Yoooooo medekweker. Zet je erbij en light een goeie dikke 
In mijn vorig verslag heb ik 3 autoflowers buiten laten opgroeien maar nu is het tijd voor het echte werk.
Voor de liefhebbers wat info over de strains.
Liberty Haze (Barney's Farm):
Genetics: G13 x ChemDawg 91, 50% sativa/ 50% indica
Opbrengst indoor: 600g/m2
Hoogte indoor: 50-100cm
Bloeitijd: 8-9 weken
THC: 25%
CBD: 1.8%
Candy Kush Express (RQS):
Genetics: Sweet Special x Royal Kush, 40% sativa/ 60% indica
Opbrengst indoor: 500g/m2
Hoogte indoor: 60-100cm
Bloeitijd: 7 weken
THC: 18%
CBD: low
De strains heb ik gekozen op effect en de gemiddelde hoogte die ze bereiken in het hok. Van het 2de vond ik het belangrijk dat dit uiteindelijk ongeveer even hoog is aangezien er 2 strains tegelijk opgroeien.
Na het opbouwen van men hok heb ik de jonge dames laten kiemen. Alles 6 de zaden zijn zoals gehoopt gekiemd. Hierna heb ik ze in hun 1ste thuis geplant, kleine potjes die ik nog had liggen van in het tuincentrum.
Na een 2 dagen heb ik voor de eerste keer wortel stimulator meegegeven. Daarna heb ik ze om da dag nog wortel stimulator gegeven tot ze naar hun permanent onderkomen verhuist zijn, potten van 18l voor de Candy kush express en 15l voor de liberty haze. Hier staat ze sinds in en doen het goed denk ik.
De voeding die ik heb aangeschaft is grow en bloei voeding van de Plagron Terra lijn.
Later ben ik van plan misschien de Green Sensation van Plagron aan te kopen maar hier ben ik nog niet over uit.
De temperatuur in het hok overdag tussen de 21-24.5 °C gemiddeld en 's nachts tussen de 19.5-21°C en de RLV tussen de 45 en de 65%. De lamp is een 400W Philips Green Power.
Ik geef nu om de dag 1mL/L plagron grow en nog steeds 1mL// root stim ook om da dag samen met 250 mL water (soms heb ik het gevoel dat dit wat weinig is?).
Gisteren heb ik ze ook al voor de 1ste keer terug getopt tot 3 internodes aangezien ik main lining ga toepassen.
Kieming: 2 dagen
Voorgroei: 5 dagen
Groei: 12 dagen
Fotooooooooooooooo's
IMG_1461[1].JPG
Hier 2 foto's van een van de Liberty haze meisjes
IMG_1445[1].JPG IMG_1444[1].JPG
En 2 Foto's van men favo Candy kush expressje Wat een symmetrie
IMG_1447[1].JPG IMG_1453[1].JPG
Vraagje!!!
Iemand een idee wat dit kan zijn op sommige bladeren van 1 van de Candys?
De plant is voor de rest kerngezond. Maak me zorgen om men baby.
IMG_1460[1].JPG IMG_1459[1].JPG
Tot de volgende update!
greetzzz Toverfee

In mijn vorig verslag heb ik 3 autoflowers buiten laten opgroeien maar nu is het tijd voor het echte werk.
Voor de liefhebbers wat info over de strains.
Liberty Haze (Barney's Farm):
Genetics: G13 x ChemDawg 91, 50% sativa/ 50% indica
Opbrengst indoor: 600g/m2
Hoogte indoor: 50-100cm
Bloeitijd: 8-9 weken
THC: 25%
CBD: 1.8%
Candy Kush Express (RQS):
Genetics: Sweet Special x Royal Kush, 40% sativa/ 60% indica
Opbrengst indoor: 500g/m2
Hoogte indoor: 60-100cm
Bloeitijd: 7 weken
THC: 18%
CBD: low
De strains heb ik gekozen op effect en de gemiddelde hoogte die ze bereiken in het hok. Van het 2de vond ik het belangrijk dat dit uiteindelijk ongeveer even hoog is aangezien er 2 strains tegelijk opgroeien.
Na het opbouwen van men hok heb ik de jonge dames laten kiemen. Alles 6 de zaden zijn zoals gehoopt gekiemd. Hierna heb ik ze in hun 1ste thuis geplant, kleine potjes die ik nog had liggen van in het tuincentrum.
Na een 2 dagen heb ik voor de eerste keer wortel stimulator meegegeven. Daarna heb ik ze om da dag nog wortel stimulator gegeven tot ze naar hun permanent onderkomen verhuist zijn, potten van 18l voor de Candy kush express en 15l voor de liberty haze. Hier staat ze sinds in en doen het goed denk ik.
De voeding die ik heb aangeschaft is grow en bloei voeding van de Plagron Terra lijn.
Later ben ik van plan misschien de Green Sensation van Plagron aan te kopen maar hier ben ik nog niet over uit.
De temperatuur in het hok overdag tussen de 21-24.5 °C gemiddeld en 's nachts tussen de 19.5-21°C en de RLV tussen de 45 en de 65%. De lamp is een 400W Philips Green Power.
Ik geef nu om de dag 1mL/L plagron grow en nog steeds 1mL// root stim ook om da dag samen met 250 mL water (soms heb ik het gevoel dat dit wat weinig is?).
Gisteren heb ik ze ook al voor de 1ste keer terug getopt tot 3 internodes aangezien ik main lining ga toepassen.
Kieming: 2 dagen
Voorgroei: 5 dagen
Groei: 12 dagen
Fotooooooooooooooo's
IMG_1461[1].JPG
Hier 2 foto's van een van de Liberty haze meisjes
IMG_1445[1].JPG IMG_1444[1].JPG
En 2 Foto's van men favo Candy kush expressje Wat een symmetrie
IMG_1447[1].JPG IMG_1453[1].JPG
Vraagje!!!
Iemand een idee wat dit kan zijn op sommige bladeren van 1 van de Candys?
De plant is voor de rest kerngezond. Maak me zorgen om men baby.
IMG_1460[1].JPG IMG_1459[1].JPG
Tot de volgende update!
greetzzz Toverfee

Comment