Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

-=[ 2x Vanilla Kush en 2x Bigbuddha Cheese 400w ]=-

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    hey!
    ik ben ook pas gestart met men nieuwe rondenen men plantjes zijn ook 6 dagen boven.
    Je plantjes zien er goed uit maar waarom geef je nu al groeivoeding??
    ik gebruik ook lightmix en voedingslijn plagron en er is me verteld dat er voor de eerste 3 weken voedsel in de grond zit
    het enigste wat ik doe is ze besproeien met water en sinds gistere heb ik 0.5ml/1L wortelsimulator toegevoegd

    voor de rest veel succes!!
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...esia-lemonator

    Comment


    • AmnesiaMaikel
      AmnesiaMaikel commented
      Editing a comment
      Ik doe dat al ongeveer 10 jaar zo misschien een slechte gewoonte maar ik voer me dosis nooit op naar de 5ml. Ik geef ze ook nog gewoon alleen afzuurd water. De voeding van 3ml doe ik niet elke waterbeurt. Probeer aan de kleur van de plant te bepalen wat hij nodig heeft. Jij ook heel veel succes met je planten ! Btw net nog even opgezocht maar lightmix is 1 week voorbemest.
      Last edited by AmnesiaMaikel; 28 December 2018, 16:45.

    • Toverfee
      Toverfee commented
      Editing a comment
      1 week? Zal in onthouden

    #17
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 4 photos.

    Comment


      #18
      Aan de grond genageld ..

      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #19
        Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
        Aan de grond genageld ..
        Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post


        **** alle tips en triks welkom ***** eerlijke en directe meningen ook !!!

        ja toch QnQ hahah in het begin even laag houden... De Vanilla Kush 1 krijg 10 hoofdtoppen( perongeluk gefimt. , de Vanilla Kush #2 gaat 8 hoofdtoppen. en de
        Big Buddah Cheese heb ik vandaag voor het eest getopt. ik ga voor 6 hoofdtoppen per Cheeseplant.
        Dit is the Vanilla Kush 1




        Vanila Kush 2





        Big Buddha Cheese #1. getopt ik ga voor 6 hoofdtoppen





        Big Buddha Cheese #2 getopt ik ga voor 6 hoofdtoppen.

        Attached Files
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 2 photos.
        Last edited by AmnesiaMaikel; 15 January 2019, 23:39.

        Comment


          #20
          Ziet er goed uit.
          Probeer niet teveel blad meer weg te halen nu, precies dat is de reden dat ze niet zo rap gaan.
          De bladeren moet je zien als kleine energiefabriekjes.
          Ze vangen licht, mengen dat met water en voedingsstoffen en maken daar nieuwe cellen mee zodat ze groeit.

          Ze kunnen ook overleven met 1 blaadje, dat is niet het probleem, maar hoe minder energie er gemaakt kan worden, hoe langzamer alles gaat.

          Met de plantjes lekker doorgaan. De kleur is goed.
          Met foto's plaatsen; blijven oefenen
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #21
            De planten zijn mooi van kleur vind ik en dat mainlinen ziet er goed uit! Ook ik wil dat nog eens proberen maar ik ben altijd te bang om de planten te vermoorden. Directe meningen stel je op prijs zeg je en het lijkt er op dat ze nogal traag groeien. Mijn zaadplanten zijn na vier weken wel vier keer zo groot en dat kan toch niet alleen vanwege genetica zijn?

            Comment


              #22
              QnQ Bedankt voor de reactie ik haal nu geen een blad meer weg tenzij het echt nodig is. Pit bedankt voor je reactie het vele toppen en bladeren weg halen zou wel het grootste probleem zijn van de trage groei ik wil ze nu alleen nog laten groeien en niks meer toppen of weghalen. De Vanilla kush zou 50 a 100 cm worden ongeveer en de cheese is 10 dagen later geplaatst die zou ongeveer 70 a 100 cm worden.

              Comment


                #23
                De planten zijn goed hersteld van het vele toppen en training de groei schiet er nu goed in.

                DEA87E34-81CE-4DB5-955E-5AD44441FEF1.jpeg

                Comment


                • Toverfee
                  Toverfee commented
                  Editing a comment
                  ziet er goed uit

                #24
                De groei is flink bezig ik denk dat ik nog 1 a 2 weken ga groeien en dan overzetten naar de bloei.
                Als ze de gewenste hoogte berijken die ik zou willen.
                De Vanilla Kush is echt een sterke plant en kan er echt alle kanten mee op dat merk ik wel.

                IMG_0091.JPG
                IMG_0090.JPG

                Ook nog leuk om te weten ik heb zaadjes weten te bemachtigen waar ik zeer blij mee ben en me volgende
                verslag gaat dan ook die soortjes worden.

                IMG_0092.JPG

                Comment


                • EasyW
                  EasyW commented
                  Editing a comment
                  Je plantjes zien er heel veel belovend uit!! Knap werk

                • AmnesiaMaikel
                  AmnesiaMaikel commented
                  Editing a comment
                  EasyW bedankt !

                #25
                Ben ook benieuwd naar vervolg, top
                The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
                5 lekkere grieten onder de zon

                Comment


                  #26
                  Leuk idee hoe je met weinig planten in principe een tentje vol kunt groeien, ik deed dit ook bij voorgaande buitenkweken met succes, alleen gebruikte ik geen scrognet maar ondersteunde soms een paar takken met tomatenstokken. Ik denk eig dat het hier ook wel zou opleveren zonder net want in totaal zul je dan toch wel aan redelijk wat groeiweken uitkomen..
                  De meiden doen wel hun best en zien er gezond uit, ondanks de stress die je ze toebrengt fleuren ze betekende dat je het goed doet.


                  Veel succes gewenst Maikel
                  ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

                  Comment


                  • AmnesiaMaikel
                    AmnesiaMaikel commented
                    Editing a comment
                    Bedankt voor je reactie wat jij zegt zou ook heel goed kunnen werken ja. Ik heb mezelf aangeleerd om het zo te doen maar het principe is hetzelfde. En ik ben idd blij dat ze weer zo gezond uit zien. Thnx

                  #27
                  Ik volg! Zien er knap uit man

                  Comment


                  • EasyW
                    EasyW commented
                    Editing a comment
                    Laatste bericht is van vorig jaar Januari dus ik denk dat de plantjes wel om zullen zijn

                  • QnQ
                    QnQ commented
                    Editing a comment
                    Tja, dat heb je met die onafgemaakte kweekverslagen he...
                    Beetje jammer dat soort dingen.
                    Daarom ben ik wel voor een "duimpje omlaag" mogelijkheid op het forum

                  #28
                  Ja zag het idd te laat. Heel jammer idd juist zeker voor beginners die kunnen aan complete verslagen veel hebben.

                  Comment

                  Bezig...
                  X