Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AF Royal Cheese, Royal AK, en Aurora Borealis

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    AF Royal Cheese, Royal AK, en Aurora Borealis

    Korting op 420shop
    Beste medekwekers

    Aangezien mijn pineapple kush bijna is afgebloeid, heb ik besloten om AF's te zetten. Nu heb ik een badkamerkast tot een kweekkast gemaakt als soort van voorgroei hok, staan onder een mars hydro 48. Kunnen jullie helpen of dit gepast is want ik zou graag de optimale kwaliteit eruit halen. Ik gebruik voor mijn 2de ronde een kokosgrond zonder voeding, hier hebben ze me in de growshop al op gewezen dat kokos van zichzelf amper voeding heeft dus wat raden jullie aan? Kokos of grond, of een mix van beide? Alvast zijn hier de fotos, hopelijk staat het de veteranen wat aan.PS het kleintje is de Royal Cheese. En de Aurora Borealis is aan het ontkiemen in mijn eigen humiditydome. Greetz
    Attached Files
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Aangezien ik toch geen reactie krijg heeft het geen nut de vooruitgang te posten

    Comment


    • JackyS
      JackyS commented
      Editing a comment
      Ik ben ook beginner met beginnend kweekverslag, er reageren ook niet zoveel mensen, maar dat wil niet zeggen dat het niet gelezen worden denk ik. Altijd wel handig, al is het voor jezelf dat je kan terugkijken bij volgende kweek ofzo.
      Heb je dan geen reactie bij een probleem kan je een nieuw topic aanmaken in het slechtste geval..
      Ik volg bij deze.

    #3
    Ik weet ook niet wat de bedoeling is.
    Dit topic staat in 'niemandsland' bij binnenkweken.
    Waar anderen een kweekverslag bij de 'kweekverslagen' plaatsten, en vragen bij vragen, en problemen bij de helpdesk.
    Als je niet even de moeite neemt om te kijken waar je vraag/verslag het beste past is er een risico dat je verkeerd zit en geen reacties krijgt omdat niemand 't ziet.

    Optimale kwaliteit haal je met optimale spulletjes.
    Dat is vrij algemeen gezegd, en misschien een beetje beroerde conclusie, natuurlijk kan je ook een lekker wietje kweken in een 1L potje onder spaarlampjes als je een beetje ervaring hebt.
    Maar optimaal is het niet, zeker als beginnende kweker valt dat niet mee.
    Onder een kleine ledlamp met autoflowers, binnen op cocos maak je het jezelf best moeilijk en krijg je misschien niet het gewenste resultaat.

    Ik zal dit topic voor je verplaatsen naar de kweekverslagen.
    Dan krijg je waarschijnlijk meer reacties

    Begin maar eens met die humidity-dome in de PMD kliko te gooien.
    Een hoge LV is geen vereiste als je kweekt uit zaden.
    Licht is veel belangrijker.

    Succes.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #4
      Mijn excuses, is allemaal wat verwarrend in het begin, ik zal in het vervolg alles beter ordenen. En je hebt gelijk Jacky dank je wel, is inderdaad fijn om de vooruitgang te zien. En ok heb het flesje weggegooid, en mijn aurora borealis heb ik nu in een mix van 50 cocos en 50 aarde gedaan. Ik heb een ph meter voor grond en een duurdere voor het water, ook bloeivoeding op basis van algen, en een wortelstimulator van plagron. Hier zijn de fotos van hoe ze nu zijn.
      Hopelijk is het een gezonde groei. Greetz
      Attached Files
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.

      Comment


        #5
        Hoi santii,

        het helpt wanneer je de leeftijd vermeld van uw plantjes, verder zien ze er goed uit.

        Comment

        Bezig...
        X