Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

10x black rhino 3x cream caramel en 1x pineappele chunk scrog onder 4x 55watt cob led

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    Todogrowled is het gierige broertje van RapidLed.. slechte service van ze en dat nadat je al aardig wat spul bij hun had gekocht. Op naar de volgende ronde en dan knallen met die lampen! Geniet van uwe rokertje
    Last edited by ganjagast; 18 January 2019, 17:42.
    Ad usum proprium!

    Comment


    • ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment
      Zoals je al zei, dan gaan we lekker naar de concurrent!
      Ah ook maar een kweek wagen met die quantum boards Ben benieuwd hoe die zal presteren in een kleine ruimte.

    • ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment
      welke site?

    • Cleargreen
      Cleargreen commented
      Editing a comment
      Invisiblesunled.co.uk

    #77
    Dat valt inderdaad behoorlijk mee smoker2002
    Hier de grafieken van de lm301b chips
    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...345#post247345

    Comment


      #78
      vandaag na blijven te sturen naar todogrowled en ze nu al 14 dagen alle dagen sturen via whats up hebben ze nu eindelijk een ticket aangemaakt bij ups om de led te versturen
      eri ze ook als je moeilijk blijft doen over een led die 30 euro kost zal ik mijn lampen dat ik dit jaar nog extra nodig heb ergens anders kopen
      zo heb vandaag bericht gehad met de track and trace code dat ze ze gaan verzenden alle ticket is al aangemaakt is al iets hoop dat ik ze snel ga hebben want volgende kweekje is al in gang en ze zijn al allemaal uitgekomen zo binnen nen dag of 14 moeten alle lichten branden
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
      KEEP ON GROWING AND SMOKING

      Comment


        #79
        hello hobby grower

        22/01

        update

        laatste update eind gewicht

        het gewicht van de cream caramel was bekend dat was zo een 12.5 droog en mijn vriend ook een 12.5 gram
        4x black rhino is ook droog en in kuur potten en we klokken af op 48.8 gram toppen en 13.6 kleine plukken dus samen voor de black rhino is dat 62.4 gram weinig maar beter iets dan niets na deze moeilijke kweek

        volgende kweek dat ik bezig ben zijn sativa's zo zal lang duren voor deze klaar gaan zijn maar we hebben zeker weed voor een maand of 2 dan zal ik ff moeten langs gaan bij de weedboer want tot de volgende kweek zal ik niet toekomen jammer geheel vorig jaar niet naar de weed boer moeten gaan dit jaar zal ik het toch ff moeten doen grrrrrr mijn plan was nooit meer naar de weed boer te moeten gaan als al mijn planten goed waren gelukt was het niet nodig geweest laat ons hopen dat het nu wel goed lukt maar we hebben al 100% ontkieming
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
        KEEP ON GROWING AND SMOKING

        Comment


        • ganjagast
          ganjagast commented
          Editing a comment
          Geniet ervan kerel!
          Kwak er een indica tussen direct op 12/12 en stop met voeden in week 5 vd bloei kan je in week 7 oogsten. minder weed maar potent genoeg en voldoende zodat je niet naar de weedboer hoeft te gaan. gewoon uitproberen je hebt nog wat ruimte.

        • smoker2002
          smoker2002 commented
          Editing a comment
          ganjagast de sativas die nu staan moeten ook maar 8/9 weken bloeien ... de groei zal ik ook wel wat rushen zal geen maand duren voor ik over ga gaan op 12/12 zouw ze graag in 3 weken op 12/12 krijgen maar denk dat dat moeilijk ga gaan als ik wil gaan toppen ...is eerste keer dak sativa's zet binnen... buiten deze zomer lemon haze buiten ...zal zien hoe snel ze groeien

        • ganjagast
          ganjagast commented
          Editing a comment
      Bezig...
      X