Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe poging, indoor auto deze keer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Let the real fun begin! Gelukkig hebben ze hun kopjes laten zien En nu niet te fanatiek wateren anders krijg je nog achterstand ook, heb ik ook een beetje last van btw
    Ad usum proprium!

    Comment


      #17
      Potten waren 90% gevuld om evt strek in het begin op te vangen
      ​​​​​​Net een laagje erbij gedaan om precies die reden.
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.

      Comment


        #18
        O for fuck sake. .......


        Ik wist dat ik iets vergeten was.
        ​​​​​​​1 is verschrompeld 3zijn geel (deels)
        ​​​​​​Ik ga maar een reminder zetten in m'n agenda .. Ik vergeet ze af en toe
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 2 photos.

        Comment


          #19
          Oei Wat was je nou vergeten dan? Of was je plantjes vergeten ?
          Ad usum proprium!

          Comment


            #20
            Beetje vergeten dat ik ze gezet had. ... Druk druk druk

            Comment


            • ganjagast
              ganjagast commented
              Editing a comment
              ghehe ken het. Tenminste echt vergeten niet maar dat ik een dag of twee r niet naar omkijk en dat ken grote gevolgen hebben.
              Hopelijk pakken ze zich op zou kut wezen weer wat zaden weg!

            #21
            Ik denk niet dat het nog iets gaat worden

            Comment


              #22
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #23
                Ziet er inderdaad anders uit dan vergeten te wateren, eerder overvoeding of door de lamp te dicht erop? Twijfel er ook aan of dat nog wel wat gaat worden helaas.

                Comment


                  #24
                  Tja gelukkig heb ik nog wel wat zaadjes liggen.. Ik had de lamp flink omhoog gedaan...

                  1ml groei voeding op 1,5liter.....

                  Comment


                    #25
                    Dan is het misschien handig dat je even wat kweekverslagen opzoekt die ook die lamp gebruiken zodat je kan zien wat de juiste hoogte is.
                    Voeding is natuurlijk uit den boze in dat stadium. De eerste maand is dat niet nodig.

                    *** Na 4-5 nodes voeden, dat is misschien een beter richtpunt, aangezien ze al een maand oud waren, maar erg achterbleven was het toch nog te vroeg voor voeding.

                    0.5ml/L de eerste keer, dan een dag water en dan nog een keer 0.5ml, en dan kijk je de volgende dag hoe ze erbij staan bijvoorbeeld.
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment


                      #26
                      Big devil, was dat sweet seeds? Die hun autoflowers trekken op niks. Links is een mongooltje, rechts daar kan vanalles mee gebeurd zijn. Als je grond licht vochtig was toen je begon en je lamp hing relatief hoog dan had je gewoon ook niks moeten doen en kon je ze voor twee weken vergeten.

                      Comment


                        #27
                        Ik zal me volgende keer inhouden

                        Comment


                          #28
                          Ik geef altijd pas voeding vanaf de 4de node.

                          Comment


                            #29
                            Last edited by ganjagast; 15 December 2018, 14:32.
                            Ad usum proprium!

                            Comment


                              #30
                              Ik wacht altijd tot 4de node, zelfs bij niet voor bemeste medium. Ik kweek nu wel ondertussen al een tijdje op coco's die is al voor bemest.

                              Comment


                              • ganjagast
                                ganjagast commented
                                Editing a comment
                                Das net op het randje dan, had zelf ook grond dat niet was bemest en pas bij de 3e node ben ik licht gaan voeden aangezien de plant erg lichtjes oogde en de groei ook niet zo hard meer ging. Kortom beter goed groen houden. En zou je zelf niet meer op aarde kweken? Heb zelf helemaal geen ervaring met coco's grond.

                              • GrowndFlow
                                GrowndFlow commented
                                Editing a comment
                                Ik denk eerlijk gezegt dat ik inderdaad niet meer over ga naar gewoon aarde. Eens Coco’s goed gepresteerd heeft zie ik zelf niet meer echt het nut om over te gaan. Voeden is wel altijd met A+B. Dit is Groei en Bloei al direct samen. Altijd makkelijk zo voor mij aangezien ik al vrij snel vergeet en meestal al een paar flessen klaar maak ivm PH regeling.
                            Bezig...
                            X