2x Amnesia onder 400w Hps

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Turtle420
    Banned
    Lucky Member
    • Sep 2018
    • 165

    #1

    2x Amnesia onder 400w Hps

    Korting op 420shop
    Beste mede kwekers, i’m back

    vorige verslag was over mijn micro kweek met led. Nu heb ik een tentje aangeschaft van 80x80x160 en heb ik i.p.v. een led lamp een 400hps dr in hangen. Er staan 2 amnesia stekjes onder nu en zijn een dag of 3 oud
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
  • joremkrank
    Cronic Grower
    Lucky Member
    • Oct 2015
    • 3260

    #2
    goed bezig
    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

    Comment

    • Flip Hasjkip
      Wicked Grower
      420 MemberMemberLucky Member
      • Sep 2008
      • 3595

      #3
      Stekken behandeld tegen het ongedierte dat 9 van de 10 x gratis wordt meegeleverd door de stekkenboer ?
      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

      Comment

      • Turtle420
        Banned
        Lucky Member
        • Sep 2018
        • 165

        #4
        Flip Hasjkipjoremkrank ja ff met neem olie bespoten. en bedankt!

        Comment


        • Flip Hasjkip
          Flip Hasjkip commented
          Editing a comment
          Heel goed, ik herhaal de Neembehandeling om de 3 à 4 dagen tot aan de bloei. Succes met je kweek !
      • Pit
        Banned
        Lucky Member
        • Oct 2015
        • 345

        #5
        Amnees is een mooi soortje, succes!

        Comment

        • 007jack
          Advanced Stoner
          Member
          • Apr 2017
          • 50

          #6
          volg mee, ben benieuwd hoe de amnesia het doen.
          is is een lekker soortje

          Comment

          • Turtle420
            Banned
            Lucky Member
            • Sep 2018
            • 165

            #7
            Thx heren! . Momenteel zit ik nog een beetje te kloten met de temperatuur, is nu 32.5 graden in de tent. Ik ga een lucht inlaat fixen die frisse lucht aanzuigt bij mijn raam. (Tentje staat op slaapkamer) hoop zo de perfecte temperatuur te kunnen behalen.

            Comment


            • Flip Hasjkip
              Flip Hasjkip commented
              Editing a comment
              Gemeten in de schaduw ? Als je sensor in het licht hangt geeft dit een vertekend beeld.
          • Turtle420
            Banned
            Lucky Member
            • Sep 2018
            • 165

            #8
            Flip Hasjkip toevallig net ff gedaan, heb de temperatuur meter tussen de 2 potten gelegd uit het licht. Temperatuur is nu 27.1 -27.2 graden met een luchtvochtigheid van 54%. Lijkt mij verder ok toch? Heb wel al lucht inlaat slang gehaalt, maar die breng ik dan terug

            Comment


            • Rreppellsteeltjam
              Rreppellsteeltjam commented
              Editing a comment
              Nou, misschien heb je die in de toekomst nog nodig he!
              Tis nu 5 graden buiten, wat denk je dat er gebeurd in je tent als de temperatuur weer omhoog gaat??
          • Toverfee
            Wicked Stoner
            MemberLucky Member
            • May 2018
            • 208

            #9
            veel succes ben benieuwd hoe het met jou lukt kweek namelijk ook met 400W HPS
            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...esia-lemonator

            Comment

            • Turtle420
              Banned
              Lucky Member
              • Sep 2018
              • 165

              #10
              Vandaag de stekken overgepot. Ik heb ze in een 95 liter space Kuip gezet waarin ik gaten in de onderkant heb geboord. Zie hier het resultaat
              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 2 photos.

              Comment

              • System
                Senior Stoner
                Member
                • Jul 2013
                • 39

                #11
                Kijk lekker hoor 95 liter potten!
                http://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/36203-

                Comment

                • Italbri
                  Son of the Bong
                  MemberLucky Member
                  • Jan 2019
                  • 416

                  #12
                  waarom ben je overgestapt op hps? beviel de led niet? om welke ging dit dan of een andere reden? heb je kweekverslag van die keer met led,, ik twijfel nog over mijn lampkeuze dus alle info is welkom. succes verder!
                  De Bloemen Van Bri

                  Comment

                  • Turtle420
                    Banned
                    Lucky Member
                    • Sep 2018
                    • 165

                    #13
                    Italbri he man, uuhm ja mijn led lamp zelf was sws niet helemaal in orde. Toevallig had een maatje van mij een 400hps setje liggen. Heb dus pas een keer met led gekweekt en dit word dus ook mijn eerste keer hps. Ga sws nog een keer led doen maar dan wil ik ook echt een goeie lamp hebben. Weet dat het wat gaat kosten maar dat heb ik er voor over. Dus er is niet echt een rede van overstappen puur experimenten!

                    Comment

                  • Italbri
                    Son of the Bong
                    MemberLucky Member
                    • Jan 2019
                    • 416

                    #14
                    is dat trouwens de 80 x80 tent van garden highpro die je gebruikt?
                    De Bloemen Van Bri

                    Comment

                    • Turtle420
                      Banned
                      Lucky Member
                      • Sep 2018
                      • 165

                      #15
                      Italbri nee man van secret jardin is die

                      Comment


                      • Italbri
                        Italbri commented
                        Editing a comment
                        oke bevalt die? ik twijfel nog tussen deze en de highpro ik zag dat de highpro wat steviger was.
                    Bezig...