Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5x liberty haze 3x og kush 2x berry bomb scrog

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    5x liberty haze 3x og kush 2x berry bomb scrog

    Korting op 420shop
    Hallo hobby growers hier zijn we terug

    na onze vakantie gaan we terug verder met een nieuw kweekje op te starten
    opstelling is iets gewijzigd en heb nu een grotere tent

    tent DR120
    afzuiging prima klima combi kit pk carbon filter K2600 flat250
    ventilator prima klima pk125
    T neon van 2 x 55 watt ( voorgroei )
    600watt hps
    2x klip on vantilator van 7watt
    voeding alles van bio bizz geheel de serie
    scrog net

    grond seedmix voor de kleine potjes
    battmix voor de grote potten
    biotabs

    ik ben voor een grotere tent gegaan omdat ik bij mijn laatste kweekje zo een 151 gram gehaald heb we zijn nu paar maand verder en heb zo nog een 35gram over straks zal ik wel wat weed er terug bij hebben van mijn buiten kweekje maar wil zeker niet zonder vallen en van buiten zijn de plukken niet zo dik als van mijn binnen kweek geweest ...rook alle dagen tussen de 8 a 12 joints zo mijn voorraadje krimpt heel snel

    ik heb de 5 liberty haze in een koffie filter gedaan en in de kast gehangen ook zo met de 3x og kush en ook zo met de 2x berry bomb
    og kush en berry bomb zijn sneller klaar dan liberty haze zal ook nodig zijn anders zit ik zonder weed
    mijn laatste kweekje was Berry bomb en is heel lekker
    op 1/8/2018 alles in koffie filters de berry bombs waren er eerst
    op 4/8/2018 waren de berry bombs er en direkt in kleine potjes gezet in seeds mix
    op 6/8/2018 waren de og kush ook klaar en ook gisteren ze in potjes gezet ze moeten wel nog ff bijkomen onder t neom 2x 55 watt
    en we wachten nog op de 5 x liberty haze hun worteltje is al uitgekomen nog ff wachten tot ze hun zaadhoedje afsmijten voor we ze planten
    en er zijn nog 3x cream caramel en 1x pineappele chunk op komst van een vriend die nog die zaadjes heeft besteld en ze er nog bij wil zetten
    ze zullen wel een weekje achter zijn maar da zal geen problemen opleveren hoop ik lol

    plan is om tamelijk snel te gaan met dat de liberty haze 11 weken moet bloeien
    normaal gaan ze voor 2 weken onder de t neon en dan 2 weken onder de 600 watt hps en daarna direkt in bloei
    meestal doe ik 1 maand half voorgroei deze ga ik iets sneller proberen

    veel is er nog niet te zien maar hier een paar foto's
    ja weet het de lamp hangt schuin maar krijg ze niet recht lol


    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 3 photos.
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
    KEEP ON GROWING AND SMOKING

    #2

    Comment


    #3
    hey hallo
    ik heb ook liberty haze staan 2planten maar weet je soms wanneer ik ze in bloei mag zette of hoe groot ze nog moeten worden ?
    en wat u smoord per dag ik denk als ik er niet veel naast zal zitten je staat er mee op en gaat er mee slapen
    Last edited by QnQ; 16 August 2018, 07:33.

    Comment


    • smoker2002
      smoker2002 commented
      Editing a comment
      zonder foto kan ik je niet echt helpen

    • QnQ
      QnQ commented
      Editing a comment
      Googleusercontent is niet handig op forums, een link van 500 tekens en de foto is niet zichtbaar.
      Je kunt je foto's ook naar JD uppen

    #4
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
    KEEP ON GROWING AND SMOKING

    Comment

    Bezig...
    X