Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1 grote white widow x big bud

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    1 grote white widow x big bud

    Korting op 420shop
    Hey medegrowers, tijd voor een nieuw verslagje,

    van de vorige kweek had ik een "achterblijvertje buiten, laten staan om een beetje mee te experimenteren, de plant werd verschillende malen getopt.
    Toen ik terugkwam van reis was de plant zo'n drie maanden oud en bij wijze van experimentje en in de hoop wat tijd te winnen besloot ik de plant toch in mn homebox te zetten. De plant is met behulp van bamboestooken en touw open getrokken om de oppervlakte beter te benutten en meer licht naar ben,eden toe te laten,. een tweede reden is dat de tent maar twee meter hoog is en de plant nog een week of twee ferm doorgegroeid is.


    deze fotos zijn van 28 Dagen geleden; eerste dag in de tent op 12:12
    Afb0276.jpgAfb0281.jpgAfb0282.jpgAfb0292.jpg


    De lamp hangt nu om ongeveer 170 cm en de hoogste toppen komen even hoog.
    Door de plant naar buiten open te trekken zijn de lager gelegen toppen iets meer naar binnen gekomen , verder zijn de bovenste toppen zo zwaar dat ze aan jojotjes (kleine katrolletjes) bevestigd zijn. De toppen ruiken geweldig en beginnen mooi wit en plakkerig te worden.

    Afb0289.jpgAfb0291.jpgAfb0295.jpg

    GRTZ
    Stoned is the way of the walk...

    #2
    Re: 1 grote white widow x big bud

    hoop dat ze zo blijven doorgaan, onze dame drinkt alle dagen tweeenhalf liter, geef sedert vijf dagen ook green sensation mee met de bloeivoeding, de helft meer dan aanbevolen, aangezien de plant al bijna vier maanden in dezelfde aarde staat onderaan laag hydrokorrels op vliegengaas zodat ze niet uit de pot lopen).

    later deeze week nog wat pix

    grtz
    Stoned is the way of the walk...

    Comment


      #3
      Re: 1 grote white widow x big bud

      UPDATE

      De dames staan nu dag 46 op 12/12, en ze gaan echt lekker!!

      Geef ze sedert gisteren enkel nog afgezuurd water, hoop over twee weken te oogsten, zien wel eh. Zal waarschijnlijk toch in lagen worden

      Afb0316.jpgAfb0304.jpgAfb0309.jpgAfb0312.jpg

      GRTZ
      Stoned is the way of the walk...

      Comment


        #4
        Re: 1 grote white widow x big bud

        Dat ziet er lekker uit die toppen van jouw, ben erg benieuwd naar het eind resultaat.

        Grtz

        Comment


          #5
          Re: 1 grote white widow x big bud

          Heb in enkele van de onderste toppen wat zaad gevonden gelukkig in de dikke bovenste geen spoor.

          was te verwachten aangezien de vorige ook enkele mannelijke bloemen vertoonden( zie boven en vorig kweekverslag).
          Ze moeten volgens mij nog een dag of tien en als het enkel bij een paar onderste topjes blijft ben ik meer dan gelukkig. De WW X BB smaakt immers heerlijk.
          Ben er de laatste grammetjes deze week aan het doorhalen dus hoe vroeger de oogst hoe liever.
          Iemand pronostiekje?

          Dit weekend weer wat pix!!!
          GRTZ

          GRTZ
          Stoned is the way of the walk...

          Comment


            #6
            Stoned is the way of the walk...

            Comment


              #7
              Re: 1 grote white widow x big bud

              Heb ze volledig geknipt, blij dat het weer voorbij is, blijft toch vervelend werkje.

              De zaadvorming is gelukkig beperkt gebleven. Over een kleine twee weken eens proeven.

              En we zijn al volop aan het denken over een volgend projectje



              Afb0329.jpgAfb0324.jpgAfb0325.jpg

              GRTZ
              Stoned is the way of the walk...

              Comment

              Bezig...
              X