mijn kat had de vorige zomer ook gesnoept van m'n planten (ik had toen northern lights) sindsdien geef ik hem zo nu en dan een beetje bladafval en is hij tevreden.

            Veel plezier en succes met je kweek ik ga het zeker volgen!

            -J
            Last edited by Growhead45; 21 January 2018, 16:07.

            Comment


            • lightitup420
              lightitup420 commented
              Editing a comment
              Hmm is dat niet slecht voor je kat? Mijne heeft van catnip tenminste all een hele lsd trip aanval ofzo haha

            #9
            lightitup420. Tja.. Of hij snoept er veel van of hij krijgt een beetje afval.. Dan weet ik waarvoor ik kies haha.

            ​​​​​​

            Comment


              #10
              Of kweek er een potje kattekruid bij, dan blijft ze wel van de wiet af denk ik
              Dan heeft de kat z'n eigen druksplant.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


              • lightitup420
                lightitup420 commented
                Editing a comment
                Ja heb nu tentje had ze eerst in de woonkamer in de kast maar klinkt wel leuk om keertje erbij te halen haha

              #11
              Hallo Iedereen bedankt voor het volgen en de tips
              En hier een updatje dus steek er lekker eentje op en lees ze!

              zit nu op ongeveer 2 weken na het ontkiemen de temperatuur is tussen 22 en 24 graden dag en snachts en de lamp staat op 20/4 maar nog belangrijker ik heb de bakken bijgevuld dus hopelijk staat alles stevig genoeg zo het stokje is idgv weg

              De dames staan er alleen een beetje sip bij ik heb ze de afgelopen tijd een halve liter water per bak gegeven en denk dat ik te vroeg was met het watergeven want ze hangen er nog erg sip bij

              gelukkig komt morgen/overmorgen mn lamp echt binnen en haal ik morgen mn softboxje op ik hoop dat de lamp ze nog kan redden idgv...

              Maar ik blijf hoop houden en laat m weer ff n weekje of 2 droogstaan of als een van jullie betere tips voor mij heeft zou ik t ook graag horen.

              Alvast bedankt en n fijne avond nog!
              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 7 photos.

              Comment


                #12
                Update Dag 11

                temperatuur was gisteren rond 27 graden constant met nieuwe potten nu 20 graden en gaat nog omhoog.

                Nou hier de update:
                Mn led lampjes zijn eindelijk binnen 2x1000watt chineese ledjes werkelijk verbruik 170 watt ofzo

                afzuiging komt morgen binnen als goed is.

                heb vandaag de meeste plantjes van de grote bakken in eigen 11l potjes gedaan voorgewaterd met n halve liter

                Er is een plantje die is n mongooltje blad en blad groeit erg raar en eentje groeit wel

                er zijn best veel kleintjes maar dat komt door het te nat staan en slechte lampen denk ik ze trekken redelijk bij

                sate prikkers erin om beetje te helpen met vocht en hopelijk gaan ze als kolen groeien ook all gebruik ik geen voeding omdat met alles nieuw aanschaffen er all genoeg geld uit is gegaan.

                hopelijk kunnen jullie me nog tips geven over t mongolen plantje of ik m maar gewoon weg moet doen of hoe en wat.

                nou alvast bedankt voor het lezen en hopelijk tips en n fijne dag!

                You do not have permission to view this gallery.
                This gallery has 4 photos.

                Comment


                  #13
                  best je potten tot boven vullen

                  later zal je toch voeding nodig hebben er zit namelijk maar voor een paar weken max/maand voeding in je aarde

                  zo bijvoeden zal nodig zijn anders zullen ze dood gaan

                  ook iet te vroeg met voeding beginnen anders zullen ze verbranden /mss best bio voeding gebruiken vb als bio bizz en je heb er nog een paar
                  https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
                  KEEP ON GROWING AND SMOKING

                  Comment


                  • lightitup420
                    lightitup420 commented
                    Editing a comment
                    Ik zal volgende maand dan wel even kijken naar voeding zou idgv 100 dagen voeding in de grond moeten zitten en ik wou sws de volgende ronde biobizz gebruiken maar zal dat dan maar vervroegen

                  #14
                  Even n vraagje aan iedereen om te beginnen als ik alleen grow bloom en topmax van biobizz haal is dat genoeg voeding om t mee te reden of moet ik er later in de groei nog meer bijhalen?
                  Last edited by lightitup420; 27 January 2018, 11:55.

                  Comment


                    #15
                    ik gebruik plagron terra grow en bloom maar wel tot maximum 3ml/l water en heb daar mooie resultaten mee

                    succes

                    Comment

                    Bezig...
                    X