eerste kweek met led voorbereiding.

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Oemploempapo
    Advanced Stoner
    420 MemberMember
    • Feb 2019
    • 52

    #16
    hier weer een kleine update van de kids.
    ze zitten nu nog in de baby kamer maar gaan volgende week naar hun tiener kamer.

    de Venus flytrap blijft voorlopig nog in de baby kamer ik heb haar te snel in een grotere pot gezet dus zal nog wel even duren voor ze haar voetjes goed vastgezet heeft in de grond.

    ik voed nu om de 2 dagen een beetje bij met plagron.
    niet te veel natuurlijk.
    de dagen dat ik ze niet voed op de grond krijgen ze een lichte spraymix van hypro.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 5 photos.

    Comment

    • Ipie
      Ultra Grower
      MemberLucky Member
      • Feb 2016
      • 2241

      #17
      Ziet er prima uit hoor!
      Eh, pas maar op dat ze het gewicht van de lamp niet halen!!

      Comment

      • Oemploempapo
        Advanced Stoner
        420 MemberMember
        • Feb 2019
        • 52

        #18
        Nog steeds bezig met de voorbereidingen van mijn eerste kweek op led.

        ik heb natuurlijk de 2 king series.
        maar nu kreeg ik deze lamp van een kennis is dit wat??
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 4 photos.

        Comment


        • newhobby
          newhobby commented
          Editing a comment
          Het lijkt een lamp die door ledthemgrow een tijdje verkocht werden op marktplaats in de omgeving zeeland.


          Alleen is aan deze lamp wel zelf geknutseld want zit niet zo net in elkaar als wat hij wel had!
          Een vriend van mij heeft een ronde met zon 250w led cob van hem gedraaid en Leek get prima te doen! Ik heb verder geen vergelijkingssite materiaal met ander led.
      • Ipie
        Ultra Grower
        MemberLucky Member
        • Feb 2016
        • 2241

        #19
        Voor mij zo even niet te zien.
        Zie wel een geplakt nr. maar zal ergens
        anders voor bedoeld zijn.............

        ​​​​​​​Geen andere gegevens?

        Comment


        • Oemploempapo
          Oemploempapo commented
          Editing a comment
          Het geplakte nummer is van de koelvin die had ik al gevonden en het lijkt dat de cobs Russisch zijn als ik het nummer opzoek krijg ik Russische sites
      • Weske
        Advanced Grower
        420 MemberMemberLucky Member
        • Dec 2018
        • 1237

        #20
        Zover ik kan zien zijn het green eye cob
        hierbij is geen driver nodig zoals het op site staat(alieexpress)
        Screenshot_20190326-211659_Samsung Internet-600x1067.jpg
        of het goede zijn kan ik niet zeggen kan zo 1,2,3 geen extra gegevens vinden
        de 50w geeft 3800lumen
        Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

        Comment


        • Oemploempapo
          Oemploempapo commented
          Editing a comment
          Thanks weske ik ga ook weer even speuren
      • QnQ
        Godlike Grower
        Lucky Member
        • Sep 2010
        • 26093

        #21
        Dat de driver geïntegreerd is kun je zien aan de cobs.
        Dat zijn die dropjes onder die harde mayonaise.

        Verbruiksmetertje ertussen en de stekker in de muur he, dan weet je het wattage.

        Denk dat je hier prima een hele kweek onder kunt doen.
        Mogelijk moet deze wel iets hoger dan de doorsnee cobs van dit moment.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        • Oemploempapo
          Advanced Stoner
          420 MemberMember
          • Feb 2019
          • 52

          #22
          Ik ga deze dan ook uitproberen hoe groot zal ik de ruimte voor deze lamp moeten wezen?

          Comment

          • QnQ
            Godlike Grower
            Lucky Member
            • Sep 2010
            • 26093

            #23
            De middelste lijkt een full spectrum cob, maar dat baseer ik alleen op de kleur.
            De rest kan vanalles zijn, maar omdat het zelfgemaakt is zal de bouwer best de goeie kleuren uitgezocht hebben.
            Hoe groot oppervlak? Eeh, idunno hoe groot dat frame is.
            Als die bijvoorbeeld 100x100 is, zou die mooi in een 120x120 tentje passen bijvoorbeeld.

            Nog even een puntje van aandacht.
            Die draden die aan de cobs gesoldeerd zitten, zorg dat je daar niet in de buurt komt met je krullen als de lamp aan staat, want dan ga je een schone broek nodig hebben.
            Op die soldeerpunten staat gewoon 230V uit het stopcontact.
            Was dat wat netter gesoldeerd en afgedekt met hars of zoiets dan was dat wat veiliger geweest.

            Als je alles hebt hangen check je best even met een spanningzoekertje (zo'n doorzichtige schroevendraaier met een lampje erin) of er geen spanning op beide punten van de cob staat als de timer uit is.
            't Is maar voor de zekerheid he...ik zit ook weleens met m'n hoofd tegen de lamp.


            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


            • Oemploempapo
              Oemploempapo commented
              Editing a comment
              Het hele ding is 75 bij 75 dus een 100x100 zou afdoende zijn?
              Ik was al van plan om het hele gebeuren na te lopen en op te knappen zowiezo de soldeerpunten af te schermen en de kabels checken.ik had al opgezocht dat ze pittig warm worden en niet te dimmen zijn dus we gaan t maar proberen met een autoflower denk ik
          • majoo
            Expert Stoner
            MemberLucky Member
            • Feb 2019
            • 77

            #24
            Wel leuke plantjes ook die venus flytraps. Pure horror!

            Comment

            • Oemploempapo
              Advanced Stoner
              420 MemberMember
              • Feb 2019
              • 52

              #25
              Mn kleintjes getopt en deze in de couveuse gedaan kijken of ze wortelen.

              de Venus flytrap is jammergenoeg niet levensvatbaar later nog maar een paar proberen.
              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 1 photos.

              Comment

              • Wietefras
                Amazing Grower
                MemberLucky Member
                • Mar 2013
                • 4374

                #26
                Oorspronkelijk geplaatst door Weske
                de 50w geeft 3800lumen
                Dat is maar 76lm/W dus? Dat is vergelijkbaar met de lichtopbrengst van een TL balk.


                Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                Comment

                • Oemploempapo
                  Advanced Stoner
                  420 MemberMember
                  • Feb 2019
                  • 52

                  #27
                  BAM volgende lichting alvast binnen!!
                  super cheese
                  somango
                  bubble gum

                  zin in !!!!!
                  You do not have permission to view this gallery.
                  This gallery has 1 photos.

                  Comment

                  Bezig...