Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

15x feminised zaad in growtent

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: 15x feminised zaad in growtent

    zo te zien heeft dat kleine balletje de nodige schade aangericht,vandaag ga ik kijken en zie ik wat opgezwollen zaadzakjes bij 3planten bij 2 enkel in de hoofdtop
    en de andere zag er niet echt goed uit en heb ik maar weggehaald,die laat ik buiten zijn gangetje gaan
    nu men vraag is krijgen de plekken die bestuifd zijn enkel zaad of verspreid zich dit over de ganse plant???en begint de bestuifde plant in kwestie ook mannelijke bloemen aan te maken?
    heb wat zitten rondkijken op de site maar vind niet echt klare antwoorden

    zoals je ziet foto 1,2,3 de planten met zaad,is het nu zo dat de ganse plant zich gaat vol zetten met zaad of kan dit ook maar een paar zaadjes per plant gaan(5tal)
    foto 4,5 overzichtje met de lamp uit
    foto6,7 met de lamp aan

    011.jpg013.jpg010.jpg001.jpg002.jpg009.jpg004.jpg

    grtz N

    Comment


      #32
      Re: 15x feminised zaad in growtent

      niemand met wat info hierover?

      Comment


        #33
        Re: 15x feminised zaad in growtent

        Hey, ik heb ook een Royal Dwarf staan die al dik staat te bloeien!
        Ong. 40 cm groot en wat bijgeknipt. Hoeveel gr. heb je er af kunnen halen?

        Comment


          #34
          Re: 15x feminised zaad in growtent

          Jammer van die herma man bummer ik had er ook 1 welke ik volledig heb weggegooid.

          Kweek je met voeding of doe je puur natuur enkel water alleen??

          Ziet er voor de rest nog wel goed uit, ik kan je helaas niet zeggen of je veel zaad gaat krijgen hoop alleen niet dat te veel is bestoven voor je.

          Grtz...
          Eens een paffer, altijd een paffer........

          Comment


            #35
            Re: 15x feminised zaad in growtent

            hey oliv,niet echt veel man... dat schommelde tussen de 5 en 10 gram.maar wel een leuk plantje,keiharde buds

            thx paffy.denk dat de schade wel mee valt,de herma en een plant die er vlak naast stond zijn verplaatst naar buiten(alletwee blue mistic)die waren er te erg aan toe.
            dus nu staan ze nog met 10,die worden alle dagen nagekeken op nog een eventuele herma maar de kust lijkt veilig
            de te erg bestuifde toppen zijn met pijn in het hart verwijder,zo dat niet alle energie verloren gaat naar dat zaad,en hopen er nog een lekker weedje van te halen.

            foto1 voeding
            foto2,3 overzicht tenje
            foto4 blue mistic
            foto5,6 skunk
            008.jpg010.jpg011.jpg015.jpg013.jpg014.jpg


            grtz N

            Comment


              #36
              Re: 15x feminised zaad in growtent

              wat een duure voeding voor dat beetje wietvolgende keer pp of nlx zetten

              Comment


                #37
                Re: 15x feminised zaad in growtent

                de voeding valt wel mee,juist de green sensation was best prijzig
                maar schijnt een echt wondermiddeltje te zijn
                hoe veel denk je hier af te halen?
                met 200gr goeie weed ben ik een blij man,want aan het tempo dat ik rook komt het best wel prijzig uit die coffeeshops
                ben effe bij je gaan kijken,gaat goed daar bij wimpe

                grtz N

                Comment


                  #38
                  Re: 15x feminised zaad in growtent

                  vandaag 16-9 staan de plantjes 36 dagen in bloei

                  foto1 blue mistic

                  foto2,3 skunk

                  foto4 overzicht tentje


                  004.jpg016.jpg013.jpg008.jpg


                  grtz N

                  Comment


                    #39
                    Re: 15x feminised zaad in growtent

                    Met gefeminiseerde zaden loop je altijd de kans op herma's.Heb al gemerkt dat veel soortjes na ongeveer 3 weken bloei een paar mannelijke bloemen aanmaken,meestal langs de hoofdstengel.En na het verwijderen van die enkele bloemen komen ze niet meer terug.Je moet maar eens kijken op de site van FEMALE SEEDS,daar hebben ze alles mooi uitgelegd omtrent die kleine herma opstoot.Spijtig van je bevruchte planten maar als dat minim is valt het nog allemaal mee,veel suc6verder

                    Comment

                    Bezig...
                    X