Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ik ga stuk hier. Als je met jouw voorraad niet kan doen tot de volgende oogst , dien ik hierbij het verzoek in je naam te wijzigen naar: King High Roller
amai denk het ook renco dacht da mijn verbruik groot was zit nog rond de 30a 35 gram per maand maar probeer toe te komen met 25 gr per maand maar idd met bakken kruipt er idd veel weed in
thanks @Rreppellsteeltjam zal ze eens opzoeken en bij men favorieten zetten zal zullen dan wel eens kopen om ze te zetten ben toch opzoek naar nieuwe soortjes
Hoe dief je juist? Ik heb de onderste 4 nodes gedieft (met d of t geen flauw idee) in de oksels van de stam. Daarboven laat ik ze gewoon gaan als ze niet echt wringen met elkaar en anders haal ik er 1 of 2 weg.
Nu vraag ik me af of je de resterende dieven ook nog eens dieft?
Ondertussen zit ik in week 1 voorbloei.
is idd een groot verschil maar de ene kweek ik de andere niet
je planten zien er gezond uit zo komt wel goed ik ben ook 4 weken ver binnen 2 dagen
morgen toppen voor 1 ste keer
Zaaaaalig dat zonnetje he.
Wou met de moto gaan rijden voor de eerste keer na de winter maar was bijna vergeten dat deze nog niet verzekerd is wegens overschakeling naar mijn bank verdomme
Had dit weer echt niet verwacht deze tijd van het jaar natuurlijk.
Maken dat dat in orde is dus...
Als ik jouw was zou ik snel een hoop koekjes gaan maken om de schoonmoema op afstand te houden.
Comment