Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4x NL RQS, Hans Panel 180, Plagron: Power Roots, zaaigrond, Alga grow + bloom, Royal Mix

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Hee QNQ,

    Bedankt voor je uitgebreide reactie. De zaai grond is van Plagron. De zaailingen hadden geen problemen de eerste week en stonden er op wat strek na, goed bij. Ik heb ze geen water gegeven en de grond was eerder te droog dan te nat ingewaterd. Na die week hingen de blaadjes wat slap en heb ik ze 5 ml water gegeven, bij de rand van de pot. Ik heb ze elk uur in de gaten gehouden en ze gingen toch achteruit. De zaden zijn van RQS en ontkiemden zonder problemen. Geen idee of ik er goed aan gedaan heb om ze daar te kopen, maar het lijkt een goede zadenbank.
    De twee planten die er nu staan zijn door nieuwe niet meer in te halen om gelijk af te bloeien, dus ik laat het hier even bij voor deze ronde.

    Ik ga wellicht weer es een guerrilla kweekje doen met auto's. Eerder al gedaan met succes en hard werken, omdat het een hel is om er te komen en om alle zooi erheen te slepen. Feit is dat ik gewoon mijn eigen kruiden wil. Ik begin die naar plastic smakende bedica van de apotheek aardig zat te worden...

    greetz!

    Comment

    Bezig...
    X