Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2x amnesia haze 2x cbd Berry

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    2x amnesia haze 2x cbd Berry

    Korting op 420shop
    De haze zaadjes waren gratis, altijd mooi maar ben niet zeker of een hoog thc soort iets voor mij is.... Afwachten de cbd berry bij 420shop gekocht.... Top shop, ook mooie grinder meegenomen ​​​​​​
    Gisteren zaadjes gestart.... Kijken wat het gaat worden

    #2
    Pfffff 2 van de 4 willen niet echt opgang komen.. . Misschien beter bij pepers enz houden

    Comment


      #3
      Je bent 1 dag bezig en nu al ongeduldig ?
      En dan moet je nog wachten tot november om te oogsten
      Als ze over een week niet boven zijn kun je je langzaamaan zorgen gaan maken.

      Welke pepers kweek je ?
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Pfffff op het moment doe ik pogingen met habanero , White ghost pepper, carolina reaper, jalapeno hercules.... En nog een paar andere ​​​​​​

        Zaadjes van m'n dames zitten nu een week in de grond maar 1 is nog niet opgekomen en een andere wel maar groeit horizontaal om een of andere reden....
        Maar ik zet ook nog ff een paar auto's buiten... Misschien guerrilla misschien in de tuin.... Ff afwachten.
        Zijn ook net gezaaid hoe heter ze zijn. Hoe trager ze lijken te groeien net m'n laatste verwerkt tot saus en sambal

        Comment


          #5
          Ok 1 amnesia haze weggegooid geen idee waarom maar zaadje kwam op en viel om is niet beter geworden. De andere haze gaat goed zo ver ik kan zien.
          1 cbd gaat ook kak dus lijkt er op dat ik geen 4 maar 2 plantjes heb

          Comment


            #6
            En had ik de vorige kweek verzopen ... Deze wellicht te droog, ... Gaat lekker.


            Snap er geen hol van kijk iedere dag even en geef water als ze droog zijn....gelukkig heb ik nog wat zaadjes liggen mocht dit fataal zijn

            Comment


              #7
              Ah, ok.
              Veel peperkwekers beginnen al in januari-februari onder een lampje of achter een zonnig raam.
              Als je net begonnen bent duurt dat nog even ja, maar komt wel goed. Pepers gaan net zo hard als wiet

              Ok, een Amnees flauwgevallen. Dat kan door te nat of te droog komen inderdaad.
              Vaak is het te natte grond waardoor het stammetje rot.
              Blijft wel een beetje gissen. Heb je geen fotomachine ?
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #8
                Waarschijnlijk te droog, water gegeven en ziet er weer iets beter uit.
                Ff afwachten dus.
                Ik vergeet steeds m'n telefoon mee te nemen naar het binnentuintje

                Comment


                  #9
                  Ok kut

                  Ik heb nog 1 plantje en dat ging goed. Gisteren ging de magnetron stuk..... Nu... 24uurlater kom ik erachter dat er een stop uit lag..
                  Enkel de magnetron en de zolder zaten op deze stop.
                  Plantje dus 24uur donker gestaan
                  Veeeeeel te klein om in bloei te gaan dus hoop dat dit echt niet gebeurd....

                  Comment


                    #10
                    Zie je... Te jong dus hoop dat ze niet tot bloei over gaat
                    Attached Files

                    Comment


                      #11
                      die zal ff geschrokken zijn maar ik denk niet dat je er volgende week bloemen in gaat zien
                      moet je er wel voor zorgen dat die netjes het groeilichtschema aanhoudt en dit soort dingen niet vaker gebeuren natuurlijk
                      Last edited by BackYardPlant; 18 May 2018, 22:41.

                      Comment


                        #12
                        Het is nog niet eerder gebeurt.
                        En als er nog iets gebeurt . Eerst naar boven... Wel mooi dat de magnetron toch niet stuk is

                        Comment


                          #13
                          Misleidende titel het is nog slechts 1 plantje... En ook die heeft issues...... But im learning

                          Comment

                          Bezig...
                          X