laat ik me effe voorstellen,mijn naam is nothorius en ben al ruime tijd een grote liefhebber van cannabis en de buitenteelt er van
maar door de hoge prijzen en niet zo goeie kwaliteit van buitenkweek ben ik toch maar voor een tentje gegaan,gisteren ging ik naar goes en betaalde daar 45e voor een simpele 5gr nlx,dus je zou voor minder zelf beginnen
maar goed nu effe over de planjes
heb 6xbleu mistic 5xskunk 3xroayl dwarf(autof)en één northeren light in mijn tentje staan dat 1m op1m is en 2m hoog met een 400watt hps lamp en de nodige koolstoffilter plus afzuiging
de plantjes zijn ontkiemd en voorgegroeid aan de venster ongeveer 10 dagen
en staan nu al 7dagen op 18/6 in de tent
zou morgen willen over gaan op 12/12 of vinden jullie dit nog al vroeg??
reacties en advies is altijd welkom
eens kijken op foto 2en3 hebben we de planjes 2dagen in groei(gerekend van de dag dat ze op 18/6staan
en de rest is vandaag getrokken dus 7dagen groei
op de laatse foto de autof die al mooi begint te bloeien,zijn al wat ouder was bedoelt voor buiten maar heb ze toch maar een plaatsje in de tent gegeven
fototjes 148.jpgfototjes 149.jpgfototjes 147.jpg
tent 002.jpgtent 011.jpgtent 008.jpgtent 006.jpgtent 007.jpgtent 005.jpgtent 003.jpg
zo dat was het ongeveer,hoor graag wat jullie er van denken
mvg nothorius
maar door de hoge prijzen en niet zo goeie kwaliteit van buitenkweek ben ik toch maar voor een tentje gegaan,gisteren ging ik naar goes en betaalde daar 45e voor een simpele 5gr nlx,dus je zou voor minder zelf beginnen
maar goed nu effe over de planjes
heb 6xbleu mistic 5xskunk 3xroayl dwarf(autof)en één northeren light in mijn tentje staan dat 1m op1m is en 2m hoog met een 400watt hps lamp en de nodige koolstoffilter plus afzuiging
de plantjes zijn ontkiemd en voorgegroeid aan de venster ongeveer 10 dagen
en staan nu al 7dagen op 18/6 in de tent
zou morgen willen over gaan op 12/12 of vinden jullie dit nog al vroeg??
reacties en advies is altijd welkom
eens kijken op foto 2en3 hebben we de planjes 2dagen in groei(gerekend van de dag dat ze op 18/6staan
en de rest is vandaag getrokken dus 7dagen groei
op de laatse foto de autof die al mooi begint te bloeien,zijn al wat ouder was bedoelt voor buiten maar heb ze toch maar een plaatsje in de tent gegeven
fototjes 148.jpgfototjes 149.jpgfototjes 147.jpg
tent 002.jpgtent 011.jpgtent 008.jpgtent 006.jpgtent 007.jpgtent 005.jpgtent 003.jpg
zo dat was het ongeveer,hoor graag wat jullie er van denken
mvg nothorius

Comment