Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Spaarlamp Royal Dwarf 1st practice Royal jack afterwards

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Zo staat het er nu dus bij.
    nu beter eens wat rustig afwachten tot alles afbloeit en voorbereiding voor de volgende kweek maken.
    ​​​ IMG_20190509_143827__01.jpg IMG_20190509_143813__01__01.jpg

    Comment


      #32
      IMG_20190514_192204__01.jpg
      Zo staat het er nu bij.
      IMG_20190514_192317__01.jpg IMG_20190514_192451__01.jpg
      IMG_20190514_192510__01.jpg IMG_20190514_192459__01.jpg IMG_20190514_192231__01.jpg

      Comment


      • Socrannabites
        Socrannabites commented
        Editing a comment
        De royal dwarf onderging
        een vensterbank zonlicht
        Een zestal verschillende spaarlampen bij elkaar
        Een lumeri plnx1000 ligt nu in reserve
        100Watt Cree cob 3500k en bij deze blijft het tot ze niet meer opbrengen.

        De nieuwe plantjes doen het goed lijkt me.

      #33
      Zaterdag 18mei

      Royal dwarf af

      IMG_20190518_202117__01.jpg IMG_20190518_202136__01.jpg

      Royal Jack af IMG_20190518_202124__01.jpg

      White widow af
      IMG_20190518_202131__01.jpg


      Comment


        #34
        QnQ
        Hallo mijn eerste afbloeiende plantje vertoont enkele alberkleurige haartjes. Hoe snel of hoe lang moet ik hier waken en wachten tot ik de oogst moet doen?
        Moeten alle witte haartjes veranderd zijn in alberkleurig?

        Comment


          #35
          Socrannabites
          Die kun je nog even een poosje laten staan, het is nog niet allemaal amberkleurige bloeiharen.

          Ik werd er een beetje zenuwachtig van als ik een paar amberkleurige bloeiharen zie ook een RoyalDwarfje, haha

          Heb je toevalig een tichromen-kijkertje of iets soortgelijks.

          Comment


          • Socrannabites
            Socrannabites commented
            Editing a comment
            Nee maar kan het redelijk goed met blote oog volgen. Ik denk lekker wachten maar eens ze echt verkleurt zijn lekker aan de slag met knippen.
            Spannend

          • DwarfGuy2019
            DwarfGuy2019 commented
            Editing a comment
            Ja, dat vind ik ook, steeds de vraag wanneer ik de plantje mag gaan oogsten..

          • QnQ
            QnQ commented
            Editing a comment
            Het gaat niet om de bloeiharen, die geven niet het oogstmoment aan !

          #36
          IMG_20190522_193746__01.jpg IMG_20190522_193724__01.jpg

          Hey beste mensen, ik heb niet echt een loep of lens. Ik denk dat ik in de laatste of voorlaatste week ben.
          Ik kan wel wat tips gebruiken. Groetjes.

          QnQ

          Comment


          • QnQ
            QnQ commented
            Editing a comment
            Ze bloeien een week of 4-5 nu.
            Nog een week of 3 te gaan normaal gesproken.

            Die 2e foto laat wel een probleem zien. Heb je wat zitten goochelen met voeding per ongeluk ?

          #37
          Zit al tijdje te goochelen met mijn pot en voeding en beetje dieven van waterloten en tijd terug wat verdorde bladeren systematisch weggehaald.

          er werd een soort lst toegepast.

          Denk dat er beetje teveel fosfor en kalium vrij komt als ik water geef. Volgende keer ga ik pas bijvoeren als de plant dat toont dat ze nog meer voeding wilt.

          Worden alle bladeren van een autoflowering ook geel op einde van bloei? Wat moet ik zeker voorkomen of op letten?

          Dank je voor je antwoord
          ​​​​​​

          Comment


            #38
            Wat ik zo op alle fotos zie, lijkt t me dat elke soort wietplant geel wordt aan t einde van de bloeiperiode

            Comment


              #39
              Mijn autoflower moet nog twee weken ongeveer. Ik ben gestopt met voeding en geef alleen nog water. De plant begint nu echt wel gele bladeren te krijgen.

              Comment


              • Socrannabites
                Socrannabites commented
                Editing a comment
                Ik dacht ook aan dat ik iets te ongeduldig ben geworden met water geven waardoor stikstof moeilijker opgenomen word, misschien ook daardoor en inderdaad ook het einde van de bloei komt er aan enkel de blaadjes rond de toppen gaan nog mee dat wil dus zeggen dat die sapstroom nog niet weg is.

                ik heb een jong plantje die ook een blad kwijt is door vergelen en verslappen.
            Bezig...
            X