Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

9x White Widow onder 560 G LED 560

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Ik kom er ook bij, mijn speedy's zijn ongeveer net zover, ze groeien nu net door het gaas.

    Comment


      #32

      Comment


        #33
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 1 photos.

        Comment


          #34
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 1 photos.

          Comment


          • Rreppellsteeltjam
            Rreppellsteeltjam commented
            Editing a comment
            Kijk eens op de bladprobleemoplosser door Monty, in de helpdesk en dan naar bladproblemen er staan foto's van allerlei soorten verkleuringen in het blad!!!!

          #35
          Wat is de temp. in de tent? Wisselt dat vaak en hoe zit het met de luchttoevoer?
          Ad usum proprium!

          Comment


            #36
            Rreppellsteeltjam Thx voor de tip zal meteen even kijken!

            ganjagast De temp is als het licht aanstaat 27-28 graden en uit 23-24, was iets hoger eerst aangezien het ongekend warme weer van de laatste tijd
            Lucht toevoer komt via 6 luchtinlaten https://www.g-tools.nl/product/kweek...are-kweekkast/

            Comment


            • ganjagast
              ganjagast commented
              Editing a comment
              Zit wel snor kwa temperaturen en zo te zien voldoende inlaat en circulatie. Ik zie dat je kweekt op 11L potten, batmix als bodem en wat voor voeding gebruik je dan en doe je dat volgens schema?

            #37
            Weekje geen update gegeven dus werd weer tijd

            De dames geef ik nog een paar dagen groeivoeding en dan ga ik over op de bloeivoeding want ze beginnen pruikjes te laten zien

            In deze dagen ga ik ook aan de onderkant van het net de takken die het net niet gaan halen wegsnoeien zodat de bovenste alle energie krijgen

            ganjagast Ik gebruik nu net anderhalve week voeding omdat de onderste bladeren geel werden, de groeivoeding is Alga grow van Plagron, en de bloei word Alga bloom en later misschien wat Green sensation.De fabrikant zegt 4ml op 1 l water maar ben begonnen met de helft en telkens iets meer

            Fotos zal ik morgen even maken
            Fijn weekend

            Comment


            #38
            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 1 photos.

            Comment


              #39
              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 1 photos.

              Comment


                #40
                You do not have permission to view this gallery.
                This gallery has 1 photos.

                Comment


                • Rreppellsteeltjam
                  Rreppellsteeltjam commented
                  Editing a comment
                  Jammer dat je ze al in de bloei had, anders had je het scherm voller kunnen krijgen door de takken verder te spreiden onder het scherm.
                  De gele bladeren onderin komt doordat ze geen/weinig licht krijgen, eventueel kun je groot blad weghalen zodat eronder meer licht komt, dit doe ik al als ze nog in de groei staan met grote bladeren als ze het licht tegenhouden, zo groeien de toppen naar het licht toe en krijg je meer massa!!!

                #41
                Stomers

                Zit nu in week 3 bloei en ben nu ook overgestapt op bloei voeding ( alga bloom van plagron )
                De pruikjes zijn goed te zien nu
                De lamp staat nu met alle standen aan (rood, blauw en wit licht) en de strek is er wel zon beetje uit. Had de dames misschien wat langer kunnen voorgeroeien maar vond het lastig in te schatten de 1e keer

                Tot volgende week
                Fotos :

                Comment


                • Jack Spliff
                  Jack Spliff commented
                  Editing a comment
                  Kan ik inkomen dat je je de eerste keer vergist in het voorgroeien. RQS geeft aan dat ze binnen niet groter dan 1 meter zullen worden, maar dat zijn gemiddelden. Heb je een pheno die wat meer sativa dna heeft dan kan die groter worden. Ik zie dat je scrogt, dus kan je eventuele hoogteverschillen mooi aanpakken.
                  Zoek een uitgebreid bestaand verslag van de strain die je gaat kweken, dan kan je een beetje in de toekomst kijken

                #42
                You do not have permission to view this gallery.
                This gallery has 1 photos.

                Comment


                  #43
                  We zijn weer een weekje verder en nu 4 weken in de bloei

                  De planten zijn bijna allemaal geel, ik denk dat het komt door een zuurstof te kort want er komt niet echt veel door die luchtinlaten van Mn kast. Ik wil niet aan Mn kast gaan klooien maar als er oplossingen zijn hoor ik het graag

                  Eerst dacht ik dat ze voedingstekort hadden maar ik zag dat de puntjes van de bladeren geel werden en lichtjes verbranden. Heb toen even een paar dagen alleen water gegegeven en nu weer wat voeding.
                  Ik wil nu beginnen met pk -13-14 meegeven, is dat een goed plan of nog even wachten?

                  Jack Spliff

                  Comment


                    #44
                    You do not have permission to view this gallery.
                    This gallery has 1 photos.

                    Comment


                      #45
                      You do not have permission to view this gallery.
                      This gallery has 1 photos.

                      Comment

                      Bezig...
                      X