Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2de poging binnenkweek met Led 100W

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hej jongens,

    Nog een laatste maal fotos in het kastje. Vanavond, hoelaat weet ik nog niet, komt er nog een updatje als de sletjes omver liggen en hangen te drogen.
    Wegen jullie het gewicht ook nat? Dan wil ik zeggen de toppen en takken samen?

    Remco : fotos van de trichomen gaat me niet lukken. Heb namelijk een 420 scope maar om door die lens een foto te trekken gaat me niet lukken vrees ik.
    De trichomen zijn half cloudy en er zijn ook een paar amber achtige tussen. Dus denk dat dit wel een mooi moment is om ze te hakken .

    4C6904A5-64DD-4FA2-A385-EC197B96504E.jpeg C8714DCE-F6DA-4D08-ACF4-57EC726BF6A3.jpeg 240345B7-6046-4AED-90C3-208C1C20C4EB.jpeg 10C3AE21-A5A6-4EA5-865C-CB6636A4A637.jpeg
    2C429B84-793B-4342-BB76-A6D638F208DC.jpeg BC268DE9-7F87-433C-9CE5-9EBC640C2DC0.jpeg

    Voila jullie zien het vanavond wel .

    Tot straks.

    grtz Thajoejoe

    White Widow - RQS (1ste kweek indoor)

    Comment


      Hmm, wegens Rreppel en Gozah kan ik mss beter nog even wachten? Wat vind de rest?

      ze staan vandaag 7 weken en 4 dagen en ze hebben 2 weken voorbloei gehad.

      Laat maar weten anders stel ik het nog uit naar volgend weekend. Alhoewel ik daar weinig tijd ga hebben maar kom maakt niet uit dan doe ik het wel laat op de avond / snachts
      White Widow - RQS (1ste kweek indoor)

      Comment


      • Gozah
        Gozah commented
        Editing a comment
        Ik persoonlijk zou nog wachten.
        7,5 week voor een strain waarvan de leverancier zegt dat ze langer nodig hebben vind ik vrij kort.

        Bedoel je met "half cloudy" dat er een groot deel nog helder is ?
        Dan zeker wachten.

      • Thajoejoe
        Thajoejoe commented
        Editing a comment
        Ze zijn allemaal milky of toch zo goed als bijna geen transparant meer.

        Maar ik ga dan nog een weekje wachten voor de zekerheid. Volgende week zaterdag ze naar beneden halen.
        Dan staan ze 8 weken en vier dagen met 2 weken voorbloei.

        Dan kunnen de bladeren lekker geel worden. Wat volgens RQS een goed teken is want dan nemen ze hun voeding nog goed op van de bladeren.

      Gozah :

      2de afbeelding lijkt mij het meest passende. Mss tss de 2de en de derde in.

      9E1B2C6C-246B-4EE1-9CDE-860105EED3C8.jpeg
      43D80E5D-54C6-41AB-910C-A41866B65725.jpeg

      White Widow - RQS (1ste kweek indoor)

      Comment


        Ik zou ook nog wachten. Tijdens het afrijpproces kan je veel potentie en gewicht extra krijgen, alleen wel met een beetje geduld. Een week kunnen ze nog makkelijk hebben.
        Mijn kweekverslagen:
        https://tinyurl.com/yxmrfs8w
        https://tinyurl.com/y69gjs6g

        Comment


          Hej jongens hier zijn we weer dan

          Ontkiemen: 2 dagen
          Groeien: 71 dagen
          Voorbloei: 14 dagen
          ​​​​​​Bloeien: 58 dagen (voor de luiaards 8 weken en 2 dagen )
          ​​​​​​​totaal: 145 dagen

          ​​​​​​​temp: 20,8 - 27,9
          ​​​​​​lv: 34 - 49

          96FF7084-0815-4F72-89AE-B080C713FF44.jpeg B1819771-F9D5-48CF-AC0E-E44AA297537F.jpeg
          C494373A-444B-48C6-8136-EEBBC93E3292.jpeg E1008E9B-EF8B-48EF-BE1C-773B09A44EE4.jpeg

          Toppen beginnen er toch wel lekkaaaah uit te zien. Trichromen hebben overal nu een melkkleur (niet transparant meer).

          ​​​​​​​ben toch aan het denken om ze zaterdag te oogsten of zou ik nog langer wachten?

          F24B846E-F637-4518-9E6B-DE07694D5266.jpeg D155B6C3-B0AF-4A3C-B29D-439C52A523A0.jpeg
          2A2046B0-E9AB-480E-B10F-7FB9D1034469.jpeg BB6008E6-BEF8-4B89-A266-74B826D80A99.jpeg


          Vandaag toch maar eens de schaar boven gehaald! Heb een klein takje vanonder aan het plantje afgeknipt. Klein stickytje waarschijnlijk.
          Vrijdag gaan we eten met ne goeie maat en zijn vriendin en dan trekken we terug naar hier voor wat verder te zuipe en smoken!

          08435CF3-05CF-4438-A52F-34FDA87C6C7C.jpeg

          Heb deze nu naast de verwarming liggen. Zou dit al droog zijn tegen morgenavond?


          ​​​​​​​grtz thajoejoe!
          White Widow - RQS (1ste kweek indoor)

          Comment


          • QnQ
            QnQ commented
            Editing a comment
            Ik zou 'm eerst even netjes strak knippen.

          • Thajoejoe
            Thajoejoe commented
            Editing a comment
            Heb het op keukenpapier gelegd op de verwarming

            QnQ: had ik ook gedaan hoor foto was van wanneer ik hem juist afgeknipt had

          • Italbri
            Italbri commented
            Editing a comment
            Thajoejoe. goed zo als je echt snel wil drogen kan je het ook inwikkelen in het papier moet je alleen wel vaak draaien en papier verwisselen als het te vochtig word

          Da ga smaken kerel !!

          Ik had al 20 gr. droog opgerookt voor dat ik geoogst heb ! !

          Ook te drogen gelegd op de verwarming !!

          En wat is de planning voor volgende teeltje ??
          πŸ”₯ !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! πŸ”₯
          ​
          πŸ‘πŸΌ !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! πŸ‘πŸΌ
          ​

          Comment


          • Rreppellsteeltjam
            Rreppellsteeltjam commented
            Editing a comment
            Ik vond de speedy chili van rqs lekker pittig!!

          • smoker2002
            smoker2002 commented
            Editing a comment
            ik heb vroeger nog de critical gezet van rqs en ook nog van andere zaadboeren en het blijft een lekker weedje nu al 3x gezet

          • Thajoejoe
            Thajoejoe commented
            Editing a comment
            De critical heb ik al. Zal de speedy chili ook op mijn lijstje zetten voor eens te testen

          Als je twijfelt zou ik een topje drogen en testen. Dan ben je al een paar dagen verder en heb je wellicht amber ertussen.

          En QNQ heeft het al een paar keer aangehaald, Er wordt vaker te vroeg geoogst dan te laat.

          Ze zien er nog prima uit en zullen een extra week echt wel overleven.

          Netjes gedaan !
          Een dag zonder wiet kent Flip niet.

          Comment


          • Thajoejoe
            Thajoejoe commented
            Editing a comment
            Hej Flip,

            Thx! Vind voor de eerste keer ook wel mooi resultaatje.

            Natuurlijk met behulp van jullie hier allemaal anders zal dit wel niet gelukt zijn.

            Ok heb gisteren eentje gesmoord met een kameraad maar was maar een heel kleine stickie. Smaakte al wel!
            Had nog niet door dat het nog serieus krimpt tijdens het drogen. Had 1 van de kleinste takjes onderaan afgeknipt en nat was het juist 1 jointje. Natuurlijk na drogen was dit geen jointje meer xD.

            Zijn allemaal milky trichromen nog niet veel amber te bespeuren dus ga nog een weekje wachten.

            Dan staan ze volgende week zaterdag 9 weken en 5 dagen. Zaadboer zegt 8-9 weken.

          Hej jongens hier zijn we weer,

          gisteren stonden ze 9 weken en 3 dagen in bloei.

          1041E86D-00E0-4224-AA18-D9B411FBF1C3.jpeg EFB67EE9-B41E-42A8-B113-C40982C7F510.jpeg
          238AE58D-C319-456F-A8CF-4FAACE79E226.jpeg ACD40FA9-BA2B-44D6-BA53-D4C40A3D6109.jpeg
          7017F509-4D7A-4E5A-8570-9FA9D71F205D.jpeg 5C09D9CA-9360-4CD1-B3ED-8C4B8B4B407F.jpeg
          EE385BA1-547F-4F8D-B04A-004793C8684F.jpeg

          vannacht heb ik mij een skittlez x og kush jointje gerolt genaam oz kush. Die even ter info super is!

          Vannacht werd het dan maar eens tijd om te oogsten. De zaadboer zei 8-9 weken ze hebben 9 weken en drie dagen in bloei gestaan.

          0AD22074-9F3A-4094-AC04-E585010ED03A.jpeg 65500202-9C46-45FC-A13E-4BB5CDDB5C12.jpeg
          8ABA4822-BF79-4117-BC3F-43C40BAB1F01.jpeg 0226E594-7FF4-4C12-95FE-BE16C37A7B73.jpeg
          2BBBA4C9-A28B-4BEB-91CC-C4D4AE8D1B44.jpeg F3140F91-FCB4-408D-81BA-110720FAEFAB.jpeg

          De oogst ziet er meer uit dan ik gedacht had dus dat ziet er al top uit!

          Ik hoor jullie wel.

          grtz Thajoejoe

          White Widow - RQS (1ste kweek indoor)

          Comment


            Da gaat genieten worden !!



            Staat uw afzuiging nu op ??





            πŸ”₯ !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! πŸ”₯
            ​
            πŸ‘πŸΌ !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! πŸ‘πŸΌ
            ​

            Comment


            • Thajoejoe
              Thajoejoe commented
              Editing a comment
              Ja staat aan

            • Remco
              Remco commented
              Editing a comment
              bij mij waren ze na 2 dagen bijna droog !!

            Lekker man. Het is een aardige hoeveelheid geworden en als het dan ook nog super smaakt.. Dan heb je dus een top oogst gehad. Lekker van genieten!

            ps: ik heb het nog niet uit kunne proberen maar ik heb het idee dat de adzuiger van de g tools kast te hard gaat voor het drogen. Ik heb er zelf een dimmer voor gekocht, zodat tijdens het drogen de adzuiger heel zachtjes aan kan staan. Te snel drogen is zonde namelijk.
            Mijn kweekverslagen:
            https://tinyurl.com/yxmrfs8w
            https://tinyurl.com/y69gjs6g

            Comment


            • renoir68
              renoir68 commented
              Editing a comment
              Ik doe precies het zelfde,,
              Ook een g-tools kast met een fan controller,,,die zachtjes afzuigt,
              Ga er van uit dat het met 7 dagen kan gaan curen.

            Kan er iemand een link'ske door sturen van zo nen fan controller !!

            Ik mijn g-tools kast was mijn oogst op 2 dagen droog , je zou zeggen
            dat is niet goed voor de wiet , maar mijn wietje dat ik nu heb is zeker
            zwaar genoeg voor mij !!

            Ik kan nog normaal functioneren overdag , denk ik !?i

            πŸ”₯ !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! πŸ”₯
            ​
            πŸ‘πŸΌ !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! πŸ‘πŸΌ
            ​

            Comment


            Hmm een dimmer heb ik nu niet welke raden jullie aan?

            En denken jullie dat dit nodig is met deze afzuiger?

            Het kastje heeft een 185 m3 Winflex afzuiger die direct gemonteerd is op een Prima Klima K2600 koolstoffilter en geluiddemper. Deze zorgt voor een geurloze afvoer van de warme lucht uit de kast. Met gesloten deuren produceert de kast nog slechts 45dB aan geluid. Dit is te vergelijken met een oud model computer.
            Er hoeven geen luchtslangen op de kast aangesloten te worden die weer naar buiten moeten worden geleidt. De kast kan in principe overal worden geplaatst en blaast uit in de ruimte waar hij staat.
            Het tafelmodel blaast zijn lucht uit via het achterpaneel. Zo kijk je niet tegen het luchtrooster van de luchtuitlaat aan en kunnen er ook nog spullen op de kast geplaatst worden zonder dat de luchtuitlaat geblokkeerd wordt.
            3 G-tools luchtinlaten zorgen voor aanvoer van frisse, CO2 rijke, lucht.


            de ventilator hangt niet in men kasje dus enkel de afzuiger draait.

            nu moet ik zeggen dat na anderhalve dag drogen de takken nog niet breken dus ze zullen nog wel paar dage nodig hebben dekik.

            ik las op rqs dat het ongeveer 2 weken drogen is en dan 2 weken curen? En met het curen hoe langer hoe beter net zoals wijn?
            White Widow - RQS (1ste kweek indoor)

            Comment


            • Thajoejoe
              Thajoejoe commented
              Editing a comment
              Ventilator :
              https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Ventilator

              Afzuiger bedoel ik dan de buis met de kleine afzuiger

            • Remco
              Remco commented
              Editing a comment
              Snap het nog niet , laat maar zitten !!!

              NeeNee ik wil het snappen !?i

              Stuurt er is een foto'ke van dan kan ik het zien wat je bedoeld !!

            • Thajoejoe
              Thajoejoe commented
              Editing a comment
              Dat ik enkel de afzuiger heb aan staan.

              En het klein molentje dat je normaal ergens in je kast hebt staan, staat er niet in.

            In mijn 1m2 kast zitten 6 luchtinlaten !!

            Normaal 4 maar er zijn er 2 extra in gemonteerd !
            πŸ”₯ !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! πŸ”₯
            ​
            πŸ‘πŸΌ !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! πŸ‘πŸΌ
            ​

            Comment


            • Thajoejoe
              Thajoejoe commented
              Editing a comment
              Is ook 2x zo groot als de mijne daarom dat ik er maar 3 heb

            Ik heb zelf deze:

            https://www.ultratrading.nl/fan-line...-1000watt.html

            De thermostaat heb je niet perse nodig dus je kan hem ook zonder bestellen.

            ik heb dezelfde kast als jij hebt maar heb hem nog niet zo lang en er nog niet in gedroogd. Maar ik heb wel ervaring met drogen en naar mijn gevoel gaat de afzuiger te hard om goed te drogen. Ik zou dus zeker een controller aanraden.

            hoe langer je cured, hoe lekkerder idd. Pas na 2 a 3 maanden is het echt lekker. Dus niet alles meteen oproken



            Last edited by Spacende Hollander; 27 January 2019, 14:05.
            Mijn kweekverslagen:
            https://tinyurl.com/yxmrfs8w
            https://tinyurl.com/y69gjs6g

            Comment


            • QnQ
              QnQ commented
              Editing a comment
              Jazeker. Je mag niet elke afzuiger dimmen.
              Vooral die plastic badkamer dingetjes worden gekoeld door de eigen lucht.
              Ga je die dimmen kunnen ze te warm worden.

            • Thajoejoe
              Thajoejoe commented
              Editing a comment
              Hej QnQ,

              Ben er eindelijk geraakt .

              een 185 m3 Winflex Mag je deze dimmen? Of is dit niet nodig in mijn kastje?
              https://www.g-tools.nl/product/kweek...-ventilator-2/
              Lijkt me zelf niet nodig toch?

            • renoir68
              renoir68 commented
              Editing a comment
              Ja die kan je dimmen,,,geen last van dat ie te warm word..

            Lijkt me sterk, ze zijn er speciaal voor gemaakt.
            Mijn kweekverslagen:
            https://tinyurl.com/yxmrfs8w
            https://tinyurl.com/y69gjs6g

            Comment

            Bezig...
            X