Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste Kweek 4x Girl Scout Cookie's Autoflower Onder 280watt LED

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Eerste Kweek 4x Girl Scout Cookie's Autoflower Onder 280watt LED

    Korting op 420shop
    hoi kwekers

    ik ga voor de eerste keer zelf me wiet kweken,en dat wil graag met jullie mede hobbykwekers delen.
    ik heb voor het kweken deze complete kweektent aangeschaftIk heb als bodem stek en zaaigrond van het merk pokon gemengd met perliet korrels en de "top grow box natural" van Plagron als voeding.
    ik heb 5x girl scout cookies autoflower van FastBuds:
    https://www.wietzaadjes.nl/girl-scout-cookies-fastbuds/

    de zaadjes zijn nu aan het ontkiemen.
    alle tips zijn welkom binnen een paar dagen de eerste foto's
    Last edited by polo222; 10 August 2018, 20:36.

    #2
    Succes ! Waarom heb je gekozen voor auto flowers ? Dat wordt binnen niet veel gedaan.

    En onthoud, less is more, de meeste hebben de neiging te veel en te vaak met de planten bezig te zijn en dan worden ze nog wel eens overwaterd of overvoed.

    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


      #3
      Flip Hasjkip Ik heb gekozen voor autoflowers omdat dit mijn allereerste kweek is en dan lijkt me dit makkelijk voor een eerste keer

      Comment


      • Flip Hasjkip
        Flip Hasjkip commented
        Editing a comment
        Denk dat je daar verkeerd denkt.

        Stel er zijn problemen tijdens de groei. Deze stagneert. Dan kan je een photosynthese plant langer laten groeien dan een autoflower. Een autoflower groeit een bepaalde tijd en schiet dan in de bloei. Als deze maar bijv. 10 cm groot zou zijn heb je bijna geen opbrengst. Bij een normale plant kan je het bloeimoment zelf bepalen als jij denkt dat ze groot genoeg is.

        Verder weegt de opbrengst niet op tegen het verbruik, je hebt meer lichturen en een lage opbrengst.

        Ik zou nog eens goed nadenken of je geen photosynthese planten gaat zetten.

      #4
      Flip Hasjkip ik ben nu al bezig met de zaadjes ontkiemen en ik ga gewoon mijn best doen om er zoveel mogelijk af te halen en zoveel mogelijk te leren. Maar wel bedankt voor de tip

      Comment


        #5
        Zekers, neem het mee voor de volgende ronde, succes met deze, ik volg.

        Oh ja, staat de tent al ?
        Een dag zonder wiet kent Flip niet.

        Comment


          #6
          Flip Hasjkip de tent staat nog niet ik ga hem morgen ochtend opbouwen (heb vandaag de wiet plantjes in een koffiefilter gedaan om te ontkiemen)

          Comment


            #7
            Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

            Comment


              #8
              De tent is nu 28 graden volgens mij is dat wel goed toch, ik heb de zaadjes in 11 liter potten in de tent gezet vandaag


              Comment


                #9
                28 Graden is prima. Meten doe je trouwens in de schaduw, niet in het licht. Je kunt een afdakje maken van bijv. karton, ik heb er Lego voor gebruikt.

                Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                Comment


                  #10
                  Flip Hasjkip wat meten?

                  Comment


                    #11
                    De temperatuur. Sommige zetten de thermometer in de lichtstraal en dat geeft een vertekend beeld.
                    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                    Comment


                      #12
                      ohh zo ja ik heb hem helemaal aan de zijkant

                      Comment


                        #13
                        Flip Hasjkip ik heb een vraag, ik heb de zaden in 11 liter potten zaai en stek grond gezet gemixt met perliet ik dacht dat dat wel goed was maar nu dacht ik ergens te lezen dat je dit niet gedurende de hele kweek kan gebruiken, kunnen jullie mij hier misschien meer antwoord over geven en wanneer zou ik dan moeten beginnen met bij voeden en het afzuren van mn water. Alvast bedankt
                        Last edited by polo222; 13 August 2018, 22:24.

                        Comment


                          #14
                          Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                          Comment


                            #15
                            Flip Hasjkip bedankt voor je reactie, maar moet ik de planten gaan verpotten naar andere aarde nu dan?
                            en je moet het water toch naar het juiste ph brengen

                            Comment

                            Bezig...
                            X