Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2de poging binnenkweek met Led 100W

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Oplossing aan het zoeken in ander topic in bladproblemen:

    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...mende-bladeren


    White Widow - RQS (1ste kweek indoor)

    Comment


      Hej jongens,

      al een tijdje geen update meer gehad dus bij deze (beetje lui geweest ).

      Ten eerste al mijn beste wensen hier en heel veel goede oogstjes in 2019 !!

      ontkiemen: 2 dagen
      groeien: 71 dagen
      ​​​​voorbloei: 14 dagen
      ​​​​​​​bloeien: 43 dagen

      ​​​​​​​temp: 19,6 - 26,1 graden
      Lv: 42 - 60

      FC4D0683-60A7-4A2D-9710-D91E4CA067C2.jpeg

      Alles verloopt hier nog prima denk ik, enkel spijtig van de vergeelde blaadjes maar ja kan niet alles in 1 keer zijn natuurlijk!
      Ze hebben eergisteren hun laatste keer elk 500 ml voeding gehad want ze zouden normaal 8-9 weken nodig hebben.
      6 weken zijn nuvoorbij dus enkel water vanaf nu!

      50CD8738-A10E-4F7F-99CF-E1B4696B1B51.jpeg 07AF8F71-5A2F-424E-8B30-167892A18EC6.jpeg
      EB2D82DF-C7CD-42B1-9F9F-99568B6602BE.jpeg DAD70499-E6F9-4A24-A39C-8FB962254278.jpeg4CA5253D-C6D0-4603-BD18-B6E1B095BE2B.jpeg 42A971C0-E4A3-4C56-B958-58B3AF336906.jpeg 81DBF43D-16FA-4FDF-9403-0FD2C59754AE.jpeg

      Thx alvast voor de volgers en sorry voor de late update! Er zullen er nu wel sneller volgen!

      ​​​​​​​Grtz Thajoejoe
      White Widow - RQS (1ste kweek indoor)

      Comment


      • Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment

      • Thajoejoe
        Thajoejoe commented
        Editing a comment
        hej Rreppell,
        Ok dus als ik het goe versta vatje aanmaken afzuren naar 6.2. Dan kan ik hier plus/min 4 dagen water van geven tot max 6.8. Dan terug afzuren naar naar 6,2.

        Klopt?

      • Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment

      Hej jongens,

      Vandaag zal het maar een klein updatje zijn omdat ik te laat thuis was. Discolights already on!

      Even voor men kasje gezeten en van de geur genoten, kzou bijna al zo sommige toppen opsmoren xD.

      DABD20C0-C265-43B1-8AB8-68072029419B.jpeg B8A38CEE-BA8D-4A1B-AB7F-D18ABE03C73D.jpeg

      Wat me enkel nog een beetje onduidelijk is, is het fenomeen mannetjes, vrouwtjes en hermas.

      88CB8EB7-777A-4714-9EA5-5B702DF059E4.jpeg

      Moet ik me hier zorgen om maken? Of is dit normaal. Hoop dat het een beetje te zien is op de foto?

      Grtz thajoejoe
      White Widow - RQS (1ste kweek indoor)

      Comment


      Als dit pas redelijk aan het einde van de bloei is ontstaan dan niet....
      het is normaal wietplanten dan ook mannelijke stampers kunnen aanmaken.

      Dit zijn geen volledige mannelijke bloemen, maar enkel een paar stampers. Deze zien eruit als kleine banaantjes die meestal uit oogstrijpe toppen prikken. Omdat de vrouwelijke plant aan alles merkt dat ze eigenlijk klaar is met haar leven, maar ondertussen nog steeds haar levensdoel (voortplanten) niet heeft volbracht, gaat ze uit nood zichzelf maar bevruchten.

      is dit vanaf het begin bloei dan heb je goed kans je een herma hebt,mannelijk+vrouwelijk genetica.
      zoals je zelf ook wel weet heb je aan een mannelijke plant niks
      Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

      Comment


        Ze staan nu in hun laatste 2 a 3 weken van de bloei. Zal morgen fotos nemen onder wit licht.
        Beide plantjes hebben het.

        ik heb ze gisteren pas opgemerkt dus weet niet of het al lang is of ze er pas juist zijn.

        Hoop dat ik geen prijs heb zou wel spijtig zijn
        White Widow - RQS (1ste kweek indoor)

        Comment


          Hej jongens,

          ​​​​​​ontkiemen: 2 dagen
          Groeien: 71 dagen
          voorbloei: 14 dagen
          ​​​​​​​Bloeien: 45 dagen ( 6 weken 3 dagen)
          ​​​​​​​Totaal: 132 dagen

          ​​​​​​​Temp: 19,5 - 25,4 graden
          ​​​​​​Lv: 45 - 60 procent

          B8ECA389-347F-4356-926A-66EDF9E05A93.jpeg 2F50B62C-E20F-403B-88E5-3FEF6CF4794B.jpeg 4CCCFC60-3C6B-4FB2-8620-106B8D99BFE9.jpeg

          ​​​​​​​Moment of truth! Herma of niet?
          hopelijk zijn de fotos duidelijk genoeg.

          F0A01363-9E15-44B0-A357-9885485B19C8.jpeg 21EF6F6D-BCE5-450E-BC86-89277E889576.jpeg 3FB1DE7C-A84B-4B7D-AFF8-9CA98453C522.jpeg 87B5FDD6-D979-46D0-A201-8CEE3AC374D6.jpeg

          Het lijken mij vrouwelijke calyx maar zonder de haartjes. Nu wegens men eerste kweek heb ik nu toch wel wat stress, ze moeten nog max 2 weken en 4 dagen volgen de zaadboer (=RQS). Nu ik al wat lig te vrezen van gisterenavond omdat ik geen duidelijke fotos had heb ik vandaag al wat opgezocht maar ben nog altijd niet 100 procent zeker (wss door de eerste keer). Heb hier op jointjedraaien wel topic gevonden ivm RQS dat er wel wat mensen over hermas klagen hier? Ik zal maar eerst wachten tot er een paar mensen eens naar men fotos kunnen kijken, waarvoor al hartelijk dank! Echt mannelijke ballen lijk ik niet te vinden.

          Moest het zijn dat het hermas zijn wat kan ik hier tegen doen? Of gewoon boel afbreken, uitkuisen en opnieuw beginnen?
          Heb in het begin getest of de kast zeker lichtdicht is dit was ok!
          Ph waarde ook uitgesloten want die zit oke.
          Dan kan het maar enkel liggen aan teveel voeding/ verkeerd water geven of genetica (RQS zaad?)

          Hopelijk snelle reacties jongens zou toch weeral een pak van men hard zijn!

          ​​​​​​​Grtz thajoejoe
          White Widow - RQS (1ste kweek indoor)

          Comment


          • Rreppellsteeltjam
            Rreppellsteeltjam commented
            Editing a comment
            No sweat!!!

          • Weske
            Weske commented
            Editing a comment
            Idd wat @Rreppellsteeltjam zegt... no sweat!!!
            zover ik kan zien zijn dit dames hoor
            En ze zien er heerlijk uit

          • Thajoejoe
            Thajoejoe commented
            Editing a comment
            Amaaai jongens jullie weten niet hoe blij jullie mij nu maken.
            Dacht al byebye sweet stuff en time spended.

            Ok nog even te gaan dan! Hoop dat er niks meer mis loopt.

            Vandaag ook een vatje van 15 l water aangemaakt ph 6.2

          Ha Thajoejoe,

          Ik heb de Hans Panel 180 watt en bij mij groeien de planten niet veel sneller. De lamp bij mij heb ik zelfs wat gedimd omdat ik last kreeg van light bleach.

          Ook loop ik tegen wat problemen aan, wellicht ook door teveel/ te weinig water en verkeerde hoogte van de lamp. Jij hebt hem er wel wat dichter op dan de 55cm bij mij.

          Dat de planten niet zo snel groeien als onder bijvoorbeeld zonlicht of hps komt volgens mij ook doordat er geen stralingswarmte van de lamp af komt. Net zoals jij heb ik er ook een warmte mat in liggen die aan staat als de lamp ook aan staat, ingesteld op 25 graden.

          succes!
          Mijn kweekverslagen:
          https://tinyurl.com/yxmrfs8w
          https://tinyurl.com/y69gjs6g

          Comment


          • Thajoejoe
            Thajoejoe commented
            Editing a comment
            Hej tomaten,

            Ik hang mijn lamp altijd tussen de 25 en 30 cm voor mijn lamp is dit ideaal. Geen last van light bleaching ofzo. Heb hem nu op 30 hangen omdat ik dacht dat mss men bladeren daar geel door kleurden maar zit nu in mijn laatste 2 weken dus kan niet meer nakijken of het dit was ja of nee. Doordat het nu wel normaal id omdat het nu herfst is zogezegd.

            Verschiet niet want wanneer je de lamp op bloeistand zet komt er wel wat warmte vanaf. Verschoot er zelf ook van eigenlijk. Bij mij staan ze ook niet gedimt 100 procent hier

          Super bedankt voor de info! Succes met je mooie planten kerel
          Mijn kweekverslagen:
          https://tinyurl.com/yxmrfs8w
          https://tinyurl.com/y69gjs6g

          Comment


            Hej jongens,

            Ontkiemen: 2 dagen
            ​​​​​​​groeien: 71 dagen
            ​​​​​​​voorbloei: 14 dagen
            ​​​​​​​bloeien: 50 dagen

            ​​​​​​​temp: 21,5 - 27,2
            Lv: 40 - 54

            Herfst begint al goed zen werkt te doen.

            1D9469CB-0375-4161-AC83-850438B243B3.jpeg
            image_323175.jpg image_323176.jpg
            image_323174.jpg image_323173.jpg

            Hier nog wat fotos van iets waar ik toch snel al 1tje van ga willen draaien!

            image_323178.jpg image_323179.jpg image_323180.jpg image_323181.jpg image_323182.jpg

            Wanneer oogsttijd?

            ​​​​​​​
            De WW van RQS zegt bloetijd 8 - 9 weken.

            Ze hebben 2 weken voorbloei gehad en vandaag 7 weken en 1 dag bloei. Kan al niet meer wachten om de kettingzaag boven te halen xD! thx alvast voor de reacties/hulp!
            ​​​​​​​Grtz Thajoejoe
            Attached Files
            Last edited by Thajoejoe; 9 January 2019, 20:05.
            White Widow - RQS (1ste kweek indoor)

            Comment


            • Rreppellsteeltjam
              Rreppellsteeltjam commented
              Editing a comment
              Je kan een klein topje drogen op de lamp, en kijken of het rookbaar is, maar meestal doe ik dat 1 week voor de oogst, als indicatie voor wat ik mag verwachten.

            interieur-trichomes-cannabis-fonctionnement-910x910.jpg gallery_834_27_233609.jpg bud-marijuana-gallery-trichomes_colors_harvest_original.jpg trichome_harvest-time.jpg
            πŸ”₯ !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! πŸ”₯
            ​
            πŸ‘πŸΌ !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! πŸ‘πŸΌ
            ​

            Comment


              Zo, 17 pagina's doorgelezen ...
              Het is wel een kweekje van de lange adem.
              Maar wel leuk om te zien hoe iemand met precies hetzelfde kastje werkt.
              Het staat mooi vol, ik ben benieuwd wat het zal opleveren.

              Succes met de laatste loodjes
              Gorilla Zkittlez ( Barneys Farm )

              Comment


                Hej jongens,

                morgen of overmorgen oogsttijd !!! Finally it has happened to me XD.

                ze staan vandaag 7 weken en 3 dagen in bloei met 2 weken voorbloei. Volgens de zaadboer 8-9 weken maar mss heb ik de voorbloei iets te lang gehouden.

                zoals remco de foto hierboven geplaatst heeft zit ik nu aan half cloudy/half amber. Dus ideaal!!

                Gozah
                Hej gozah, inderdaad lange adem. Maar natuurlijk ook men eerste kweek en ja veel vragen dus. Maar volgende kweekje zal wel veeeeeel makkelijker gaan. Lees jou verslagen ook nu zeker met de skitlez. Heb deze juist zelf gekocht in de shop en amaaai wat een weedje. Rond 5 uur was ie op en juist geslapen tot 8 uur xD. Als ik geen zaadjes meer heb is dat de eerste die geplant gaan worden .

                Goed morgen/overmorgen post ik als ze omgemaaid zijn!

                ​​​​​​Nog eens bedankt aan jointjedraaien en alle leden natuurlijk voor me te helpen tot een goed eindresultaat.
                aan de toppen en de geur te zien kan het niet anders dan goeie knal worden !

                zie jullie morgen of zondag !!
                White Widow - RQS (1ste kweek indoor)

                Comment


                • Gozah
                  Gozah commented
                  Editing a comment
                  Spannend hoor.
                  Hoewel ik 7 weken bloei redelijk kort vind.
                  Naar mijn idee mogen ze nog wel even.
                  De laatste weken / dagen kunnen zo'n verschil maken.

                • Rreppellsteeltjam
                  Rreppellsteeltjam commented
                  Editing a comment
                  Ja, lamp vol open en op 13 uur zodat ze nog even een laatste boost krijgen.

                • Gozah
                  Gozah commented
                  Editing a comment

                proficiat Thajoejoe je hebt het eind gehaald en ziet er mooi uit
                benieuwd wat je droog gewicht zal zijn

                ik nog paar dagen en ze kunnen ook om de cream caramel heb ik gisteren om gedaan en daar mee 80.5gram nat
                niet zo veel maar had het wel verwacht nu zien wat de andere 4 me nog gaan opleveren
                https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
                KEEP ON GROWING AND SMOKING

                Comment


                • Thajoejoe
                  Thajoejoe commented
                  Editing a comment
                  Duim voor je

                Toch nog tot een goed eind gekomen zo! Ben benieuwd wat het droog gewicht is.
                Spannend! Niet paranoia worden tijdens het knippen ghehe
                Ad usum proprium!

                Comment


                • Thajoejoe
                  Thajoejoe commented
                  Editing a comment
                  Hehe nenee xD!

                  Na men eten ga ik er aan beginnen se

                • ganjagast
                  ganjagast commented
                  Editing a comment
                  lekker op de volle maag! Als je wierook in huis heb, steek die alvast op. Alle beetjes helpen

                joejoe Foto's trekken he , dan kunnen we mee volgen !!

                Misschien een foto'ke van de trichomen moet dat lukken??

                πŸ”₯ !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! πŸ”₯
                ​
                πŸ‘πŸΌ !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! πŸ‘πŸΌ
                ​

                Comment

                Bezig...
                X