Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1e kweek 2x amnesia en 1x critical onder led licht

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    Voor jou eerste kweek man vind ik het toch wel vrij prof.gedaan ben benieuwd naar je vlgde. Kweek al idee wat dat gaat worden? Mijn vlgde. Onder de hps is ofwel zombie kush maar is random zaadje zat in men top wiet van shop toermelijn hopelijk vrouwtje ofwel fastberry auto van fastbuds daarna zal het gewoon fem.zijn 18/6 12/12 is goedkoper kwa energie
    The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
    5 lekkere grieten onder de zon

    Comment


    • Weske
      Weske commented
      Editing a comment
      Ja k zou klein beginnen maar uiteindelijk kan ik dat toch niet.
      Volgende kweek word:
      2 x Ghost train haze 1 van Rare darkness
      2x Liberty haze van barney's farm
      2x tangerine dream van barney's farm
      2x mandarin haze van ministry of cannabis
      Allemaal fem zaden...

      Let wel op dat zaadje die je uit de top hebt wss een herma is geweest dus heeft je zaadje er ook genetische aanleg na
      hoeft natuurlijk niet maar 9/10x wel zou die wel extra aandacht geven
      Maar wel lekker wietje hoop dat het lukt

    #77
    Ja die zien er lekker uit die soortjes. Die liberty haze is waanzinnig lekker.ja ik weet enorm risico maar wie niet waagt niet wint. Ik ben nog op zoek naar andere soortjes onder andere red
    red poisson (waanzinnig mooie plant en bijna zwarte toppen)
    strawberry cough
    gelato 41
    heb nu zaadjes via wietzaadjes.nl maar waar zijn zowat de beste zaden te koop online
    The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
    5 lekkere grieten onder de zon

    Comment


    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Gelato 41 bij zamnesia.

    • Weske
      Weske commented
      Editing a comment
      Kijk die heb je alvast gevonden

    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Red poisson kan beowulf je wel verder mee helpen.

    #78
    The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
    5 lekkere grieten onder de zon

    Comment


    • Weske
      Weske commented
      Editing a comment
      Ja je moet wel door kunnen blijven gaan idd

    #79
    Merci makker (rreppelsteeltjam) en (weske) red poisson bij wietzaadjes nl. En 420 enkel Auto dan.die gelato sebiet bestellen. waanzin merci gasten
    The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
    5 lekkere grieten onder de zon

    Comment


      #80
      Ik ben eruit
      Bruce banner van bsb genetics
      gelato 41 van growers choice
      white widow van zamnesia seeds
      Frisian deW van Dutch mission
      en last but not least
      Strawberry cream van bsb genetica
      The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
      5 lekkere grieten onder de zon

      Comment


      • Weske
        Weske commented
        Editing a comment
        Die bruce banner zat ik ook echt over te twijfelen....
        Mooi voor de 3e haha

      #81
      Red Poison is autoflower inderdaad.






      Maarre...Wes, die Lisa staat er lekker bij zeg.
      Gabi ziet er wat mager uit.
      Zijn die van dezelfde soort ?


      .
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


      • Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        Die voedingsstoffen zijn niet in dezelfde vorm als dat jij ze erbij giet!!!!

      • Weske
        Weske commented
        Editing a comment
        Pffff lees jij de reacties wel off staat toch om de smaak maar weetje ik geef je gelijk want heb hier totaal geen zin in

      • QnQ
        QnQ commented
        Editing a comment
        Als je wil dat de persoon met wie je comments uitwisselt een notificatie krijgt als je iets post, dan moet je niet onder het bericht van een ander blijven commenten. (dan krijgt die elke keer een notificatie)
        -- Wilde ik alleen ff opmerken...meer niet.

        Het gaat om de smaak Rreps. Je proeft het in de wiet als je tot het laatst voeding of te lang booster geeft.
        Welke stoffen dat dan zijn...tja, och...vind ik niet zo belangrijk eigenlijk.

      #82
      Week 8 dag 1
      Officieel nog 3 weken te gaan

      Emma is gisteren geoogst
      ze zal toch nog zeker tegen de 50 gram zitten en dat voor een mongooltje ik had der in het begin al opgegeven.

      gabi heb ik 4 balletje ofzo ondekt plant meteen uit tent gehaald natgespoten en alles verwijderd (we zien wel of het nut heeft nog)
      dat is wss ook de reden dat ze er zoveel anders uitziet als lisa
      maar ja als zo is ben ik toch al te laat....
      Dus laat ze wel gwn staan zie wel wat ermee gebeurd

      greetzzzz
      Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

      Comment


      • Weske
        Weske commented
        Editing a comment
        Anno 2019 alles kan en alles veranderd
        Hop hop juist ganja wat is normaal tegenwoordig

      • misty
        misty commented
        Editing a comment
        Het gebeurd wel eens dat heel ver in de bloei een soort van balletjes ontstaan helemaal bovenin je top, meestal zijn ze behoorlijk lichter van kleur dan de rest van je plant, als het dat is moet je je niet te druk maken, heb het ook al vaker gehad en geen enkel zaadje gevonden, weet verder ook niet waar het van komt of wat het is,ziet er wel uit als manlijk, maar niet helemaal, wat ronder,
        Ik haal ze wel weg overigens.

      • Weske
        Weske commented
        Editing a comment
        misty Ja dit was net of er 4 of 5 banaantjes/balletjes bij elkaar zaten heel heel klein zag ze ook pas toen ik wat blaadjes omhoog deed heb 4 of 5 van deze dingen gevonden ik plaats foto als nieuwe reactie kan ik zo niet plaatsen als comment
        Ik heb die balletjes verwijderd en alles wat eronder zat ook

      #83
      Week 8 dag 2

      waarneer je weet dat het met de bewaking wel goed zit....
      20190212_144132-600x800.jpg 20190212_144312-600x800.jpg 20190212_144325-600x800.jpg
      Heb nog zo gezegd Devil je mag om 08:00 gaan zit je dag erop.
      Kom je om 13:00 even kijken met je gietertje
      zit die gek er nog steeds....
      ik denk dat hij een loonsverhoging wil!!!!

      Of zou die dan toch een k*twijf thuis hebben zitten!!!!???
      (grapje natuurlijk met korreltje zout nemen)
      nouja dan maar even meegenieten met de baas toch.

      meteen even kijkje genomen bij de critical voor zover hetgene wat er overgebleven is die ligt te drogen kon het niet laten
      20190212_145637-600x800.jpg
      Dat de haze maar snel klaar zijn ik wil aan nieuwe kweek beginnen en dit allemaal door Gabi of gabo wat moet ik er nu van maken....

      greetzzzz
      Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

      Comment


      • ganjagast
        ganjagast commented
        Editing a comment
        Hahaha geniaal met die hond zo op de foto

      • Weske
        Weske commented
        Editing a comment
        Ja hij moet en zal erbij zijn haha normaal als ik foto maak moet ik hem buiten de kamer houden want hij gaat gwn in tent bij zitten

      #84
      misty
      dit was de 1e die ik zag de andere zaten op zijtakjes van de hoofdstammen zeg maar(bij de kleinere fluffy toppen)
      heb ze natgespoten uit de tent gehaald in de gang ook goed goed nat gespoten en verwijderd toen plant nog 1 x nagespoten beetje laten drogen en terug in de tent gezet
      20190209_203424-600x800.jpg
      Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

      Comment


        #85
        Precies zoals ik ze beschreef he, alleen bij jou op een lagere plek, nog niet meegemaakt, bij mij zitten ze echt knal in de hoofdtop.
        Weghalen en duimen, weet echt niet wat het is of hoe het komt, kan er niets over vinden verder.
        Last edited by misty; 13 February 2019, 04:37.
        Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

        Misty's ABC

        Comment


        • Weske
          Weske commented
          Editing a comment
          Het is ook echt pas later in de bloei gekomen idd
          ik dacht dat ik alles goed na had gekeken maar ze zaten echt n de kleine fluffy toppen dus waren best moeilijk te zien,bovenin kan ik verder niks vinden....
          Ik schrok idd best wel toen ik ze zag had al slecht gevoel over mijn oogst haha
          Ik heb alles natgespoten en wegehaald nu maar duimen...

          dankjewel voor je reactie

        #86
        wil niet dom klinken maar betekend dit dat vrouwelijk plant mannelijke hormonen aan maak of zo?

        Comment


        • Weske
          Weske commented
          Editing a comment
          Dat is niet dom hoor....
          Als het herma's zijn wel en je dit soort balletjes ziet
          Je hebt ook banaantjes maar dat is gewoon een vrouwlijke plant die probeerd zichzelf te bestuiven
          Met dit soort balletjes ertussen heeft een plant mannelijke en vrouwlijke genen waardoor ze zichzelf bestuiven(hier staat royal queen seeds bekend om) en ze moeite gaan doen zaadjes aan te maken...

          Tenzij je er optijd bij bent en alles netjes verwijderd voor de mannelijke balletjes open gaan en er stuifmeel vrij komt maar omdat ik nog maar 2,5 weken hoef(officieel)ben ik al te laat
          Last edited by Weske; 14 February 2019, 19:43.

        • Patrick026
          Patrick026 commented
          Editing a comment
          dus als je pech heb zit ze straks vol zaad
          maar dan heb je wel zaad genoeg straks
          maar is dan ,de kans groot weer dat die het zelfde gaan doen?

        • Weske
          Weske commented
          Editing a comment
          Yep precies dat als ik pech heb zit alles vol zaad en kan ik er weinig meer mee als wiet idd.
          Natuurlijk kan ik nog hash van maken of iets dergelijk maar dat was niet waar ik op uit was....

          Ja klopt wat je zegt als ze in hun genen al herma aanleg hebben krijgen de zaadjes het ook.
          beter gewoon nieuwe zaadjes kopen en zorgen dat heel de tent etc schoon is gemaakt en opnieuw beginnen.

          Het probleem bij mij is dat ik nog maar 2 planten heb staan die nog maar 2,5 weken hoeven dus ik ga ze niet meer weggooien en hoop dat die ene haze(Lisa) wel goed is anders hash(ik zag afgelopen week pas de balletjes)

        #87
        Oorspronkelijk geplaatst door Patrick026 View Post
        wil niet dom klinken maar betekend dit dat vrouwelijk plant mannelijke hormonen aan maak of zo?
        hoop voor u
        dat u er op tijd er bij was

        Comment


        • Weske
          Weske commented
          Editing a comment
          Dankjewell maar ik ben dan wel te laat
          Of ik moet het geluk hebben wat misty zei
          Maar ik had 3 zaden in 1 pakje en ik zie bij 2 planten duidelijk verschil kan je op foto ook zien die magere had ik die dingen ondekt

        • Patrick026
          Patrick026 commented
          Editing a comment
          Dat is wel zonde zeker op het einde snel nieuwe zaadjes ontkiemen maar dus andere vrouw kan ook bevrucht zijn dan

        • Weske
          Weske commented
          Editing a comment
          Ja precies zodra deze eruit zijn word tent schoongemaakt en dezelfde dag komen er nog nieuwe in.
          Ik heb er wel kans op als het stuifmeel de andere plant bereikt heeft wel maar ik kan tot nu toe geen symptonen van vinden het blijft afwachten nu tot ze geoogst zijn en te drogen hangen of met knippen of ik zaadjes vind

        #88
        Ziet er netjes uit man smakelijk zou ik zo zeggen.ik heb van de week die tangerine dream gerookt man was die even lekker dus ben benieuwd hoe die het gaat doen bij jou.veel succes met de vlgdekweek

        The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
        5 lekkere grieten onder de zon

        Comment


        • Weske
          Weske commented
          Editing a comment
          Dankjewell ja dat komt wel goed hoor de critical ligt te drogen de rest ongv 2,5 3 weken miss iets langer nog
          Jaaaa die is echt heerlijk!!!!!
          Ik ga ze vandeweek even bestellen en begin volgende maand staan ze erin denk ik
          De volgende kweek moet beter gaan als deze als het goed is haha dankjewell we gaan het zien

        #89
        Ben benieuwd! Ja man die eerste trek en was direct verknocht.
        dingen die je gaat aanpassen of gaat veranderen tegen over je vorige kweek of tevreden met stand van zaken.
        mijn nog 2 weekjes dan ook omleggen haartjes bijna allemaal bruin. trichoompjes 65 % wit dus nog even,is wel maar magere oogst denk miss 10 g droog maar toch tevreden voor eerste onder spaarlamp.
        nu steekt fastberry in koffie filter die is voor onder 150 w hps phaha best wel verslavend dat grootbrengen van gulle vrouwtjes
        The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
        5 lekkere grieten onder de zon

        Comment


        • Weske
          Weske commented
          Editing a comment
          En die is pas net begonnen

        • misty
          misty commented
          Editing a comment
          Ben de dag alvast met een dikke glimlach begonnen, goed begin van de dag dus, en nu ga ik naar bed, truste!

        • Weske
          Weske commented
          Editing a comment
          Dat word straks met goede been uit bed dan haha truste

        #90
        Dat is wel mooi hoor voor een eerste kweek, bij mij was het pover de eerste jaren!
        Succes verder

        Comment


        • Weske
          Weske commented
          Editing a comment
          Dankjewell ja lisa vind ik echt super gaan over de andere beetje twijfelen

        • smoker2002
          smoker2002 commented
          Editing a comment
          same here was ook pover bij mij de eerste jaren idd heel mooie eerste kweek

        • Weske
          Weske commented
          Editing a comment
          Dankjewel @smoker2002
          Het scheelt ook een hoop dat ik hier zit en veel lees etc denk ik
      Bezig...
      X