Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3x Zombie kush van ripperseeds

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    3x Zombie kush van ripperseeds

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal,

    ik ben weer begonnen met een klein kweekje want mn wiet begon weer een beetje op te raken

    voor deze ronde ga ik weer verder met dezelfde setup als de vorige kweek, alleen een andere led lamp

    ik heb deze led lamp gratis gekregen en zou 400w moeten geven (echte watt is 356) en ik heb er nog een 65w spaarlamp naast

    als grond heb ik bio kwekerspotgrond van de welkoop en een zak perliet en kippenmest

    ze staan in 20 liter emmers met genoeg gaten

    ik gebruik als bloei voeding canna terra flores en moet een booster er bij halen

    de zaadjes zijn op 14 september ontkiemt

    Zombie kush ripperseedsen nu hopen op een mooie oogst

    foto's komen morgen!
    Last edited by M1tta; 15 October 2018, 22:23.

    #2
    Hoort zich goed aan.

    Deze ga ik volgen.

    En die 65w lamp mag wel weg naar mijn mening, die zal niet veel uithalen of je moet hem al tussen de planten zetten/hangen.

    veel succes alvast

    Comment


    • M1tta
      M1tta commented
      Editing a comment
      was hem idd van plan om hem in het midden te hangen en bedankt!

    #3
    Haa leuk soortje ff op die subscribe knop drukke, ben wel benieuwd naar dees succes!

    Comment


      #4
      succes volg ik even
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
      KEEP ON GROWING AND SMOKING

      Comment


        #5
        Ik volg, wist jij dat deze ook paars kan worden!?
        Attached Files
        Last edited by Rreppellsteeltjam; 12 October 2018, 05:42.

        Comment


          #6
          hallo allemaal even een update! ze zijn nu een maandje aan het groeien zal ik ze nog door laten groeien? tent is 1.60m de plant voor aan heb ik overal getopt links achter ben ik schuin aan het laten groen en de 3e normaal om te kijken welke het meest oogst tips and tricks altijd welkom!
          Attached Files

          Comment


            #7
            morgen een update na een lange tijd

            Comment


              #8
              nou morgen heeft 4 dagen geduurd ik heb helaas niet zoveel kunnen posten aangezien ik erg druk ben maar hier is hij dan de UPDATE (het plantje is al bijna klaar dus ja een kweekverslag is miss niet de juiste naam maarja).

              Het is nu Dag 49 van de bloei en ik denk dat ze rond de 20ste klaar zullen zijn, ze staan er niet heel blij bij maar de toppen groeien alsnog aardig lekker.



              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 10 photos.

              Comment


                #9
                en aangezien mijn stash een beetje begint op te raken is het weer tijd om te oogsten
                You do not have permission to view this gallery.
                This gallery has 1 photos.

                Comment


                  #10
                  Denk niet dat ze allemaal klaar zijn op de 20e
                  Die van de laatste foto wel, de rest wordt na de jaarwisseling denk ik.
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment


                  • M1tta
                    M1tta commented
                    Editing a comment
                    aha bedankt dus dat betekent ook dat ik nog niet hoef te flushen en wanneer zou ik daar me kunnen beginnen of heb je geen idee vanaf wanneer? en mooi dat de toppen nog dikker worden

                  #11
                  Op die laatste foto lijkt er ook een banaantje bovenuit de top te steken.
                  Dat groene puntje waar je het over hebt is mogelijk ook zoiets, de foto is wat onduidelijk.
                  Rare dingen kan je er gewoon uit knippen met een puntschaartje.
                  Of de plant moet helemaal vol zitten, dan is er meer aan de hand.

                  Nog een weekje gewoon voeding misschien?
                  En volgende week eens zien hoe ze er dan bij staan.
                  't Is moeilijk inschatten wanneer ze precies klaar zijn als ze nog even moeten.
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment


                  • M1tta
                    M1tta commented
                    Editing a comment
                    jesus het is echt een banaantje het is er maar 1tje is dat een probleem en heeft het effect op het eindproduct ik zal hem er uit knippen

                  #12
                  zal ik deze plant met het banaantje alvast oogsten? aangezien er bijna alleen bruine haartjes zitten helaas nog niet echt veel amber kleurige thc
                  Last edited by M1tta; 5 December 2018, 16:32.

                  Comment


                  • Flip Hasjkip
                    Flip Hasjkip commented
                    Editing a comment
                    Aks je nog niet veel amber hebt zou ik m nog even laten staan.1 Banaantje is geen probleem, zolang ze niet openbarsten heb je weinig kans op bevruchting. Wel even in de gaten houden of er niet meer komen.

                  #13
                  oke top heb rond de hele plant gekeken heb er 4 weg gehaald maar aan de bovenkant groeien ze alleen daar of groeien ze ook op andere plekken miss binnen in de top of iets?

                  Comment


                  • Flip Hasjkip
                    Flip Hasjkip commented
                    Editing a comment
                    Binnen in de top denk ik niet. Zou ze goed in de gaten blijven houden en zolang je ze tijdig kunt wegplukken komt het goed.

                  #14
                  Gewoon banaantjes blijven eruit plukken joh.

                  Zolang ze niet opengaan en geen stuifmeel eruit komt is het toch goed.

                  Is wel veel moeite om elke dag alles goed te controleren en bij te houden. Veel succes

                  Comment


                    #15
                    Nou bedankt allemaal en op naar een hopelijk goede oogst ik heb met mijn gekweekte plantjes nog nooit zo veel thc gehad maar dat licht natuurlijk aan de soort, kan niet wachten om als een zombie op mn bank te zitten

                    Comment

                    Bezig...
                    X