Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Easy Bud Autoflower, Gefemu... Gefemuli... Gefeminiseerd. :)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Easy Bud Autoflower, Gefemu... Gefemuli... Gefeminiseerd. :)

Korting op 420shop
    Gegroet Mede-kwekers en rokers van ons groene pleziertje,

Een jaar geleden heb ik JD leren kennen, en daardoor absurd veel geleerd over het kweken van wiet. Maar ik wou eerst de basis onder de knie hebben voordat ik begon met een groeiverslag. En nu is dus dat spannende moment aangekomen.
    Vergeef mij dus aub dat ik het posten nog moet leren.
    Ik ga proberen om minstens ééns in de twee dagen online te komen,
    maar als ik met de late sta gaat dat dus vooral s'nachts zijn.
    Dit is mijn vierde keer dat ik zaadjes koop, en het waren altijd Lowrider varianten.
    LowRyder 1 & 2 en Dieselryder gingen de Easy Buds al voor.
    Ik heb ook al 15 stuks Green-O-matic autoflower gefeminiseerd klaarliggen maar ik wil eerst deze schatjes klaarmaken om de wereld te verbazen.
    Ik heb de volle duit betaald voor de hele zooi dus elk zaadje krijgt veel aandacht van me, en dat verdienen deze schatjes natuurlijk ook hé.
    Genoeg gezeik,

Now Let's get down to the details!
    -De ruimte is een plastic chemievat van 210 liter.
    -Er hangen 3 pc-fan's in de wand, die heb ik aangesloten met adaptors van oude gsm's.
    -Twee speciale groeilampen van ik dacht, 15 watt elk, maar het zijn speciale moderne dure spaarlampen speciaal voor de groei en volgens de doos stond dit gelijk aan 40 watt elk. Voor het exacte vermogen moet ik even op zoek gaan.
    -Omdat ik graag schilder en knutsel heb ik de mijn groei-ton geschilderd met nucleaire waarschuwingstekens. Tsja je moet toch iets met je vrije tijd hé.
    -Ontkiemen doe ik in natte wattenschijfjes die op een schaaltje liggen bovenop een externe harde schijf. Als de dames het namelijk niet warm genoeg hebben, gaan de hoesjes niet open voor ons he. :p
    Door foto's van natte wattenschijfjes op Blokker schoteltjes krijgt niemand van jullie een versnelde hartslag denk ik. Maar mijn groeiton, daar ben ik wel trots op. Dus daar zet ik een paar foto's van online. Zodra mijn plantjes interessant worden zal ik daar ook een paar kiekjes van maken.
    Voor vragen, opmerkingen, huwelijksaanzoeken, scheldpartijen en andere zaken; hou je vooral niet in en stuur maar op mij af. :p

feauteaus;

Re: Easy Bud Autoflower, Gefemu... Gefemuli... Gefeminiseerd.

IMG_1730.jpgIMG_1736 klein.jpgIMG_1732 klein.jpgIMG_1725.jpgIMG_1734.jpgIMG_1726.jpgIMG_1731.jpg
    Last edited by BioVacuumIndustries; 28 August 2010, 22:48.

Comment

Ik heb zelden zoiets moois gezien
      Petje af, mooie kweekruimte, erg innovatief en creatief erbij!
      Ik ga je wel ff volgen....succes!

Comment

zonde van die duure zaadjes nog geen 80 watt er bovengaa je ze wel nog behoorlyk afbloeien onder 400 of 600 watt?anders kan je snel weer naar de shop.succes ermee.

Comment

nou dat is me nou eens een gave kweekruimte!

Comment

@ Tumble Trimmert, Ik zou liever wel een deftige hps lamp ofzo willen hebben, maar hier in Antwerpen weet ik niet waar ik die kan kopen dus doe ik het maar zo...
            En ik rook zelf nooit meer dan vijf gram per maand dus met dertig gram ben ik al heel tevreden.
            Ik kweek niet omdat ik dan niet steeds naar de shop hoef,
            maar omdat ik het gewoon heel leuk vind om te doen en bovendien is het veel leuker om je eigen plantjes op te roken.
            Maar voor de laatste paar weken zou het wel goed zijn als ik iets beters kan regelen.

Comment

Ik was vergeten te zeggen wat voor substraat ik gebruik, heel super de luxe ingewikkelde state-of-the-art potgrond! Met een paar van die kleine korrels voeding voor groenten. (!) Beter dan niks.
              De vorige keren had ik op de bodem een verwarmingskabel van een aquarium gelegd, daarop grind voor water vast te houden, en daarop een flinke laag aarde met zand. En dan alle planten in één stuk grond bij elkaar, zonder potten dus.
              Het voordeel hiervan was dat de temperatuur en watervoorziening optimaal waren, maar ze zaten zo wel in elkaars weg toen ze groter werden. Dus nu stop ik ze apart in potten in de groeiton.
              Best vervelend dat hier in vlaanderen geen growshops zijn, anders zou ik wel guano of vis-emulsie proberen. Weet iemand van jullie hoe je met eenvoudige huis-tuin-en-keuken middelen een goede plantenvoeding samenstelt?
              Greetz

Comment

kom een keer naar amsterdam of rotterdam growshops zat,door deweeks tydens de spits is de weg vrij en kan je meeterug nemen wat je wil.kan je niet met de auto komen dan gaat er echt wel een 600 wattert en bloei en groei voeding in een rugzak.of een growshop net over de grens

Comment

Da's nog niet zo'n slecht idee, ik kan wel eens de trein pakken ofzo. Ik heb nog een stalen olievat klaarliggen om omgebouwd te worden tot een illegaal toestel. :p
                  De stalen wand daarvan gaat beter bestand zijn tegen de hitte van zo'n turbo charger lamp. Dan gebruik ik de plastieken om voor te bloeien onder de spaarzame groeilampen, en de stalen ton om af te bloeien...
                  Misschien beschilder ik die dan wel met BioHazzard tekens ofzo.
                  Gaat de warmte van zo'n lamp niet mijn lieve kleine plantjes verbranden? Of valt de hitte wel mee? Gaat een goede ventilator dan helpen, of moet ik veel afstand hebben tussen de lamp en de plant?
                  vragen, vragen, vragen...

Comment

400 wattert moet een ruimte hebben van minimaal 80cm bij 100cm en 180 cm hoog.maar dan kan je ook echt kweken

Comment

Dan pak ik miss beter iets van 150 of 200 watt, wegens de grootte van de ton. Ik zal wel zien wat er te koop is.
                      Één arrogant, ambetant, vervelend, rotzaadje wou niet ontkiemen, de andere twee hebben inmiddels hun weg gevonden naar lege Chupa-Chup emmers. Ik schat dat ze zo'n 4 liter groot zijn, en voor LowRyders is dat wel genoeg. Mochten ze meer wortelruimte nodig hebben dan kan ik ze altijd nog in een grotere pot steken.

Comment

Ze komen beetje bij beetje hun kopje boven aarde steken. Het gaat vrij langzaam maar dat betekent gewoon dat de wortels meer aandacht krijgen qua groei dan de stam en lobblaadjes.
                        Normaal gezien heb ik de gevaarlijke gewoonte, om bij gebrek aan geduld in zo'n geval alle aarde voorzichtig weg te graven en te zien hoe ver ze staan.
                        Maar zo heb ik al véél planten verloren want als je in deze fase iets afbreekt van het enige wortelpennetje of de eerste blaadjes is er geen hoop meer en ben je je plant kwijt.
                        Bij een grote, 'volwassen' plant kan je een afgeknakte tak gewoon terug op de juiste plek terugzetten, en zorgen dat de breuk niet meer kan bewegen. Na een week is er een soort littekenweefsel van de plant overheen gegroeid, en aan het uiteinde van die tak kan je nog hartstikke mooie toppen verwachten. Dit heb ik de vorige keer meegemaakt met een Lowryder Diesel.

Comment

Update; Ik heb de afgelopen week 72 uur gewerkt dus veel tijd had ik niet voor mijn plantjes. Alleen water geven dus. Ze stellen nog niet zoveel voor trouwens. Temperatuur in de groeiton (die in de garage staat) 22°c, LV 58%.
                          Veel kleine zwarte vliegjes in de aarde. Ik zal wat biologische pesticide proberen.

Comment

Small but steady, ze hebben nu 5-vingerige bladeren en de vliegjes zijn opgerot. Ik kan niet echt opscheppen over de grote van ze, maar ze zien er wel gezond uit.

Comment

pic's or it didnt happen haha

grappige kweek"ton" en best wel uniek ben benieuwd wat je eruit gaat halen ..maar is het niet moeilijk water geven en alles wat in het oog houden met die ton?moest je ze gewoon doodnormaal laten kon je ze eve goed buiten zetten want wie gaat nu naar een doodnormale ton kijken?

Comment

Bezig...
                              X