5 Amnesia Haze onder 2 LED spectraboxen

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Yasar
    Expert Stoner
    MemberLucky Member
    • Mar 2018
    • 81

    #61
    roller nee de lamp zit nu strak tegen de afzuiging aan.

    Flip Hasjkip thnx flip. Ik hoop het , maar blijft toch altijd afwachten. Maar het ziet er al veel beter uit dan mn eerste ronde. Ik ben wel tevreden over mn medium , ik denk d at ik daar de volgende keer weer mee aan de gang ga.

    Comment

    • Yasar
      Expert Stoner
      MemberLucky Member
      • Mar 2018
      • 81

      #62
      Flip Hasjkip sorry flip reageerde op een oud bericht van je. Zat ff niet op te letten

      Comment

      • roller
        T.H.C. Master
        MemberLucky Member
        • Feb 2010
        • 543

        #63
        zet is een fototje

        Comment

        • Yasar
          Expert Stoner
          MemberLucky Member
          • Mar 2018
          • 81

          #64
          roller doe ik zo. Half uurtje. Ff mn honden uitlaten

          Comment

          • Yasar
            Expert Stoner
            MemberLucky Member
            • Mar 2018
            • 81

            #65
            roller 20180421_011954.jpg

            Comment

            • roller
              T.H.C. Master
              MemberLucky Member
              • Feb 2010
              • 543

              #66
              das kak , optie andere locatie afzuiger?filter?

              Comment

              • Flip Hasjkip
                Wicked Grower
                420 MemberMemberLucky Member
                • Sep 2008
                • 3595

                #67
                Is maar goed dat die lampen nauwelijks warmte afgeven..

                En knakken ? Lijkt eng maar dat valt reuzen mee.

                Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                Comment

                • Yasar
                  Expert Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Mar 2018
                  • 81

                  #68
                  Flip Hasjkip Kost dat niet te veel herstel tijd dan? Heb de hoogste toppen naar de zijkant getrokken met een tirap en een kettinkje 20180418_205103.jpg ​​​​​​​gaat ook prima. En het word toch een graad of 28 op de bloei stand. Maar komt allemaal goed

                  Comment

                  • Ipie
                    Ultra Grower
                    MemberLucky Member
                    • Feb 2016
                    • 2241

                    #69
                    Heb je de sleepkabel van je auto gebruikt?

                    Comment

                    • Yasar
                      Expert Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Mar 2018
                      • 81

                      #70
                      Ipie haha nee. Ik had nog 2 kettinkjes liggen van mn lampen. Weet ik tenminste zeker dat ie m niet lostrekt

                      Comment

                      • roller
                        T.H.C. Master
                        MemberLucky Member
                        • Feb 2010
                        • 543

                        #71
                        pas op met heat transfer he .. dat ijzer slorpt warmte op...
                        beste is wit of groen nylon koord van bouwvakkers , super stevig , uv en water bestendig

                        Comment

                        • Yasar
                          Expert Stoner
                          MemberLucky Member
                          • Mar 2018
                          • 81

                          #72
                          roller thnx goeie tip

                          Comment

                          • Yasar
                            Expert Stoner
                            MemberLucky Member
                            • Mar 2018
                            • 81

                            #73
                            Bloeiweek 6 20180425_205240.jpg 20180425_205232.jpg ik moest al flink gaan ondersteunen. Sommige toppen hebben dunne takken dus die gingen al knikken. En dan ben ik pas op de helft. Ik hoop dat alles goed komt. Verder de kleur en de geur zijn goed .

                            Comment

                            • QnQ
                              Godlike Grower
                              Lucky Member
                              • Sep 2010
                              • 26093

                              #74
                              Je kunt ze ook met elastiek aan het plafond vast maken.
                              Ze zien er super uit zeg, mooi groen. Dat gaan dikke fakkels worden.
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                              Comment

                              • smoker2002
                                Advanced Grower
                                MemberLucky Member
                                • Apr 2010
                                • 1065

                                #75
                                als ze nog maar op de helft zijn gaan dat idd serieuze toppen worden
                                https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
                                KEEP ON GROWING AND SMOKING

                                Comment

                                Bezig...