Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1e kweek 2x amnesia en 1x critical onder led licht

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
    5 lekkere grieten onder de zon

    Comment


    • Weske
      Weske commented
      Editing a comment
      Kijk je bent al een heel eind
      Hebt het meeste al bedacht
      Netjes hoor

      Ik zou de groeiruimte laten voor wat die is alleen een gat maken van groei naar bloei toe.
      je afzuiger in de bloeiruimte laten draaien dan word je groei ook afgezogen en die heeft niet eens zoveel afzuiging nodig ik denk je er dan al bent mits de kast verder geen valse lucht zuigt.

      Je kan van plagon ook schema's downloaden en die eventueel zoveel mogenlijk aanhouden (aanpassen kan altijd maar heb je wel idee van welke voeding waarneer en hoeveel).

      Ja die kachel zal je wel nodig hebben handig dat die ingebouwd termo heeft

      Al lekker op weg met groeien topppp!!!!
      Ja precies is mischien wel slim om snel om te schakelen naar andere lamp idd

      Dus als k goed begrijp heb je 3 planten maar alle drie andere soort of 3 choco en dan nog nyc diesel en pp??

    #62
    3 versch.soorten weet niet of dat zo verstandig was om te doen maar ja zal de goesting zijn zeker ik heb de twee ruimtes vrij dus kan desnoods verdelen.
    misschien beetje te enthousiast begonnen haha
    Ik heb ook een fresh candy Autoflower in bloei staan onder de spaarlamp.3de week bloei

    Dat idee van afzuiging is me ook al te boven gekomen maar wat zou ik pakken van afzuiging?
    de kamer zal luchtdichtzijn de overlappingen zitten 10 cm over mekaar met dubbelzijdige tape en naden binnen en buiten met isolatie tape dat zou voldoende moeten zijn.

    dat voedingsshema moet ik nog bekijken ik geef nu enkel wortelstimulator en ik zit met batmix zou aal voor 6 weken voorbemest zijn dus ik pas nog even op met voeding voor groei. Men fresh candy auto geef ik om de 2 waterbeurten bloeivoeding want die plant heeft wat achterstand maar is gekweekt onder 60w spaarlamp dus vrees niet dat ik er zoveel van ga kunnen smullen maar die laten we gewoon onder de spaarlamp staan.was een probeerseltje.
    The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
    5 lekkere grieten onder de zon

    Comment


    • Weske
      Weske commented
      Editing a comment
      Oowjaa dat denk ik ook wel dat goed dicht is...
      Je hebt nu dadelijk net iets minder als 0.50 m3(inhoud tent) daar moet je boven zitten...

      Verschillende soorten enige is meer werk denk
      Ze zullen op gegeven moment toch hun eigen behoeftes krijgen.
      Dus per plant zoveel voeding etc..
      Dat doe je nu ook maar dan maak je nu gewoon paar liter aan voor die soort.

      Ik denk dat je dat nu dadelijk per plant moet kijken
      Ik hoop alleen dat ze beetje gelijk tijdig klaar zijn of je moet aparte drooghok hebben dan is het ook goed

      En alles wat je nog van de autoflower haalt is meegenomen

    #63
    Het extra werk stoort me niet zit nu toch al heel de dag bezig met het hele gebeuren. Met plezier zelfs.
    normaal vlgns de website zouden ze allemaal zowat gelijk moeten klaar zijn maar ja het is de eerste keer ze kunnen me van alles wijsmaken hahaha.

    de voeding tja ik probeer zoveel mogelijk de bladeren te lezen ik wil zeker niet overvoeden zou zonde zijn.

    Als ik vragen heb zul je het wel horen haha
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
    The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
    5 lekkere grieten onder de zon

    Comment


    • Weske
      Weske commented
      Editing a comment
      Nee dan is het goed ik heb zelf 2 soorten die schelen 3 weken bloei dus ik moet een extra plekje hebben(heb me oude tent nog word drooghok)

    #64
    Ollaaa

    deze x geen foto's van de planten die zijn bijna hetzelfde haha

    ik heb vandaag alvast mijn drooghok weer opgebouwd....
    20190124_154824-600x800.jpg

    Ook besloten ik mijn actieve inlaat ga vergroten naar 375 m3...
    dit vanwege de co2 van zolder komt en omdat ik een T stuk bij mijn tenten ga plaatsen.
    zo kan ik met de inlaat+T stuk beide tenten voorzien van verse co2....

    ik koppel de droogtent naar mijn bloeitent met een flexibele buis zodat mijn groeitent ook mijn drooghok afzuigd .
    vandaag ook de droognet hygrometer zeefbox handmicroscoop en de boveda humidipak 62 besteld(greenshell,zamnesia)

    zometeen even langs de ikea voor weckpotten kosten daar bijna niks

    een fijne frisse dag iedereen
    greetzzzz
    Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

    Comment


      #65
      Als je 2 tenten afzuigt moet je even kijken of je afzuiger genoeg capaciteit heeft. Ook zuig je vochtige lucht af die eerst door je andere tent gaat. Hierdoor stijgt de RH in de andere tent, houd hier ook rekening mee.

      I
      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

      Comment


      • Weske
        Weske commented
        Editing a comment
        Ja idd dat zeker heb hier nog een grotere canfilter liggen.
        En afzuigkracht heb ik wel genoeg mijn afzuiging zit nog aangesloten op huisafzuiging,die nu op stand 1 staat gaat dan naar stand 3 toe mits nodig is.

        de slang van drooghok komt in gat uit waar mijn koolstoffilter hangt zeg maar die zitten op 1 lijn als je me snapt
        Lv hou ik idd wel in de gaten maar die zit nu ook maar op 30 tot 40% als ik bekers voor de waaier zet

      #66
      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

      Comment


      • Weske
        Weske commented
        Editing a comment
        Nee is aparte afzuiger heb ik al naar gekeken voor ik m aansloot...
        Ja dat kan ik ook nog doenn heb nog een buisventilator thuis liggen doe ik deze afzuiger naar me bloei tent met dat afzuigertje en dan de grote afzuiger in de bloei hangen

      #67
      Week 6 dag 1
      Temp 26-27,5
      lv 40-50%


      Ik ben donderdag begonnen om de critical te gaan spoelen de onderste bladeren worden iets lichter tegenover boven(niet geel maar k kan schaduw erachter zien zeg maar).....
      ze heeft ook minder dorst nu om de dag krijgt ze water....
      image_324389.jpg

      De haze gaan lekker hun gang nog
      die krijgen vanaf deze week al minder voeding.
      Vanwege laatste fase voeding krijgen ze volgende week pk13/14 mee en over 3 weken vanaf nu stop ik met voeden en begin ik met spoelen(ga ik nu vanuit kan altijd anders lopen nog).

      alles is binnen en geinstaleerd kwa mijn droogtent dus daar heb ik ook geen omkijken meer na.
      luchtinlaat is ook verspreid d.m.v een T stuk voor mijn tenten droog 100mm bloei 125mm....
      Afzuiging d.m.v een Y stuk in mijn afzuigslang de 2 tenten gekoppeld dus er komt geen vocht van mijn droogtent in mijn bloei tent.
      Word pas erboven samen gevoegd en verder afgezogen door huis afzuiging.
      image_324390.jpg 20190128_120009-600x800.jpg
      Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

      Comment


      • ganjagast
        ganjagast commented
        Editing a comment
        Er is sneeuw de tent in gekomen Wes.

      • Weske
        Weske commented
        Editing a comment
        Ja bij gabi wel al flink
        Lisa begint nu witter te worden

      #68
      Goed bezig, zien er prima uit !
      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

      Comment


      • Weske
        Weske commented
        Editing a comment
        Dankjewell

      #69
      Inderdaad prachtig witte toppen die gaan smaken
      The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
      5 lekkere grieten onder de zon

      Comment


      • Weske
        Weske commented
        Editing a comment
        Dankjewell tot donderdag gingen ze heel goed maar begin nu toch iets of wat problemen te krijgen ben ik bang

      #70
      Olaa peepzzz

      week 6 dag 7
      temp 25,8-26,3
      lv 40-50%


      sinds donderdag beginnen mijn bladeren van de haze geel te worden.

      ik dacht eerst aan voedsel teveel waardoor ik paar dagen alleen afgezuurd water heb gegeven
      de bladeren beginnen vanaf onderaan steeds geler te worden en het lijkt wel of de planten stil staan sinds paar dagen...
      maar het word steeds erger en trekt naar boven toe.

      de bladeren voelen heel droog aan en de puntjes en kartels zijn naar beneden gebogen.

      Ze zitten morgen op 7weken dus heb nog dik 3 a 4 weken te gaan...
      als ik ga zoeken lijkt het magnesium of ijzer tekort maar dat durf ik dus niet zeker te zeggen
      iemand die mij meer info kan geven??
      fotos staan hieronder

      onderste bladeren
      IMG-20190203-WA0000-600x800.jpg

      bladeren iets hoger plus bijna aan de top
      IMG-20190203-WA0001-600x800.jpg IMG-20190203-WA0004-600x800.jpg
      IMG-20190203-WA0003-600x800.jpg

      blad midden en aan de top (verschil kleur etc)
      IMG-20190203-WA0002-600x800.jpg

      ik hoop dat iemand mij kan helpen en ik er nog iets aan kan doen..

      greetzzzz
      Last edited by Weske; 4 February 2019, 00:46.
      Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

      Comment


      • ganjagast
        ganjagast commented
        Editing a comment
        wat was de ph waarde van je water?

      • Weske
        Weske commented
        Editing a comment
        ganjagast zie om 1 of andere reden bericht nu pas kreeg vdweek wel een melding maar dacht je antw had weggehaald...
        Had ondertussen bij je eigen topic gereageerd volgens mij lisa zit op 6,2 en gabi op 6,8

      #71
      Olaa peepzz

      Week 7 dag 4
      temp 25/26,6
      lv 45-51%


      Het probleem met lichter worden en gele plekken krijgen is gelukkig gestopt....
      bladeren vouwen zich ook niet meer dicht naar beneden.

      De onderste bladeren zit alweer wat meer groen in
      het was wss toch combinatie van te nat staan te droge lucht onder en te weinig voedig .

      Sinds 2 dagen heb ik ook cannazym erbij
      en afgelopen maandag begonnen met pk13/14 mee te geven voor deze week

      De haze kunnen nog even doorgaan die hebben wat in te halen na probleem afgelopen week.
      Lisa
      IMG-20190207-WA0005-600x800.jpg IMG-20190207-WA0003-600x800.jpg IMG-20190207-WA0002-600x800.jpg
      Gabi
      IMG-20190207-WA0000-600x800.jpg IMG-20190207-WA0004-600x800.jpg IMG-20190207-WA0001-600x800.jpg
      Emma(de critical) staat nu 2 weken te spoelen en gaat dit weekend/begin volgende week om.
      Emma
      IMG-20190207-WA0007-600x800.jpg IMG-20190207-WA0006-600x800.jpg
      samen
      IMG-20190207-WA0008-600x800.jpg

      volgens mij ben ik niks meer vergeten
      greetzzzz
      Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

      Comment


        #72
        wat er prachtige sneeuw toppen!!!

        Comment


        • Weske
          Weske commented
          Editing a comment
          Dankjewell philly de toppen zijn inderdaad goed wit...
          Bij de critical zag ik afgelopen 2 weken steeds meer trichomen/thc bijkomen er was echt dag na dag verschil te zien

        #73
        Ale ben blij dat je bladprobleem opgelost is ziet er toch fantastish uit man grtjs
        The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
        5 lekkere grieten onder de zon

        Comment


        • Weske
          Weske commented
          Editing a comment
          Hey jaa anders ik wel gelukkig dankjewell dankjewell !!!
          Het naar Q luisteren heeft toch geholpen...
          Ik geef ze nu ook de cannazum mee(zet oude zouten etc om plus er zit ook kleine hoeveelheid magnesium in).

          En ik denk dat ik te zuinig aan het worden werd met me voeding plus combinatie de te natte grond.
          Ik zag als goed is van jou ook een nieuwe topic voorbij komen als goed is zal even kijkje nemen

        #74
        Ben blij voor je zou zonde zijn moesten ze nu niet volledig op hetzelfde tempo uitbloeien.1 ding is zeker wes jij gaat lekker kunnen paffen man
        The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
        5 lekkere grieten onder de zon

        Comment


        • Weske
          Weske commented
          Editing a comment
          Ja precies dan is het echt 3 maanden vergooit Gelukkig optijd bij.

          Ja dat zeker weten dat weer lekker kan paffen scheelt hoop geld aan coffeshop.
          vanavond of morgen gaat er al 1 om die is klaar kan die mooi gaan drogen erna curen (stiekem alvast topje drogen om te proeven haha)
          En dan wachten tot ik de haze kan gaan knippen over maandje ongeveer..

        #75
        Zal wel zijn ik paf zelf ook 35 per maand dus bij mij was het ook zoiets van oefen met dat kweken geblazen ,prijzen zijn verdubbelt de ltste 20 jaar ni normaal en hoeveel crap is er niet in omloop ik woon zelf in Antwerpen en je wil ni weten wat ze allemaal in dat spul draaien hopelijk is men volgde kweek wat beter eerst eentje op hps en dan eentje op led dus oefenen geblazen en leren .groot gelijk topje drogen ben benieuwd naar aantal grammen die je wint ziet er in elk geval genoeg uit
        The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
        5 lekkere grieten onder de zon

        Comment


        • Weske
          Weske commented
          Editing a comment
          Ja dat dus rook om de dag 5 gram weg is niet leuk meer...
          Ja dan geef ik je helemaal gelijk die bewerkte rotzooi moet ik ook niet hebben hoor bah.

          Je volgende kweek zal al btr gaan zeker als je goede lamp etc hebt hangen plus je hebt van deze al een hoop geleerd.
          Heb ik zelf ook hoor weet zkr mijn volgende kweek btr word als deze weet nu ook meer als ik voorheen wist kan je nog zoveel lezen je zal er toch ook zelf achter moeten komen.

          De haze word ook wel mooi gewichtje denk ik.
          degene die deze week omgaat had ik in het begin al opgegeven die ging vanaf opkomen verkeerd/soort van getopt vanaf lobblaadje en ging slecht met groei in het begin....
          Dus is gewoon een leuk extraatje(was gratis zaadje)
      Bezig...
      X