Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

shiva kweek 2x 600 watt

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    dag 53

    SDC13466.jpgSDC13465.jpgSDC13467.jpgSDC13468.jpg

    ben vanaf vandaag gaan spoelen. 1 plant in de kleinste pot heb ik eruit gehaald; alle bladeren hingen; begon van de week al en nu waren ze allemaal richting moeder aarde gaan hangen. De rest is zeg maar echt topzwaar heb 10 liter water vandaag gegeven; overmorgen weer denk ik. luchtbevochtiger is kapot maar hangt rond de 40-45% nu. Heb andere besteld.
    keep you posted!
    Ook een konijn kan weleens het haasje zijn.

    Comment


      #47
      Re: shiva kweek 2x 600 watt

      je ken beter en luchtbevochtigerheids meeter hebben voor het einde van je kweeken als alle bladeren slap hangen moet je ze water geven.zelf top 44 is in nederland nog niet klaar.in 44 dagen dat doen ze alleen in landen waar de staffen op kweeken heel zwaar zijn.je moet nog ruim 2 weeken

      Comment


        #48
        Re: shiva kweek 2x 600 watt

        kweek is dry inmiddels en ik rook er lekker van
        was 629 gr. droog.
        nwe. dames zijn binnen, voorgroei onder spaarlamp, ik zet ze in potjes en kijk 2 uur later... spint. nu heb ik gespoten met massai en nu is mijn vraag: kunnen de bladeren zo verbranden?
        afstand lamp plant is ca. 5 cm. als ze kunnen verbranden dan zet ik de lampen uit en begin de 18/6 cyclus vanavond wel om een uur of 12.
        please let me know..
        Ook een konijn kan weleens het haasje zijn.

        Comment


          #49
          Re: shiva kweek 2x 600 watt

          Toch eens kijken wat dan steeds de oorzaak is van de spintplaag... en vooral na de oogst eens goed desinfecteren met dethol.
          Gemakkelijke toegang tot buiten?, gaas geplaatst in de aan-en afvoerbuis?,...

          groeten

          Comment

          Bezig...
          X