Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Plagron voeding 3 x black Jack 2 x green poison

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16



    Hey

    allesinds bedankt voor de tips.. ik ga deze kweek ermee afwerken en daarna kijk ik voor andere lampen, allessinds bedankt voor de gouden tips, kben nu extra allert, mag er niet aan denken dat dit gebeurd ! En neen wil er geen centjes aan verdienen, wil Gwn men eigen wietje.. kga jouw raad wel allessinds gebruiken, welke raad jij dan aan ? Kvind het wel allemaal duur ... maar veilheid kost nu eenmaal veel geld.. en is zeer belangrijk.. grtzzz
    Last edited by QnQ; 18 February 2018, 21:11.

    Comment


      #17
      Zoiets zou bv al veel mogelijke problemen voorkomen. Andere merken zullen er ook wel hebben. Dan zet je er gewoon zo'n stekker tussen of je knipt de stekker die eraan zit eraf. Het zou al veel helpen als je gewoon die stijve kabel vervangt door een soepele. Ik Maar ik zou toch die kappen vervangen. Ga is naar de growshop en vraag is om wat kappen te bekijken en draai er een lamp in. Dat gaat veel soepeler bij een deftige socket. Twee keer 20 euro. Die kappen relfecteren ook veel beter.

      Jaar of 5 geleden dacht ik mss nog hetzelfde, en dan achteraf denk je dat je je (in mijn geval tuin-) huis had kunnen afstoken. En dat is wat mij stoort aan je verhaal met je contactpersoon met 100 lampen. Dat is de reden waarom ze nog in de growshop liggen. En dat is ook 1 van de redenen waarom je artikels leest in het nieuws met een pand dat is afgebrand. 100 keer 20 euro is al wat lastiger. Plus 100 keer 50 voor de upgrade naar de digitale ballast.
      Intenser Gericht LichtAfmetingen:Hoogte: 225mm Breedte: 300mm Lengte: 390mmDe NIEUWE LUMii ® OPTii is een lichtgewicht reflector met gesloten uiteindes, die zorgt voor intenser, gericht

      Comment


        #18
        Attached Files
        Last edited by QnQ; 18 February 2018, 21:12.

        Comment


          #19

          Comment


            #20

            Heb deze vandaag besteld, deze week heb ik ze nog.. goedgekeurd ? De Davin is voor volgendemaand, was ik al vanplan, veiligheid gaat voor bij mij.. wil zeker geen brand hebben, dan stop ik liever, had maar jouw verhaal aan men liefje te tonen en mocht het direckt bestellen hihi
            Attached Files
            Last edited by QnQ; 19 February 2018, 07:20.

            Comment


              #21
              Als je de uiteindes van de kabels soldeert en goed vastdraait is er toch geen probleem? Als je dat niet goed vastdraait en het komt los heeft dat toch niets met het suikertje te maken? Natuurlijk komt dat los als je er tegen zit of van hoogte verandert. Daarom moet je de uiteindes van uw kabels plat maken door te solderen en goed vastdraaien. Door de uiteindes er onbewerkt in vast te draaien kan dit bij beweging loskomen. Je moet maar de lamp van hoogte veranderen en dat komt losser.

              Comment


                #22
                Voor zover ik kan zien aan de stevigheid van die kabel is dat geen multistrand, maar ne single core en die kunt ge ni solderen. Verder lijkt het mij als niet elektricien geen goed plan om zelf draden te solderen want je gaat die wsl toch te dik leggen. Het gaat erom dat dat suikerke een onnodige en onveilige verbinding is voor een hps van 600 watt met ne stevige opstartpiek. Neem je dat risico voor een extra 50 euro? Neeje.

                Comment


                  #23
                  en en?

                  Comment


                    #24
                    Attached Files
                    Last edited by KeesjeDejordaan; 1 March 2018, 00:50.

                    Comment


                      #25
                      Vandaag klok 12/12 gezet.. deze hebben 4 weken groei gehad met de lamp laag

                      juist nog een davin klok en ben compleet
                      ❤️
                      Attached Files

                      Comment


                        #26
                        Zeker verstandig.
                        Met twee apparaten, waarvan 1 vsa, in zo'n timer is het risico groot dat die een keer blijft hangen als die uit moet gaan.
                        Zelfbouw, of een Davin, of misschien een Lumii

                        Leuke plantjes, hopelijk gaan ze nog een stuk groeien de komende twee weken.

                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                        Comment


                          #27
                          nieuwe update..

                          het gaat super goed hier
                          Attached Files

                          Comment


                            #28
                            Leuk dat iedereen zo behulpzaam is,toppie.
                            Klein tipje zal de filter in de top hangen daar stapel de warmte zich op en gezien het warmer gaat worden.
                            Verder ga zo door

                            Comment


                              #29
                              Bedoel je bovenaan volledig ?

                              1 plant is enorm voor op de andere.. men eerste keer dat alles redelijk goed verloopt, wel gebruikte ik bloei voeding en deed er nog eens green sensation en nog andere.. maar na goed lezen blijkt enkel green sensation voldoende? Vraag me af of ik ook een goed resultaat kan krijgen zonder de sensation ? Is het echt zen dure centjes waard?

                              Comment


                                #30
                                ik persoonlijk gebruik geen plagron meer omdat ik liever bio gebruik en gebruik biobizz
                                heb vroeger plagron gebruikt en in de bloei zeker aan te raden maakt uw toppen groter en laat ze zwellen kost natuurlijk iets
                                https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
                                KEEP ON GROWING AND SMOKING

                                Comment

                                Bezig...
                                X