Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4 x monsterbud onder solarsystem 550 led

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    4 x monsterbud onder solarsystem 550 led

    Korting op 420shop
    Hallo mede wietgebruikers.
    Ik heb 4 monsterbuds autoflower onder een solarsystem 550. Dit is de eerste keer dat ik deze wiet kweek. Van alle recensies op internet moet ik geloven dat er behoorlijk wat potentie in deze dame zit. Ik zit nou in week 2 en ik moet zeggen dat ze lekker groeit. Ik ben nog een aardige leek als het gaat om wiet kweken, maar hoop hier toch een lekker rokertje te kunnen afhalen. De onderste laag van de pot is zaai en stekgrond gemixt met perliet en guano mest(ong 15 liter). De bovenste laag is enkel zaai en stekgrond(ong 10 liter). Dit heb ik gedaan omdat ik bij me vorige kweek merkte dat de zaailingen het de eerste 2 weken niet leuk vonden in extra bemeste grond. Het is overdag 28 graden in het hok en snachts daalt het naar 23 graden. De luchtvochtigheid hou ik op ongeveer 50%. Ik geef haar eens in de 2 dagen water, afgezuurt naar 6.4, 200 ml per plant. Ik zal binnenkort weer een update doen over de gang van zaken. Als iemand tips of aanmerkingen heeft hoor ik dat graag. Wil graag nog meer leren over dit prachtige plantje!
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Die gaan lekker
    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

    Comment

    Bezig...
    X