Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Firstimer. 3x kalashnikova 600watt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Dag 67 op 12/12

    Plantjes gaan bijna om.. laatste weekje denk ik
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 10 photos.

    Comment


      Die zien er wel oogstrijp uit inderdaad. Trichomen al gekekene ?
      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

      Comment


      • Upheavel
        Upheavel commented
        Editing a comment
        Ja bekijk ze dagelijks zijn al milky van kleur maar ook nog veel heldere trichomen.. nog geen amberkleurige tegengekomen zodra ik er een paar spot gaan ze 1 voor 1 om.. die kleinste moet precies nog wel paar dagen meer hebben alles is nog helder nog heel weinig milky trichomen

      Voor nu kon ik m niet beter maken, is via kleine minimicroscoop kan van 60x tot 100x vergroten maar dan nog met me phone een foto maken gaat niet gemakkelijk beetje oefenen deze dagen
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.

      Comment


      • Flip Hasjkip
        Flip Hasjkip commented
        Editing a comment
        Mogen nog wel even inderdaad.

      • Upheavel
        Upheavel commented
        Editing a comment
        Ja die wel de andere zal ik morgen proberen mooie fotos van te maken die zijn al wat verder.. maar deze zorgt voor de lekkere geur in me tent totaal andere geur dan de andere 2. Deze heb ik qua smaak wel hoge verwachtingen van

      Dag 69 op 12/12

      Krijgen sinds 29 maart 5l afgezuurd water met 1.6ml enzym.. maar sinds 5 april daar ook mee gestopt en enkel nog afgezuurd water..

      duurt wel precies langer dat ze droog worden, normaal zouden ze vandaag water krijgen in de middag maar merkte dat de grond nog best vochtig was op zn vroegst morgen middag of zelfs overmorgen pas dat ze water nodig hebben. Is dat normaal op t einde??
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 10 photos.

      Comment


      • ganjagast
        ganjagast commented
        Editing a comment
        nice !

        tegen het eind vd rit willen ze steeds minder gaan drinken.

      Yep, dat kan. Ze kunnen ook over een paar dagen weer wat meer gaan drinken.
      Zou ze inderdaad nog wel een paar dagen geven, in ieder geval tot je wat minder doorzichtige trichomen ziet.
      Dit is een kruising van AK met White widow, da's een lekker stevig wietje.

      Ze zien erg alvast erg goed uit.
      HPS is zo slecht nog niet
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


      • Upheavel
        Upheavel commented
        Editing a comment
        Begon al lichte paniek te voelen in me onderbuik, vond het heel vreemd want normaal zouden ze droog moeten zijn al 3 maanden bijna ben ik om de dag zo aan t water geven soms sla ik bewust een dag over en iedere keer droge potten toch geruststellend dan bedankt man.. is dat dan omdat er weinig tot geen actie meer in de tent is? Of gewoon moedertje natuur dat haar gang gaat hoe zij dat wenst..

        Thank you very much!! Zien er zeker goed uit vooral voor de 1e keer, het heeft me hondsdol gemaakt voor de volgende ronde dan ga ik proberen wat verschillende soorten bij elkaar te zetten om wat variatie in de house te hebben.. ga binnenkort me eigen wiet roken haha, White widow was altijd al me favoriet ak47 zegt me niet zo veel heb t welleens gerookt +10 jaar geleden als we 1 van de grote steden bezochten maar herinner me alleen de naam nog, waar ik woonde had de shop alleen WW Amnesia bubblegum en verder soortjes die net zo snel kwamen als ze weer vertrokken waren.

      Wow, wat een prachtige toppen zeg!

      Comment


      • Upheavel
        Upheavel commented
        Editing a comment
        Tnx.. had dit niet verwacht zo.. ben er heel blij mee

      Heb 1 plant vandaag geknipt, denk dag 75 vandaag.. de rest gaat zometeen op 48u verduisteren..

      340gram nat gewicht.. hoeveel is dat droog? Tussen 75 en 90 gram?
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 7 photos.

      Comment


      • Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        Nat gewicht delen door 5 = ongeveer droog gewicht. Dus eerder 60.

      waarom kweek je niet met led? smoke ze man

      Comment


      • Upheavel
        Upheavel commented
        Editing a comment
        Tnx.. dit is 1e keer dat ik dit doe.. ik wou led kopen maar is best duur in aanschaf, wilde eerst het kweken onder de knie krijgen voordat ik duur materiaal aanschaf. Had verwacht dat het veeel moeilijker zou zijn, niet dat het simpel is.
        Maar als ik ineens 1200 aan een lamp ging uitgeven en dan nog het andere materiaal en bv 2 mislukte oogste dan zou ik gestopt zijn en t materiaal weggedaan.
        Maar anderzijds had ik net zo goed led kunnen kopen nu want ik ben verkocht man ik stop nooit meer met dit nu.

      • zeitgeistmovement
        zeitgeistmovement commented
        Editing a comment

      Valt best mee eigenlijk, voordeel ook is je kan het licht verdelen over de ruimte.. ga zwaar overwegen om over te schakelen naar led maar eerst nog een ronde op hps..
      zit nu wel te twijfelen 3 plantjes was eigenlijk zonde van de ruimte.. ga denk ik dit keer stuk of 6 doen

      Comment


      • zeitgeistmovement
        zeitgeistmovement commented
        Editing a comment
        Ja denk dat je met 6 plantjes wel 1 op 1 was gekomen.

      1e plant is droog. 90gr zitten nu in 2 potten over 2 weken ga ik ze nog eens wegen maar denk dat dat t was zijn goed droog alleen geen lekkere geur meer beetje gras achtig hoop dat dat beter word straks..
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 4 photos.

      Comment


        De andere 2 gisterennacht omgedaan, hebben 3 dagen in t donker gestaan heb gemerkt dat dat toch stukje moeilijker was om te knippen kleefde en vervormen bij indrukken, de andere plant had daar geen last van.. maar hadden wel aanzienelijk meer trichomen bladeren die ik eraf heb geknipt vond ik zonde om weg te gooien en ben daar nu lekkere boter van aan t maken, als het lukt
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 6 photos.

        Comment


          ik had ergens gelezen dat als je er lettuce bij je wiet zet, dat je wiet meer wordt? kan die pagina niet meer vinden, maar die gast zei dat kwekers voor de shoppa dit ook deden en dat het aardig succesvol was. sla mag alleen je wiet niet aanraken.

          Comment


          • QnQ
            QnQ commented
            Editing a comment
            Ik zie geen blaadje sla in dit topic, en nee ik volg niet elke link die men post.
            Ik lees hier 100-200 posts per dag en als ik dan alle links ook nog moet gaan nalopen ben ik nog langer bezig.
            Ik kan uit jouw woorden niet opmaken of je bedoelt dat de sla in de pot moet, naast de pot, naast de plant of waar dan ook.
            Je hebt het over: "ik had ergens gelezen dat als je er lettuce bij je wiet zet, dat je wiet meer wordt?"
            Nou, sla bij je wiet zetten begrijp ik als sla in de grond bij de wietplanten zetten.

            Ik was trouwens niet de enige die het even niet begreep, Upheavel vroeg er ook naar, waar je geen antwoord op gaf, vandaar mijn vraag er achteraan.
            Het heeft niks met beter weten te maken verder, daar kom jij mee, het is gewoon onduidelijk beschreven wat je bedoelt.
            Had jij dat wat beter beschreven en had ik die link gevolgd en gelezen was er geen onduidelijkheid geweest.

            Ik heb maar eens naar dat topic gekeken, en wat hij doet is sla bij de wiet in een afgesloten pot(pan)
            Dat doet hij als hij "bonedry" wiet heeft, dus alleen bij wiet die te lang gedroogd heeft en gortdroog is, dat tot stof gaat als je het verkruimeld.
            Daar kun je sla bij doen, of zoals de meesten, een stuk aardappelschil.
            Dat is inderdaad een oude methode, dat werd 40 jaar geleden ook al gedaan, alleen niet met sla.
            De vochtigheid in de pot(pan) wordt hoger en de gortdroge wiet neemt dat op waardoor het minder droog wordt.
            Het beetje extra gewicht wat je dan krijgt is dus vocht.

            Als je je wiet gewoon niet te lang laat drogen is het dus niet nodig, het helpt alleen als je de wiet te lang hebt laten hangen.

            Je wordt hier niet zomaar geband, er is een punten-systeem.
            Als je lak hebt aan de regels van het forum bestaat de kans dat je punten verzamelt.
            Als je genoeg punten verzameld hebt dan volgt een automatische ban voor bepaalde of onbepaalde tijd.

          • Fritsie
            Fritsie commented
            Editing a comment
            ''Als je je wiet gewoon niet te lang laat drogen is het dus niet nodig, het helpt alleen als je de wiet te lang hebt laten hangen.'' als je dit nou gewoon gelijk had gepost na mijn 117.3 dan was er verder geen probleem geweest.
            Last edited by QnQ; 22 April 2019, 18:57. Reden: ..zucht

          • Upheavel
            Upheavel commented
            Editing a comment
            Ik heb wel gelezen dat bepaalde planten erbij in de potten kunnen, zag dat er zo 6 soorten waren die de wietplant zouden helpen met stikstof en bepaalde voedingstoffen enzo maar voorlopig waag ik me er niet aan..

            Probeer t met enkel aarde en wietplanten en wat voeding dit keer ga ik wel buffertab gebruiken

          3 dagen in het donker doet niks ze. Deed dat vroeger ook, je las dat wel is. Maar trichomen doen er weken over om te rijpen, in die drie dagen komen er niet ineens op magische wijze meer bij die dan ook nog is direct afgerijpt zijn. Dus je kan ze gewoon knippen. Wat wel voor meer trichomen zorgt is een hele ronde varenrouwmug er bij. Had trichomen op de steeltjes van de schutbladeren. Nooit eerder gezien.

          Comment


          • Upheavel
            Upheavel commented
            Editing a comment
            Ja ik dacht ik probeer t om te zien of er verschil zal zijn.. maar de toppen waren veel steviger bij het knippen bij de 1e plant dan de planten die in t duister stonden die waren precies veel vochtiger waren veel veel kleverig dan de 1e maar toch weet niet of t heeft uit gemaakt lijkt van wel maar kan ook tussen de oren zitten ben wel zeer blij met deze ronde voor 1e x 3 planten 90gr 85gr en 75gr

          Ziet er nu al lekker uit geniet ervan af enbtie de potten effe open en de geur komt weer terug
          verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

          Comment


          • Upheavel
            Upheavel commented
            Editing a comment
            Ja open ze nu dagelijks had gisteren 1 stukje in me auto liggen in de zon.. toen ik terug de auto in kwam rook ik m wel goed

          Eindstand 250gram van 3 planten en 600watt lamp.

          13 dagen op 18/6 en 75 Dagen op 12/12 totaal 88dagen

          Op naar de volgende ronde..

          3x white rhino van greenhouse.
          1x white widow van zamnesia.

          Volgende zaden zijn besteld voor als t mis gaat of de volgende ronde

          3x the ultimate van dutch passion
          3x c. Banana van zamnesia
          3x misty gorilla van zambeza
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 6 photos.

          Comment

          Bezig...
          X