Hobbykwekerd

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #31
    Lekker bezig hoor.
    Ze staan er goed bij.

    Het enige puntje voor de volgende keer is dat je die potten gewoon tot bovenaan mag vullen.
    Het bovenste stuk wat nu leeg is bevat wel een derde van de totale pot-inhoud.
    Meer aarde = een betere buffer. Mocht je een foutje maken is dat ook niet meteen fataal met veel grond.

    Maar voor nu, lekker zo doorgaan.
    Ze zijn mooi groen, beginnende bloei, dikke stammen.
    Je gaat jezelf nog verbazen over een week of 6-7

    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    • QnQ
      Godlike Grower
      Lucky Member
      • Sep 2010
      • 26093

      #32
      Hoe is het, al dikke toppen Itje29 ?
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      • Itje29
        Advanced Stoner
        Member
        • Feb 2019
        • 63

        #33
        jooo hahaha goede avond waren mooi in bloei maar had wat probleempjes privé vandaar dat ik gestopt was zeer jammer eindelijk ging het goed en toen moesten ze weg en ik ook 😂😂gelukkig was er geen blauw in zicht 🤣verder heb ik een nieuw projectje nu deze zomer mag je dat in deze topic doen of moet ik een ander aanmaken?

        Comment


        • Rreppellsteeltjam
          Rreppellsteeltjam commented
          Editing a comment
          Q is er niet meer , maar als het meer van hetzelfde is doe maar.

        • Tijnie82
          Tijnie82 commented
          Editing a comment
          waarom is q er niet meer dan

        • Itje29
          Itje29 commented
          Editing a comment
          meen je niet wat happend toch niks ergs hoop ik.
          neej is ander buiten kweekje 😂😅moet ik die in ander topic plaatsen dan even een nieuwe buitenkweek verslagje maken
      Bezig...